Auteur Topic: Locaties De Mol 2020  (gelezen 1174 keer)

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Locaties De Mol 2020
« Gepost op: 27-04-2020, 14:11:33 »
Hallo allemaal,

Normaal gesproken opent dit topic veel eerder, maar om de een of andere reden vergat ik het steeds.

Afijn, voor wie nog eens wil kijken waar ze dit seizoen met De Mol allemaal geweest zijn (of wellicht zelf bepaalde plekken wil gaan bezoeken), heb ik alles in een kaartje gezet.  :)

https://drive.google.com/open?id=1aoKCvUUTZ1tp4H_zxvfKrvcEf4BHYWJX&usp=sharing

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Locaties De Mol 2020
« Reactie #1 Gepost op: 27-04-2020, 14:41:29 »
Super. Zodra vakantievluchten weer mogen, lockdowns zijn opgeheven en het weer veilig is om te reizen is Griekenland mijn volgende bestemming.

Juist dankzij deze 8e reeks. Zalige beelden van zo op het oog niet de toeristische trekpleisters  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Locaties De Mol 2020
« Reactie #2 Gepost op: 27-04-2020, 15:11:01 »
Ze hebben echt waanzinnige locaties uitgekozen, stukken Griekenland welke ik nog nooit gezien heb. Ben überhaupt nog nooit in Griekenland geweest maar genoeg vakantiefoto's van familie, vrienden, etc gezien. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Re: Locaties De Mol 2020
« Reactie #3 Gepost op: 27-04-2020, 21:25:44 »
Super, Griekenland stond al ooit op de planning, maar ga zeker een paar dingen van deze serie er tussen stoppen  ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Locaties De Mol 2020
« Reactie #4 Gepost op: 28-04-2020, 22:40:50 »
Bedenk wel dat het gebied rond de Saronische Golf niet makkelijk te bereiken is met het vliegtuig. Of je moet al een lijndienst hebben naar Athene, en het er voor over hebben om een heel stuk met de bus (of trein) te gaan. Meteora enzo, dat wil nog wel lukken, maar het zijn stevige afstanden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Locaties De Mol 2020
« Reactie #5 Gepost op: 28-04-2020, 23:12:47 »
Nice! Leuk om het zo in kaart te zien ::jaja::. Ik ben eigenlijk alleen op de Griekse eilanden geweest dus dit stuk kende ik ook niet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Locaties De Mol 2020
« Reactie #6 Gepost op: 29-04-2020, 10:00:19 »
Ik ben ooit op de Peloponnesos op vakantie geweest. Laatste aflevering was een feest der herkenning!

Helaas had ik minder te besteden in Navplio dan Bart en Jolien  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !