Aangezien mijn Merel tunnel toch een beetje breukjes aan het vertonen is, meld ik me eens hier. Rick Paul heeft namelijk alle facetten van een klassieke mol; heel erg je best doen op momenten die er niet echt toe doen en het wat minder goed doen op het moment dat er echt geld te pakken valt.
Zo top of mind zijn dit allemaal opdrachten waar Rick Paul precies doet wat de klassieke mol zou doen:
- Over Bruggen: Goed je best doen om zoveel mogelijk kisten naar boven te halen.
- Ver Tellen: Goed je best doen om de cijfers te herkennen op de toren. Mollen doe je door verkeerde antwoorden te geven.
- Uit Stralen: Terug komen met een mini bedragje.
- Wachtkamer: Gewoon blijven zitten en samen met Evi allebei -250 pakken.
- Vlag Uithangen: Beste positie om van de crew de beslissing door te krijgen en het resultaat te beïnvloeden
- Serenade: Zien dat de rest het verpest, maar niet ingrijpen. Zelf uiteraard wel op de juiste plek staan.
- Straatbeeld: De foto van een ander team meenemen (wat blijkbaar tot hoofdpijn leidde bij Jamie)
- Sleutelhanger: Jezelf manoeuvreren in de positie na Niels omdat je het zo goed kan dat jij het wel op kan vangen als Niels niet durft en vervolgens de eerste koker (blijkbaar die van Niels) voorbij prutsen.
Dat gecombineerd met de M L fade van zijn naam in de leader, vele verdenkingen binnen de groep, zijn gecorrigeerde handje opsteken in aflevering 1, zijn voorstel om verwarring te zaaien etc. etc... Ja, ik ben deze tunnel nu toch echt aan het aftasten