Na verhuis en door het uitgroeien van een andere hobby, is mijn verzameling in een doos op zolder terecht gekomen.
Even denken wat ik ook weer allemaal heb. Ik probeerde elk jaar iets te kopen en ben pas vanaf seizoen 4 naar de MFD kunnen gaan, dus...
WIDM 4: fotokader, laten signeren door alle kandidaten en Angela, met foto's van verschillende kandidaten (die hingen ergens bij een opdracht waar ze met de fiets baggage van medekandidaten moesten halen ofzo) en twee postkaarten waar Angela op staat met een zwarte koffer die de kandidaten uit een bos moesten halen.
WIDM 5: het grote infobord van Roeland Fernhout (in de eerste aflevering kwamen ze bij het kasteel in Lisse samen en stond er van elke kandidaat zo'n infobord aan de inkom)
(zo'n bord dus, maar kreeg geen foto van die van Roeland gevonden)
WIDM 6: Jeugdfoto's en huidige foto's van Toine en Richard (toen ze via kabelbaan door het box moesten roetsjen op zoek naar kinderfoto's van elkaar ofzo)
WIDM 7: Bordje met foto van Inge (in die opdracht waar "iemand" hen stiekem fotografeerde en ze af zouden zijn als ze een bordje met hun foto erop kregen)
Die linkse
WIDM 8: Een reusachtige promoposter van Patrick en een nog grotere promo groepsposter (denk 1,75 m bij 2,50 m) en een aantal foto's van die hotelkamer van Patrick in een opdracht.
WIDM 9: Dtit was volgens mij de eerste keer dat Avro het zelf over nam en ik herinner me dat ik nog nooit zo veel achter de schermen gezet heb om de drukte te vermijden. Volgens mij de hele veiling ook aan me voorbij laten gaan toen.
WIDM 10: Een Japans zandzakje
En een foto van Manuel uit die opdracht dat ze een persoonlijk item moesten kopen en anderen die vervolgens aan de juiste persoon moesten linken.
(van deze opdracht dus, niet die foto, daar kreeg ik geen screenshot van gevonden)
WIDM 11: Lingoballetjes from hell en handgeschreven briefjes van Patrick, Art en Soundos uit de theateropdracht met een foto van iets uit hun huis (ik herinner me Homer Simpson sloffen van iemand)
WIDM 12: Schildersdoek met handtekeningen.
WIDM 13: Een pakketje van de aleereerste opdracht, bestaande uit een plattegrond van de kerk waar ze naartoe moesten, alle tekstjes die ze aan de priester hadden gegeven om voor te laten lezen en waaruit de beruchte priesterhint is voortgekomen. En vijf enveloppen uit de allereerste opdracht. Ze waren geld waard als ze nog niet geopend waren. Sommige van de enveloppen waren nog dichtgeplakt toen ik ze kreeg en zijn nog steeds dichtgeplakt, want anders zijn ze geen geld meer waard.
In andere die al open waren vond ik oa foto's en Zuid-Afrikaans geld!
WIDM 14: Gele houten schijf van Sofie
WIDM 15: Geld uit die theeplantage en T-shirt van Rik waarin ik nog hints aan het zoeken geweest ben.
Uiteraard laten signeren.
WIDM 16: een bord met mol logo uit de restaurant opdracht. Heb toen ook een WIDM tote bag gekocht.
En toen kwam WIDM17 wat ik zo slecht vond... toen ook verhuisd. Sindsdien is m'n gekte wat gaan liggen en ben ik nog één keer naar een WIDM Experience, of hoe heet het tegenwoordig, geweest. Daar heb ik op de veiling niks meer gekocht, maar wel nog een trui, broodrooster en drinkfles.
En nog 4 molboekjes.
En van de Belgische mol enkel wat oude Humo artikels én een briefje van Hugo. Mijn ouders deden een busreisje naar Trier en wat bleek: ze zaten met Mol Hugo in de bus (3 of 4 jaar nadat het op tv was). Ze hebben hem toen verteld dat ik zo'n fanatieke molfan was en hij heeft toen een kort briefje geschreven voor me. Superleuk!
Ik heb nu alles van zolder gehaald om te kijken wat ik ook weer had. Zal er straks misschien eens een foto van maken en posten.