Het is nog helemaal niet genoemd en ik heb niet eerder tijd gehad om het te noemen maar wat ik opvallend vond aan wat we hebben gezien deze opdracht is dat Sarah en Rick Paul 'opeens' een foto vinden die Jamie Niels en Sinan moesten zoeken (Sarah: "hoe kan het dat we opeens in een ander hotel komen?" uhuh...). Ze nemen de foto mee, om die te ruilen voor een andere zoekopdracht voor Jamie, Niels en Sinan. Een foto die bijna niet te vinden was. Jamie in de biecht: 'De lokatie die we van Sarah en Rick Paul kregen was een hoofdpijndossier, bijna niet te vinden...'.
Ik vind het opvallend dat S en RP in de eerste plaats op een plek komen waar ze niet horen, dat zou met wat voorkennis makkelijk gestuurd kunnen worden (Veel mensen vragen die 'rechts, links, rechts, zeggen en je loopt er gewoon op af als je van tevoren weet waar je moet zijn). Ten tweede hadden S en RP dus waarschijnlijk de moeilijkste lokatie om te vinden, die ze vervolgens doelbewust aan een ander groepje geven.
Ik weet, de nieuwe aflevering begint bijna en dit topic zal weldra ondergesneeuwd raken, maar ik vond dit een van de weinige verdachte situaties die nog helemaal niet aan bod waren geweest en het toch vermeld moest worden
Ik denk hier idd ook dat Sarah dit gemanipuleerd heeft,
als je trouwens vanaf begin opdracht volgt:
Sarah zet stap om eerste envelop te trekken, maar Robert is haar voor ...
Verder in de opdracht komen ze op gegeven moment elkaar tegen, en zegt
Sarah : " Jullie zouden naar de volgende straat gaan "
Verder is er een shot waar Rick Paul zegt ,
" het is toch eentje hierachter"
zij antwoordt " jaja precies ".
Verder kort erop zegt ze tegen Rick Paul, " we stoppen even he "
rustiger doen en
Dan stoppen ze aan la nube, is niet die van hen,
maar natuurlijk zegt Sarah, we nemen ze mee !
"En geef jij maar die envelop aan mij " tegen Rick Paul ...
En Rick Paul draagt het sChilderij...
Ze komen elkaar terug tegen en Sarah roept " we hebben er een gevonden, is
er één van jullie "
en ze ruilt de envelop ...
Hoofdpijndossier ...
hoe moeilijk kan het zijn ?