En die 2000 euro bieden voor een vrijstelling, dat is heel vreemd voor een kandidaat die -1000 overhad voor een pasvraag in een veel eerdere fase.
Je zegt het goed in een eerdere fase. Nu zat ze al bijna in de finale. Misschien heeft ze maar 2000 geboden omdat ze juist niet de pot wilde leegkapen. Dat ze 1000 voor een joker bood, wil niet zeggen dat ze dan afleveringen later geen bod van (maar) 2000 kan doen voor een vrijstelling.
Het lijkt op een veilig bod, denk dat ze niet vol voor een vrijstelling ging. Dat ze echt geen hoog bod wilde doen en ook niet in de dossiers keek, was niet omdat ze de mol is (dan had ze hoger geboden) maar omdat ze kandidaat is. En dat toneelstukje dat is (net als de boosheid van Jolien vorig jaar) geen toneelstukje in mijn ogen. Het is gewoon te oprecht, net als haar toneelstukje bij dat onder water gaan met Lennart en Jasmien. Daardoor kan zij de mol niet zijn , zoals eerder gezegd, Annelotte kan niet 2,34 onder water blijven.
Toneelstukjes is niks voor haar. Ze liet het liegen in de bunker ook aan Jasmien over omdat ze het zelf niet kon. En zelf geeft ze toe in haar mollicitatie dat ze niet zo goed kan liegen (iedereen kan wel beetje liegen, maar molwaardig liegen?)
Tel alles op (er is meer in het topic), dan weet je dat Annelotte de mol niet kan zijn. Het lukt me toch niet om de tunnelaars op andere gedachten te
brengen net nu het nog kan, ik doe weer een poging, maar ik bedoel het echt goed
.