Kevin was ook flink gestegen op mijn lijstje, vond het voor de verandering wel eens fijn dat er een verdachte van me afviel bij de 1e executie (niks tegen Kevin, maar dat gebeurt normaal nooit
)
Annelotte blijft voorlopig op 1. Ja ze verdiende 1000 euro, maar ze kon daar haast niet anders? Was waarschijnlijk raar als ze niet voor die opdracht was gegaan. Heeft zich veel met Kevin bemoeid, die blijkbaar lang in de verkeerde toonsoort oefende, en uiteindelijk faalde? Die moet ook vaak op die verkeerde toets gedrukt hebben, dat was echt niet alleen Philip. En ze liet 2 glazen wijn vallen.
Philip zou ook kunnen, 1000 euro als niet speler verdienen om de aandacht van jezelf af te leiden, maar vervolgens wel een glas wijn verspillen bovenop iemand (in de hoop dat diegene ook zijn glas laat vallen)? Maar liet het wijn corrigeren aan Jasmien over? Wilde hij haar testen? Of wilde hij juist onopvallend meer glazen, want met meer glazen is de kans groter dat het fout gaat? Dan zou het nog wel kunnen. In de laatste opdracht vond ik hem ook verdacht, zoals Jasmien al zei, het loog echt heel slecht. Dat ze hebben laten zien dat hij al in is gegaan is verdacht, nu is de verwachting gekweekt dat hij ver gaat komen omdat hij de executie heeft overleefd.
Katrien zie ik het niet in (net als Samina). Voor mij was de beste mol positie echt het piano team.
Lennart sluit ik ook nog niet uit - ik krijg weinig hoogte van 'm. Jasmien, die ik na aflevering 1 nog flink verdacht, is naar beneden gezakt door haar goede karaoke opdracht. Alhoewel dat ik vind dat ze steengoed kan liegen (opdracht 3), goede eigenschap voor een mol.
Sven en Noah heb ik afgeschreven.