Ik wil nog even terugkomen op de foto van Rick en Nikkie.
Het moet wel zo zijn dat die gemaakt is op het weggetje dat in afl. 7 aan bod komt in een opdracht met tonnen. Maar wat wij niet weten is wanneer precies die foto is gemaakt. Vóór of na de opdracht. Voor allebei de mogelijkheden is iets te zeggen alhoewel ik niet denk dat de foto is gemaakt vóór dat de tonnen zijn geplaatst. (Of komt het vaker voor dat de kandidaten aanwezig zijn op de plek van de opdracht vóór dat een en ander in scene is gezet?)
Als de foto na de opdracht is gemaakt, waarschijnlijk was dit dan de laatste opdracht van afl. 7, kan het betekenen dat Nikkie naar de finale gaat. Kan mij niet voorstellen dat, als zij is afgevallen, zij dan nog met Rick gaat poseren. Af = weg, toch!
Aan de andere kant komt het mij toch vreemd voor dat Rick deze foto publiceert. Hij weet als geen ander dat de molloten alles minutieus uitpluizen. Zou Rick werkelijk zo naïf zijn geweest of heeft hij het expres gedaan. Zoja, waarom dan?
Blijf het vreemd vinden.
PS Kan aub iemand een foto van de bladzijde van aflevering 7, waar de tonnen op staan voor mij hier plaatsen? Gek genoeg staat die foto niet in mijn molboekje.