Ik weet niet of ze een slechte kandidaat is of een hele goede mol. Ze wordt een paar keer genoemd in de test door anderen, vaak als bij verdachte, maar verder valt ze niet op. Terwijl ze tot nu toe bij elke opdracht wel geld uit de pot speelt op een bepaalde manier. Bij de fietsopdracht uit aflevering 1 had zij de volledige groep in haar hand. Omdat ze de klok beheerde, kon zij eigenlijk kiezen of de opdracht ging slagen. Waarom ze dan alsnog een envelop laat pakken, weet ik nog niet helemaal, maar dat kan ook zijn om niet verdacht te zijn.
In de tweede aflevering is ze nog beter bezig. Bij de eerste opdracht weinig gedaan eigenlijk. Beetje op de achtergrond blijven. Je hoeft natuurlijk maar een verkeerd antwoord te geven en het nummer is niet goed. Ze had hier heel subtiel kunnen mollen, maar dat geldt eigenlijk voor iedereen. Bij het labyrint is ze maar liefst 2 seconde in beeld, waarna ze haar benen laat laseren. En bij de laatste opdracht plaatst ze eigenlijk een meester molactie, al dan wel niet bewust. Ze gaat niet mee met Robert en Sinan, waardoor zij allebei weer gaan zitten. Dat is al 500 euro uit de pot gespeeld. Daarna alleen als de nieuwsgierige kandidaat lekker blijven zitten, en je hebt 750 euro uit de pot gespeeld. En al helemaal omdat ze ziet dat 3 anderen ook blijven zitten, kan ze dat lekker onopvallend doen.
Al met al haalt ze niks binnen, blijft lekker op de achtergrond. Typisch mols. Maar als Evi toch op haar is gegaan in de test klopt er iets niet. Toch blijft zij mijn hoofdverdachte.