Auteur Topic: Chat met Gilles  (gelezen 10425 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Chat met Gilles
« Reactie #40 Gepost op: 22-04-2020, 21:12:26 »
Ik wil Gilles en iedereen die dit heeft kunnen mogelijk maken, enorm hard bedanken! Deze chat ging heel vlot waardoor er heel veel vragen konden worden gesteld en de vragen die werden gesteld, waren fantastisch! Zijn antwoorden zelfs nog beter.

Bedankt!  ::bravo:: ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Chat met Gilles
« Reactie #41 Gepost op: 22-04-2020, 21:21:38 »
En, voor wie het nog een keer wil nalezen...of voor wie het te snel ging, hebben we nog...

De Chatlog
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Chat met Gilles
« Reactie #42 Gepost op: 22-04-2020, 21:25:03 »
Wauw! Dat is snel! Bedankt!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Retuow

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #43 Gepost op: 22-04-2020, 21:45:29 »
Dank voor de log! Leuk om te lezen dat er ook echt nagedacht is over de diepere uitgangspunten van de productie (bijv. mbt pasvragen en beeld).
En natuurlijk complimenten voor Gilles en de rest van de organisatie; als Nederlander blijft De Mol me nog steeds verbazen, waardeer ik in het bijzonder de creativiteit en kwaliteit (in casting, spel, beeld en muziek), waardoor ik steeds door spanning op het puntje van mijn stoel zit!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #44 Gepost op: 22-04-2020, 21:54:27 »
Gilles zei dat ze amper tijd hebben om alle spullen weer in te laden na opdrachten.
Toch komt die stoel met 3 gaten wel erg vaak voorbij.  ::rofl::

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #45 Gepost op: 22-04-2020, 22:09:44 »
Ik was helaas te laat maar het log is alweer direct beschikbaar gemaakt  ::super::

Top dat jullie dit hebben geregeld en georganiseerd Reality-crew en volgens mij doet Gilles dit ook oprecht met alle plezier. Wat een sympathieke vent is het toch. De toewijding, liefde voor het programma en het plezier stralen er jaar na jaar van af!  Moge er nog vele kinderen volgen en laat het format vooral lekker zoals het is. If it ain't broken, don't fix it. ::bravo::

Nog even iets anders wat mij opviel:

Als WIDM nu ook eens de spullen lokaal gebruikt en dan de opbrengst van de besparing van het anders afgehuurde vliegtuig schenkt aan een goed doel, is dat dan niet meteen meer waard dan 20 jaar veilen bij elkaar? ::rofl:: Maar ik denk dat Bodejos dit bewust enigszins chargeerde ;)
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chat met Gilles
« Reactie #46 Gepost op: 22-04-2020, 22:27:21 »
Wat een toffe chat on terug te lezen ::bravo::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chat met Gilles
« Reactie #47 Gepost op: 22-04-2020, 23:12:37 »
Even teruggelezen, supertof! Gilles is een topper! ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #48 Gepost op: 22-04-2020, 23:17:55 »
Erg leuk hoe open hij is bij elke vraag. Enkel wanneer het over een finalist betreft, antwoordt hij er logischerwijs niet op. Zo weet je een fanbase te boeien en geprikkeld te houden. Doet me denken aan de chat bij WIDM waar er na het programma niet eens geantwoord kon worden wie nu dat rode scherm had in aflevering 7 (?)  ::ohno::

Dank Gilles voor de leuke details  ::bravo::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chat met Gilles
« Reactie #49 Gepost op: 22-04-2020, 23:31:49 »
Bedankt voor de superleuke en openhartige chat! En bedankt voor het stellen van mijn vraag 😁.

Offline Jack

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #50 Gepost op: 23-04-2020, 00:15:35 »
Supertof vragenuurtje weer! Molduck, bedankt voor het stellen van mijn vraag! Interessant om te horen wat een precisie het produceren en het regisseren van opdrachten vergt... Respect voor de makers!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Chat met Gilles
« Reactie #51 Gepost op: 23-04-2020, 01:07:00 »
Goede vragen en mooie antwoorden!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Chat met Gilles
« Reactie #52 Gepost op: 23-04-2020, 10:02:06 »
Hij was inderdaad soms openhartiger dan ik had verwacht ::ok::
Bizar ook hoeveel ze alles blijkbaar testen en finetunen :o

..toch had ik graag gehoord hoe ze Christan als olympiër hadden gemaakt ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #53 Gepost op: 23-04-2020, 10:33:44 »
Bedankt voor het stellen van vragen (waaronder een of meer vragen van mij, thanks) en voor het organiseren van deze chatsessie  ::ok::

Er gaat veel tijd zitten in het voorbereiden van een Vlaams seizoen, maar die investering betaalt zich echt terug!

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #54 Gepost op: 23-04-2020, 10:54:03 »
Ik ben stiekem een beetje op Gilles, dat voorop. Uiterst charmante man. En wat een fijne antwoorden. Blij dat de vraag werd gesteld over de reünie, want ik dacht: jongens, hoe in hemelsnaam gaat dát werken. Maar als je die opdrachten ziet, hoe die in elkaar zitten, dan maak ik me daar ook onterecht zorgen over.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #55 Gepost op: 23-04-2020, 11:02:31 »
Ik ben stiekem een beetje op Gilles, dat voorop. Uiterst charmante man. En wat een fijne antwoorden. Blij dat de vraag werd gesteld over de reünie, want ik dacht: jongens, hoe in hemelsnaam gaat dát werken. Maar als je die opdrachten ziet, hoe die in elkaar zitten, dan maak ik me daar ook onterecht zorgen over.

Ik moest ook nog even denken aan vorig jaar toen de familie op afstand mee dineerde. Misschien hebben ze een soortgelijke variant bedacht voor de reünie ::ok::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: Chat met Gilles
« Reactie #56 Gepost op: 25-04-2020, 02:11:17 »
Ik moest ook nog even denken aan vorig jaar toen de familie op afstand mee dineerde. Misschien hebben ze een soortgelijke variant bedacht voor de reünie ::ok::
Ik verwacht ook zo iets.
Een inkadering waarop het bijna lijkt alsof ze samen zitten. Veel meer dan gewoon een Videocall.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Chat met Gilles
« Reactie #57 Gepost op: 25-04-2020, 18:02:19 »
Leuk terug te lezen. En wat een sympathieke man is Gilles toch. Ook leuk te lezen dat hun redactie dit forum soms leest en het meepuzzelen van hun noorderburen waardeert.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #58 Gepost op: 25-04-2020, 20:56:50 »
Fijn om te lezen! Dank aan de organisatie en dank aan Gilles.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Chat met Gilles
« Reactie #59 Gepost op: 25-04-2020, 21:34:09 »


Nog even iets anders wat mij opviel:

Als WIDM nu ook eens de spullen lokaal gebruikt en dan de opbrengst van de besparing van het anders afgehuurde vliegtuig schenkt aan een goed doel, is dat dan niet meteen meer waard dan 20 jaar veilen bij elkaar? ::rofl:: Maar ik denk dat Bodejos dit bewust enigszins chargeerde ;)

Het is een vraag die ik al jaren heb willen stellen, ben blij dat ik die kans nu kreeg. En ja, een heel vliegtuig is enigszins overdreven. Ik vraag me dus ook al vele jaren af hoe het WIDM-team die spullen incheckt bij de terugvlucht.....