Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 12833 keer)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #20 Gepost op: 3-05-2020, 22:06:15 »
Ik heb weer zo erg genoten van dit seizoen. Ik wist het dat Bart rood had bij de pijlenopdracht. Ik vind dat ze een mooie aflevering in elkaar hebben gezet in deze tijden. Ik ben wel benieuwd of de Griekse voice-over wel of niet Alina was.
Så hva gjør vi nå?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #21 Gepost op: 3-05-2020, 22:08:18 »
Ik heb weer zo erg genoten van dit seizoen. Ik wist het dat Bart rood had bij de pijlenopdracht. Ik vind dat ze een mooie aflevering in elkaar hebben gezet in deze tijden. Ik ben wel benieuwd of de Griekse voice-over wel of niet Alina was.

Niet, dat heeft Gilles bevestigd op een ander forum.
klaar voor de strijd

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #22 Gepost op: 3-05-2020, 22:19:14 »
Zeer mooie terugblik, hebben ze knap gedaan. Ik miste nog wel de consequenties van de kist, of Alina Christian heeft verlinkt in de supermarkt en nog een paar mollenstreken. Wie weet komt er nog iets online.

De verborgen hints waren weer  ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #23 Gepost op: 3-05-2020, 22:21:49 »
Zeer mooie terugblik, hebben ze knap gedaan. Ik miste nog wel de consequenties van de kist, of Alina Christian heeft verlinkt in de supermarkt en nog een paar mollenstreken. Wie weet komt er nog iets online.

De verborgen hints waren weer  ::ok::

Die consequenties was ik zelfs even vergeten, maar zoals eerder vermeld is dat mogelijk iets voor een nieuw seizoen.

Bij 'De Mol' is er de gewoonte niet om molacties enkel online te zetten. Alle acties worden besproken in de aflevering. Alina heeft Christian dus niet verraden in de winkel.
klaar voor de strijd

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #24 Gepost op: 3-05-2020, 22:23:33 »
Die consequenties was ik zelfs even vergeten, maar zoals eerder vermeld is dat mogelijk iets voor een nieuw seizoen.

Bij 'De Mol' is er de gewoonte niet om molacties enkel online te zetten. Alle acties worden besproken in de aflevering. Alina heeft Christian dus niet verraden in de winkel.

Wouter, niet alle acties werden besproken. Laatste aflevering vb niet getoond, winkeldiefstal, Sparta-tocht dat Alina gewoon bleef zitten, raftopdracht, metro/muziek opdracht. Er missen nog enkele opdrachten ;)

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: Aflevering 9
« Reactie #25 Gepost op: 3-05-2020, 22:25:37 »
We kunnen eigenlijk concluderen dat Jolien meer dan de terechte winnaar is.
Ze zat redelijk snel op het goede spoor (als enige zo vroeg). Bart kroop enkele keren door het oog van de naald. En Jolien behaalde dan nog eens 30 op 30 in de finale.

Hoe overtuigend en verdiend kan je winnen?
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #26 Gepost op: 3-05-2020, 22:27:09 »
Wouter, niet alle acties werden besproken. Laatste aflevering vb niet getoond, winkeldiefstal, Sparta-tocht dat Alina gewoon bleef zitten, raftopdracht, metro/muziek opdracht. Er missen nog enkele opdrachten ;)

Dat weet ik ook hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ze ooit een molactie niet getoond hebben.
(zeker als dat zo een leuke zou zijn als Christian verraden)
klaar voor de strijd

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #27 Gepost op: 3-05-2020, 22:29:35 »
Dat weet ik ook hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ze ooit een molactie niet getoond hebben.
(zeker als dat zo een leuke zou zijn als Christian verraden)

Oja, dat zal ze wss niet gedaan hebben. Maar ik bedoel dat Alina toch nog enkele andere zaken gedaan heeft dan wat we gezien hebben. Maar mss niet spectaculair genoeg om te tonen.

Ik ben echt fan om elke opdracht nogmaals te overlopen. Moet niet in zo'n reünie-aflevering, maar waarom niet online gewoon een uurtje gesprek met Gilles en Alina. Hoe zij tegenover elke opdracht stonden.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #28 Gepost op: 3-05-2020, 22:30:53 »
Oja, dat zal ze wss niet gedaan hebben. Maar ik bedoel dat Alina toch nog enkele andere zaken gedaan heeft dan wat we gezien hebben. Maar mss niet spectaculair genoeg om te tonen.

Ik ben echt fan om elke opdracht nogmaals te overlopen. Moet niet in zo'n reünie-aflevering, maar waarom niet online gewoon een uurtje gesprek met Gilles en Alina. Hoe zij tegenover elke opdracht stonden.

Een FB-live ofzo zou echt heel leuk zijn
klaar voor de strijd

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #29 Gepost op: 3-05-2020, 22:37:00 »
Toch leuk om 2 van mn posts hier voorbij geflitst te zien in de aflevering. Ook al klopten ze niet  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #30 Gepost op: 3-05-2020, 22:37:43 »
Ik kan de voorbeelden niet concreet maken, maar ik herinner me vaag dat ook voorgaande seizoenen er opdrachten geskipt werden waar we graag eens wilden weten wat er gebeurd is.

Maar ja alles moest op 1 uur in elkaar gepropt worden en ik zou eigenlijk niet kunnen zeggen waar ze dan tijd hadden moeten knippen om meer acties te laten zien. Er was geen moment vandaag dat ik dacht: Ja, ok, dit hoef ik niet te zien, ga door

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #31 Gepost op: 3-05-2020, 22:40:16 »
Toch leuk om 2 van mn posts hier voorbij geflitst te zien in de aflevering. Ook al klopten ze niet  ::rofl::

Was jij het met de case closed?  ::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Aflevering 9
« Reactie #32 Gepost op: 3-05-2020, 22:40:33 »
Het was met videobellen zelfs een geslaagde aflevering, ik heb genoten. Nogmaals: zeer goede Mol en winnaar, en wat hebben Bart en Christian gezwijnd, grappig om te zien. Hulde Hulde Hulde voor dit programma !  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 9
« Reactie #33 Gepost op: 3-05-2020, 22:41:16 »
Uitstekende aflevering. Een kwartiertje meer met molacties was wel nóg beter geweest maar je kunt niet alles hebben hè. ;)

Genoten! ::bravo::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 9
« Reactie #34 Gepost op: 3-05-2020, 22:43:24 »
Heeft Alina nou 7 keer moeten toekijken hoe de afvallers de laatste aflevering kijken.  :o

Oké, moest de rest van de crew die aanwezig was natuurlijk ook.


Maar mooie aflevering!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 3-05-2020, 23:48:55 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 9
« Reactie #35 Gepost op: 3-05-2020, 22:44:39 »
Heeft Alina nou 7 keer moeten toekijken hoe de afvallers de laatste aflevering kijken.  :o

Dat vroeg ik me ook al af. Misschien was het een (uitgebreide) compilatie van de aflevering.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #36 Gepost op: 3-05-2020, 22:45:20 »
Was jij het met de case closed?  ::rofl::

Ja  ::rofl::

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #37 Gepost op: 3-05-2020, 22:47:24 »
Willen ze ongetwijfeld als idee behouden voor een volgende reeks.


Waarschijnlijk wel maar dit had ik ook graag geweten  ;)
Graven, graven, graven...

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #38 Gepost op: 3-05-2020, 22:52:26 »
Mijn mond viel wel open toen bleek dat de bedragen in de koffers op de treinfoto's stonden.

Dat had ik niet zien aankomen  ::oink::
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 9
« Reactie #39 Gepost op: 3-05-2020, 22:54:33 »
O en wat dachten we van de verborgen aanwijzingen? Die achteruitgespoelde "Ik ben de Mol!" ::oink::