Ik ben nog steeds vrolijk zo de dag na de ontknoping met een leuke Mol. En nu helemaal omdat de nieuwe Vlaamse Mol begint. En toen ik net de supermarkt inliep werd er heel toepasselijk en feestelijk "Hips don't Lie" van "Ik Sarah! Ik Sarah!" gedraaid!
Kan ik me helemaal in vinden.
En, haha.. ik Sarah.
Blijft toch een van de grappigste toevalligheden die ik tot nu toe in WIDM heb gezien.
Ik wist overigens niet zo goed waar ik dit moest plaatsen en ik wilde er ook weer niet een topic over maken, dus daarom plaats ik het maar hier.
Ik wil graag alle molloten bedanken voor hun bijdrages hier op het forum.
Niet alleen in de vorm van molspeuren, maar ook in de vorm van tekeningen, grappige onderschriften, puzzels, handige overzichtjes, leuke appverslagen etcetera. Erg vermakelijk allemaal!
Ik heb het gevoel dat ik dit jaar heel veel geleerd heb op het gebied van molspeuren. Hiervoor was ik ook wel een fan van het programma maar ik keek het niet elk jaar en ik was zeker niet zo fanatiek in het molspeuren als dit jaar. Door velen van jullie heb ik toch wel een heleboel bijgeleerd over wat 'mols' en 'onmols' is en ook veel over het programma zelf en ik heb daardoor het gevoel dat ik wel een stuk 'slimmer' ben geworden op het gebied van molspeuren.
En dat vind ik alleen maar leuk natuurlijk, want ik hoop in de toekomst de mol nog vele malen te mogen ontmaskeren natuurlijk! Vind het ook heel knap hoe sommigen van jullie het spel haarfijn door lijken te hebben! Verder vind ik het leuk om alle theorieën te lezen. Dus bedankt, iedereen!