Het gebeurde je vorig seizoen
Vorig jaar zat ik goed op Jan? Het is me wel een keertje gebeurd, met Anniek (zie avatar)
Dan over Merel-tunnelen... ik denk dat het zeker in dit subject vrij toegestaan is. Ik ga ook niet zitten vervelen in Sarah- of Niels-topic. Ik zeg gewoon hier waarom ik denk dat Merel de mol is. De 'gasten' die dat hier dan enorm komen attacqueren vind ik niet helemaal op de juiste grondslag. Ga dan gewoon in je eigen mol je standpunt verkondigen. Anders, houdt het hier neutraal, en toon gewoon een beetje ruimte voor mensen die in Merel geloven als mol. Dit is het Merel topic... en ik vind het gewoon een beetje vreemd dat het gros wel op Merel zit als mol maar op het forum enorm luid het tegengeluid heerst, alsof Merel de mol niet mag zijn, zelfs niet in dit topic.
Over abseil, het is verwoord door Tarballs... Merel poogt tenminste nog dit fout te laten lopen. Sarah corrigeert Merels cijfer, en vult ook nog eens haar eigen cijfer correct in, en de rest. Ik bedoel maar, dat is toch 3-0 voor Merel, alleen al op deze opdracht... mag ik het toch weer even fijn voor Merel opnemen