Ik startte dit seizoen in de Sarah tunnel, heb die toen verlaten voor de Evelien tunnel. Die stortte in en ik verplaatste me naar de Rick Paul tunnel en na gisteravond? ....
Weet ik het niet meer, dus ga ik de topics maar weer herlezen.
Deze opmerking pik ik er even uit..
Zou het niet misschien kunnen dat Sarah (als ze mol is) haar naambordje meenam bij de laseropdracht om een beetje een dom imago voor haarzelf te scheppen? Ik zie het al voor me dat ze terugkomt vol trots: "ik heb geld!", terwijl de rest zich kapot lacht om haar domme actie. Dan staat ze ineens te boek als dom en kan ze in de komende afleveringen de domme mol uithangen.
(ja, ik weet het, een beetje vergezocht. Maar toch, zou leuk zijn.)
Mede door haar te overdreven, onhandige acties, ben ik van Sarah afgestapt als mol. Maar nu we op de finale afstevenen, begin ik toch te twijfelen of dit terecht is.
Want, als je kijkt wie er nu nog over zijn:
- Niels, de fanatieke kandidaat
- Merel, de slimme kandidaat
- Sinan, de observerende kandidaat
En dan hebben we nog
- Sarah, de domme, nietskunnende kandidaat?
Dat Niels, Merel en Sinan er nog inzitten lijkt nog een soort logisch. Dat Sarah er nog inzit... niet echt? Als zij echt zo “dommig” is, hoe kun je dan zo ver komen in het spel? Als kandidaat wil je verdacht worden, maar door zo over the top onhandig te doen, maakt je niet geloofwaardig als mol. En dat blijkt ook, want niemand lijkt op haar te zitten (hoewel je niet weet wat er weggelaten wordt door de montage).
Is het dus inderdaad een rol die zij aangenomen heeft als mol, die ze in het begin over the top heeft laten zien bij de laseropdracht om zich niet-waarschijnlijk te maken als mol?
Hoewel ik er nog niet klaar voor ben om me in een nieuwe tunnel te vestigen, zie ik in Sarah i.i.g. weer molpotentieel