Ja ik zag ook een koker in een tros die niet ontdekt was eigenlijk, dus dat die er niet uit is gehaald maar wel is aangekomen.
Als ik alles terugkijk dan vind ik van de 3 overgebleven deelnemers Niels nog de meest mogelijke mol acties hebben, al zit ik vanaf het begin op Merel. Deze blijf ik ook invullen in de pool, maar ik probeer objectief te kijken en dan doet Niels consequent het meest molse zaken (ondanks een hele hoop niet molse gedragingen, zoals elke kandidaat).
Even op high level een overzicht, dus niet allemaal per opdracht (en ja het is subjectief, met mijn bril dus anderen zien dit weer anders, dat snap ik!):
Aflevering 1: hier vind ik alle overgebleven kandidaten vrij onmols (geld binnenhalen, voor geld stemmen etc)
Aflevering 2: Niels het meest mols bij 'Ver Tellen' (sleutel) en Sarah (met de talen), wachtkamer Merel het meest mols, uitstralen Merel en Niels het meest mols (willen beiden aan het begin gaan, waar ik Niels dan nog meer mols vind in de zin van geen geld binnen halen)
Aflevering 3: Niels meest onmols door voor geld in pot te gaan/ joker, maar dames weer meest onmols die de opdracht 'Op Treden' doen slagen (ze hebben hier beiden goede zaken aangedragen)
Aflevering 4: opvallend is Niels zijn Rita Corrita moment, Merel in de kooi, en Niels/Merel die fout staan bij de balkonnen
Aflevering 5: Sarah vind ik hier het meest mols bij zowel Parkeergeld als bij Straatbeeld (foto meenemen, dyslexie voorwenden). Niels heeft wel een porto in handen bij de parkeergeld opdracht. Van de abseilopdracht is alleen Niels degene die geen geld binnenhaalt.
Aflevering 6 : Niels die bij zowel 'steentje bijdragen' als bij TukTuk geen geld binnenhaald (van Merel was dit in mijn optiek niet nodig)
Aflevering 7: allemaal mols gedrag (bij Roulette is voor alledrie de strategien wat te zeggen)
Aflevering 8: Niels het meest mols bij 'In Vizier' doordat hij meerdere mensen het veld instuurt en uiteindelijk het minst pakt.
Kortom, een 'kort door de bocht' lijstje, ik besef mij dat. Even tussen werken door
Ik vind dat Niels (en dan Sarah) overal het minst geld binnenhaalt bij opdrachten waar dat ook echt niet hoeft. Zoals een TukTuk opdracht, of een Laser opdracht. Hier ben je alleen op pad en ik snap dan echt niet zo goed waarom je hier met geld binnen zou komen. Eens, het kan zand in de ogen strooien zijn. Dat is meer iets wat ik 1x verwacht als het echt niet anders kan, maar niet meerdere malen waar het gewoon niet hoeft. Ook bij de wachtkamer kan je gewoon het geld laten voor wat het is, ook al pusht een mede kandidaat je. Een Evelien, RP, Nikki en RP deden dat ook, wat ik als kandidaat ook zou doen. Hierin is Merel dan weer het opvallendst, gevolgd door Niels en dan Sarah. Van de abseilopdracht is alleen Niels nog over, waar geen geld in de pot is gekomen.
Lastig lastig lastig....Ik denk ook stiekem dat ik het gewoon fantastisch zou vinden als Niels het is