Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 3107 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 7
« Gepost op: 19-04-2020, 19:52:49 »
(H)ouzo, je kunt geen leuk Molseizoen maken in Europa?!?! De makers hebben maar weer eens bewezen dat dat zéker mogelijk is. Tijd voor aflevering 7, bespreek die hier! ::hyper::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 19-04-2020, 19:53:22 »
We zijn er klaar voor!

Wtf zitten ze nu allemaal verkeerd?  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 19-04-2020, 21:00:13 door Convans »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #2 Gepost op: 19-04-2020, 21:01:31 »
Wtf zitten ze nu allemaal verkeerd?  ::rofl::

Biechten zijn niet even betrouwbaar gebleken in het verleden. ;)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #3 Gepost op: 19-04-2020, 21:03:04 »
Biechten zijn niet even betrouwbaar gebleken in het verleden. ;)

Ik dacht het aan de reactie van Alina en Bart te zien, maargoed blijkbaar toch niet ;)

En waarom zegt Jolien dat ze op Christian zou inzetten, wat is dit nu weer als ze de mol is?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #4 Gepost op: 19-04-2020, 21:05:51 »
En waarom zegt Jolien dat ze op Christian zou inzetten, wat is dit nu weer als ze de mol is?

Goede vraag. Veel vragen en weinig antwoorden weer vandaag. ;D

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #5 Gepost op: 19-04-2020, 22:10:17 »
Christian exit.

Bart lijkt het meest oprecht geschrokken.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #6 Gepost op: 19-04-2020, 22:30:52 »
Wat een aflevering weer, fantastisch! ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #7 Gepost op: 19-04-2020, 23:21:38 »
En nogmaals een heerlijke aflevering met een ode aan Griekenland met Sparta, de Spartaanse deelopdrachten  ::bravo::

En een verduveld leuk duivels dilemma in de trein. Heerlijk zo'n Mexican standoff zo ijzig was het in die treincoupe :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 7
« Reactie #8 Gepost op: 19-04-2020, 23:22:25 »
Lekkere aflevering weer.  ::bravo::
Ik blijf nog even doortwijfelen. Maar ik zit wel degelijk in de Bart-Tunnel nu.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #9 Gepost op: 20-04-2020, 00:41:01 »
Heerlijke aflevering!! Wat is Griekenland toch prachtig, en wat fijn dat De Mol zo lekker avontuurlijk is (zeker vergeleken met de NL Wie is de Mol de laatste jaren waar dat element er volledig is uitgehaald...). Weer leuk en afwisselend en leuke 'mindfucks'. Knap gemaakt!
Jolien blijft toch mijn mol, wat kan zij liegen!!! Glashard recht voor ieders neus, en ze blijven er maar in trappen....

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Aflevering 7
« Reactie #10 Gepost op: 20-04-2020, 02:32:34 »
Ik vond het niet zo´n goede aflevering, al met al.

 ::)

Ik vond hem briljant.

 ::ok::
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #11 Gepost op: 20-04-2020, 10:02:52 »
Toen ik zat te kijken dacht ik: hoe lang duurt het nog, maar nu achteraf ben ik er weer volop mee bezig, zo gaaf die koffertjesopdracht!

Dank productieteam dat jullie dit allemaal voor ons in scene zetten zodat wij een aantal uurtjes kunnen genieten.  ::bravo::

De Spartaanse opdrachten vond ik wel iets te veel van het goede, ik krijg niet snel meelij met kandidaten maar dit was echt te erg. De enige twijfel die ik nog heb met Jolien als mol, is dat ze zich in deze positie liet manoeuvreren. Dan kan Bart het ook niet zijn en dan zou het Alina moeten zijn. Dan kan ze naast Scarlett Johansson een oscar krijgen.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2020, 12:25:22 door Run »

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #12 Gepost op: 20-04-2020, 11:52:48 »
En waarom zegt Jolien dat ze op Christian zou inzetten, wat is dit nu weer als ze de mol is?

Toen ik haar dat hoorde zeggen dacht ik meteen "Oh shit, Christian gaat er dus toch niet uit. Er zijn wel wat rare dingen aan de hand met Jolien de laatste paar afleveringen, bijvoorbeeld het diner met de mol en de ondervragingsopdracht + Christian verdenken.

Verder heb ik heel erg van de aflevering genoten, zoals ik het hele seizoen heb. Was gewoon teleurgesteld om te zien dat de aflevering iets korter was, maar hij was de hele aflevering gevuld met spektakel. Wat een geweldig seizoen is dit.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 20-04-2020, 11:54:55 door Bzada »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 7
« Reactie #13 Gepost op: 20-04-2020, 15:25:22 »
Ik vond dit persoonlijk een van de mindere afleveringen,
de eerste opdracht voelde te veel als de trappenopdracht, alleen dan met zwaardere deelopdrachten.
Het stelen was wel grappig gevonden.
De pijlen waren overbodig...

De babbelbox was een nietszeggende toevoeging die een al korte aflevering extra moest opvullen, groepsdynamiek hier is geniaal in beeld gebracht, maar je hebt effectief niets aan de antwoorden...

De trein, was ook heel voorspelbaar, vanaf een bepaald punt, alleen Christiaan kon het nog spannend maken, omdat iedereen zijn keuze al had gemaakt. Maar toen hij voor 2000,- ging was het gespeeld.

Al met al, is het voornamelijk gemaakte spanning geweest. En Jolien krijgt wel heel veel in haar schoot geworpen dat, als ze de mol is, het gewoon niet meer leuk is om haar weer in een voordelige positie te zien. Als ze wint is het haar enkel gegund natuurlijk.

Al met al een van de mindere afleveringen, maar nog steeds heel goed.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2020, 15:26:54 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Aflevering 7
« Reactie #14 Gepost op: 20-04-2020, 18:39:19 »
ik vond deze aflevering wel oke niet super duuper fantastisch maar ook niet echt bagger slecht ofzo.

En het afscheid van Christian had ik al van ver zien aankomen maar erg jammer natuurlijk ::hug::

Voor de rest als Jolien nu niet de mol is dan vreet ik mijn schoen op.
chipsverslaafde <3

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #15 Gepost op: 20-04-2020, 18:46:03 »
Voor de rest als Jolien nu niet de mol is dan vreet ik mijn schoen op.
Eet smakelijk.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #16 Gepost op: 20-04-2020, 18:46:16 »
..
Voor de rest als Jolien nu niet de mol is dan vreet ik mijn schoen op.

That's a bold statement sir :P

De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #17 Gepost op: 20-04-2020, 19:37:39 »
ik vond deze aflevering wel oke niet super duuper fantastisch maar ook niet echt bagger slecht ofzo.

En het afscheid van Christian had ik al van ver zien aankomen maar erg jammer natuurlijk ::hug::

Voor de rest als Jolien nu niet de mol is dan vreet ik mijn schoen op.

Die kans zit er heel dik in dat je mag beginnen eten! Jolien wordt na deze aflevering net minder verdacht door de meesten  :-X

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Aflevering 7
« Reactie #18 Gepost op: 20-04-2020, 19:53:06 »
Lang niet zo genoten van het aansporen van winkeldiefstal  :D

Leuke eerste opdracht. Ook het Spartaanse afzien van Bart en Jolien gaf een zekere schadenfreude. Maar het betere jatwerk van Alina en Christian was de leukste opdracht deze aflevering. Vond de babbeldoosopdracht wat minder geslaagd, had liever iedereen de kans zien hebben om hun molverdachte of medekandidaten te ondervragen. Moet nog eens terugkijken of Jolien bij toeval dat specifieke gebakje pakte of dat er op een of andere manier te zien valt dat dit minder toevallig was wellicht.

Koffers wel weer leuk en prachtige omgeving ook daar. Apart dat Bart Jolien niet lijkt te vertrouwen maar dat niemand haar grijze koffer pakte. Ze zat zo uitgestreken te liegen dat ik dat wel verwacht had.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #19 Gepost op: 20-04-2020, 20:00:11 »
Man, die trailer voor volgende week, die was wel echt al om te smullen. Dat weten ze zo spannend neer te zetten dat de verwachtingen gevaarlijk hoog worden  :P Deze aflevering an sich vond ik zeker niet slecht, maar met zo weinig vind ik de spellen toch altijd algauw minder worden.

Wat we nou met die babbelbox moesten... Helemaal als Jolien de Mol is, waarom moet dit (na het 'spel' met de Mol) er dan tussen? Voor wat gezichtsuitdrukkingen misschien nog beetje interessant. Vond dan bij Bart dat er de meeste wisseling zat hoe hij bij de verschillende vraagjes over kwam.