Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 12827 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 9
« Reactie #40 Gepost op: 3-05-2020, 22:55:11 »
En had trouwens niemand 'Lom ed...' door?
Niemand die de aflevering achterstevoren heeft geluisterd?

Ik ben diep teleurgesteld in ons.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 9
« Reactie #41 Gepost op: 3-05-2020, 22:57:21 »
De zopas en zonet was toch leuk opgemerkt door mensen op internet. ;D

En als eerste door Kaat in Café De Mol! ::bravo::

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #42 Gepost op: 3-05-2020, 22:59:21 »
Zaten erg leuke momenten in en het bleef maar komen. Bart die eigenlijk rood had, hebben ze ons vorige week toch mooi om de tuin geleid met Christian.

Er hadden inderdaad meer molacties er in gekund, maar voor de huidige omstandigheden absoluut een top aflevering. Er zal vast nog wel extra beeldmateriaal komen op de website van vier. Oneindig veel chapeau voor de makers.

'De speciale dank aan: Alina Churikova' was ook ontroerend.  ::love::

Offline BobW

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #43 Gepost op: 3-05-2020, 23:00:55 »
Hoe hebben Bart en Christian elkaar zo lang kunnen verdenken?  ::rofl::


Eigenlijk zijn die eerste 5 executies echt een loterij, iedereen heeft het fout.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 9
« Reactie #44 Gepost op: 3-05-2020, 23:00:59 »
Ik vond het wel weer opvallend hoe weinig mensen spreiden.  ::)

Gilles niets goed.  ::oink::
Dan kon je beter een willekeurige Griek vragen die test te maken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #45 Gepost op: 3-05-2020, 23:02:12 »
Niet, dat heeft Gilles bevestigd op een ander forum.



Waar vond je dit als ik vragen mag?
Graven, graven, graven...

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #46 Gepost op: 3-05-2020, 23:10:10 »
Ik ben zo onder de indruk van dit seizoen. Alles zit gewoon goed in elkaar. Super keuze voor mol, ze is zo fanatiek! Ook qua verborgen hints vind ik dat de Belgen het goed aanpakken, in Nederland kunnen we af en toe wat doorslaan in het zoeken naar hints. Ik had af en toe het gevoel dat het wat te veel in scene gezet was, elke keer net op de minuut na binnen komen, Jolien die bij die dineropdracht net als laatste de bankroet pakt. Leek allemaal gemaakt om mooie televisie te maken maar nu ik Alina soms zo heb zien balen, of juist juichen als het gelukt is geloof ik dat het gewoon echt allemaal op zijn plek is gevallen. Enige nadeel is altijd de korte laatste afleveringen  ::rofl:: ik had nog wel twee uren gevuld kunnen zien

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #47 Gepost op: 3-05-2020, 23:14:37 »


Waar vond je dit als ik vragen mag?


* Sprak de mol de proloog in van afleveringen 3 en 7…? Neen hoor, dat deed ze niet. Alina kan veel, maar accentloos Grieks hoort daar niet bij. De prologen zijn ingesproken door iemand die het Grieks perfect beheerst. Mochten we Russisch of Kempisch nodig gehad hebben, ja dan… :wink:

klaar voor de strijd

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Aflevering 9
« Reactie #48 Gepost op: 3-05-2020, 23:19:35 »
Ik vind niet dat Bart Alina ontmaskerd heeft
Tuurlijk wel. Bart had na zijn rode scherm nog 4 potentiële mollen over om uit te kiezen, en ergens is daar dus Alina naar boven komen drijven. Dat is mazzel hebben - maar dat is het altijd. Als Christian er toevallig eerder uit had gelegen, dan had Bart ook tot nieuwe inzichten moeten komen en had hij waarschijnlijk ook goed gegokt.


Ik wil echt niet dat het voorbij is :\'( Mán, wat heb ik genoten van dit seizoen ::bravo:: Ik kan alleen maar lof hebben voor deze werkelijk waar sublieme Mol ::respect:: ::respect:: ::respect:: Het moment wanneer haar moeder hoort dat ze de Mol is, is wel één van de aandoenlijkste dingen die ik heb gezien in het programma ::love::

Tot volgends seizoen, waar en wanneer dan ook ::wijn::
...óf niet!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 9
« Reactie #49 Gepost op: 3-05-2020, 23:22:22 »
Ik vond het een heel onderhoudende en soms emotionele aflevering. Om met De Rijdende Rechter te spreken: Echter...

Er zijn in totaal 23 opdrachten geweest, daarvan werd vanavond slechts van 10 de inbreng van Alina getoond (12 als we de 'bewust geslaagde' opdrachten van aflevering 1 meetellen)*. Op 1 daarvan (het bieden op de vrijstellingen) had ze nagenoeg geen invloed (of het moet al het herinneren van Bart zijn aan het feit dat de geldteller inmiddels weer aan het teruglopen was). En met de vuurwerkopdracht was geen geld gemoeid.


Dat is ... mager.  :-\\




* Er zijn (al dan niet mislukte) molacties getoond van opdrachten 1.1, 2.2, 2.3, 3.3, 4.2, 4.3, 5.2, 5.3, 6.3, 7.3

Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #50 Gepost op: 3-05-2020, 23:22:53 »
Het moment wanneer haar moeder hoort dat ze de Mol is, is wel één van de aandoenlijkste dingen die ik heb gezien in het programma ::love::


Uiteraard gifje van gemaakt

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #51 Gepost op: 3-05-2020, 23:24:13 »
En met de vuurwerkopdracht was geen geld gemoeid.


2.000 euro als de goede pijl verschoten werd
klaar voor de strijd

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #52 Gepost op: 3-05-2020, 23:25:32 »
Ik vond het een heel onderhoudende en soms emotionele aflevering. Om met De Rijdende Rechter te spreken: Echter...

Er zijn in totaal 23 opdrachten geweest, daarvan werd vanavond slechts van 10 de inbreng van Alina getoond (12 als we de 'bewust geslaagde' opdrachten van aflevering 1 meetellen)*. Op 1 daarvan (het bieden op de vrijstellingen) had ze nagenoeg geen invloed (of het moet al het herinneren van Bart zijn aan het feit dat de geldteller inmiddels weer aan het teruglopen was). En met de vuurwerkopdracht was geen geld gemoeid.


Dat is ... mager.  :-\\




* Er zijn (al dan niet mislukte) molacties getoond van opdrachten 1.1, 2.2, 2.3, 3.3, 4.2, 4.3, 5.2, 5.3, 6.3, 7.3

Ja, ze mochten meer opdrachten besproken hebben. Zeker omdat Alina in meer opdrachten gemold heeft. Maarja zoals Hulpmol zei, ik heb nooit gedacht tijdens de aflevering 'Ga snel door naar het volgende aub'

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 9
« Reactie #53 Gepost op: 3-05-2020, 23:30:44 »
2.000 euro als de goede pijl verschoten werd

Pardon, ik heb me lelijk vergist. Dat neem ik dus terug. ::sorry::

Maarja zoals Hulpmol zei, ik heb nooit gedacht tijdens de aflevering 'Ga snel door naar het volgende aub'

O, maar dat heb ik ook beslist niet gedacht. Ik vond het van de eerste seconde tot ná de aftiteling wederom absoluut heerlijke televisie. Toen het voorbij was dacht ik alleen: 'Was dat het? Waar zijn de molacties?'
« Laatst bewerkt op: 3-05-2020, 23:53:49 door D*N, Reden: Dubbel post samengevoegd »
Woosie down?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 9
« Reactie #54 Gepost op: 3-05-2020, 23:44:07 »
Ik vond het prachtige tv, heb een traantje gelaten, en geboeid zitten kijken, vond Alina een fantastische Mol, Jolien een verdiende winnaar en de rest van de kandidaten heerlijk om terug te zien, over het algemeen echt een knallend seizoen, misschien wel de beste sinds de terugkeer..

maar ik had ondanks dat ook een beetje een onbevredigend gevoel na deze aflevering moet ik eerlijk bekennen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #55 Gepost op: 3-05-2020, 23:45:45 »
Leuke verrassingen weer hoor.
Toch altijd weer schrikken dat er zoveel dingen om achter je rug gebeuren en je ze niet ziet...  ::vergroot::
En ze hadden misschien wat meer info kunnen geven over hoe opdrachten zijn gelopen. Maar ja de tijd is beperkt en we hebben ook heel veel leuke info gekregen..
Bijna niemand die de mol doorhad, Christian die volledig miszat (Terwijl hij bij de fitness opdracht letterlijk kon zijn dat Alina niks aan het doen was  ;D ), de beste winnares ooit. En van elke aflevering hebben we wel de belangrijkste molacties kunnen zien.

En de mol heeft prachtig haar werk gedaan. Een mooie combinatie tussen niet verdacht worden en toch hele leuke molacties!
« Laatst bewerkt op: 3-05-2020, 23:55:43 door Reflektor »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #56 Gepost op: 3-05-2020, 23:51:49 »
O, maar dat heb ik ook beslist niet gedacht. Ik vond het van de eerste seconde tot ná de aftiteling wederom absoluut heerlijke televisie. Toen het voorbij was dacht ik alleen: 'Was dat het? Waar zijn de molacties?'

Dat snap ik. Ik zie ook graag een volledig overzicht van alle opdrachten. Ik vind het ook geen schande om als Mol bij 6 of 7 opdrachten te moeten zeggen dat je verslagen werd of gewoon niets gedaan hebt. Dus voor mij goed als ze zo de opdrachten een per een afgaan.

Maar elk jaar wordt dezelfde stijl gehanteerd die we ook nu zagen. Ik vond het op dat vlak niet zo anders door de omstandigheden. Want er leek me geen verschil met kandidaten een per een in een videochat halen of ze een per een het restaurant binnen laten. Ook in voorgaande edities bleven bepaalde zaken open herinner ik me. Als kandidaten zich nu op de fora begeven net als vorig jaar (en waarschijnlijk dan helaas het Belgische forum) dan valt er mogelijk nog wat info te rapen.

Offline Bels

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #57 Gepost op: 4-05-2020, 00:14:08 »
maar ik had ondanks dat ook een beetje een onbevredigend gevoel na deze aflevering moet ik eerlijk bekennen.
Heb ik elk jaar last van, al is dat vooral het besef dat het weer voorbij is en dat je niet alles hebt meegemaakt zoals de kandidaten en crew tijdens de reis.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Aflevering 9
« Reactie #58 Gepost op: 4-05-2020, 00:15:18 »
Topseizoen, ik mis De mol op de zondagavonden nu al.

Ook vandaag nog geweldig genoten  met o.a. Christian en Bart die elkaar aflevering na aflevering verdenken en de rode pijl en pasvragen van Bart. Top mol, top winnaar en ook de verliezend finalist was helemaal goed (winnen na twee escapes was echt teveel van het goede geweest :-)) Helemaal perfect!

Volgend jaar kan het toch nooit weer zo goed worden  ??? ??? ???
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 9
« Reactie #59 Gepost op: 4-05-2020, 00:17:46 »
Mooi opgelost ook met dat begin dat ze tegenover de mol zitten achter glas ::bravo::. Uiteraard missen er wat molacties maar ik heb geen moment gehad dat ik mij heb verveeld of zoiets had van dit hadden ze wel weg mogen laten. Wat een mooi seizoen en een mooie afsluiter ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human