Auteur Topic: Hoe wordt de Mol geprojecteerd in/door het glas?  (gelezen 886 keer)

Offline Mol-NL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hoe wordt de Mol geprojecteerd in/door het glas?
« Gepost op: 19-04-2020, 12:53:07 »
Hallo allemaal,

Een topic met een vraag wat mij al langer bezig houdt dit seizoen in De Mol:

Heeft iemand zich toevallig al verdiept in de techniek die wordt gebruikt om de Mol onder zijn gewaad te laten zien? Is het echt een soort Pepper's Ghost of is het echt de Mol tegen wie je aan zit te kijken achter het glas/spiegel. Ik krijg de indruk dat of een soort projectie of een soort Pepper's Ghost techniek is...

Wie is er meer in thuis dan ik?  ;D :-X

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Hoe wordt de Mol geprojecteerd in/door het glas?
« Reactie #1 Gepost op: 19-04-2020, 12:59:43 »
Hallo allemaal,

Een topic met een vraag wat mij al langer bezig houdt dit seizoen in De Mol:

Heeft iemand zich toevallig al verdiept in de techniek die wordt gebruikt om de Mol onder zijn gewaad te laten zien? Is het echt een soort Pepper's Ghost of is het echt de Mol tegen wie je aan zit te kijken achter het glas/spiegel. Ik krijg de indruk dat of een soort projectie of een soort Pepper's Ghost techniek is...

Wie is er meer in thuis dan ik?  ;D :-X

Vraag je dat niet beter op een foto/film/tech forum of desnoods op Social Media?

Komende week is Gilles de Coster hier te gast op het forum. Wellicht kun je de vraag aan hem stellen ::ok::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Mol-NL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe wordt de Mol geprojecteerd in/door het glas?
« Reactie #2 Gepost op: 19-04-2020, 13:12:01 »
Komende week is Gilles de Coster hier te gast op het forum. Wellicht kun je de vraag aan hem stellen ::ok::
Dat ga ik zeker vragen als ik de mogelijkheid krijg om die vraag te stellen.
Wellicht weten meer "technische" Molloten op het forum hoe dit misschien gefilmd is/wordt, daarvoor zitten we immers ook op een forum  :)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hoe wordt de Mol geprojecteerd in/door het glas?
« Reactie #3 Gepost op: 19-04-2020, 13:32:24 »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?