Ik heb de eenrichtingswegen ingetekend in de plattegrond die in dit topic was gepost en opnieuw gescand. Ik had geen paarse pen en de paarse pijlen heb ik daarom rood getekend. Je hebt nu in principe dezelfde kaart die de deelnemers ook hadden!
Het startpunt van Niels, Sarah en Jamie heb ik hierin getekend (Carrera 7, richting Calle 6) en het eerste eindpunt.
In de gescande kaart heb ik de kortste route getekend die ik kon vinden om naar het eerste eindpunt te komen met de Links / Rechts regel (dikke lichtblauwe lijn). Je moet er zelfs een stukje onverharde weg voor nemen. Probleem is dat je naar links moet terwijl je met links / rechts in eerste instantie alleen naar rechts kan (de verkeerde kant op).
De route in een beschrijving:
links naar calle 6, rechts naar carrera 9 (gaat dorp uit), links naar carrera 10 (onverharde weg), rechts calle 8, links carrera 11, rechts calle 6, links calle 1 (rondweg), rechts bij carrera 6 (rondje mirador), links bij calle 1, rechts bij carrera 6, links bij calle 2.
Naar mijn bescheiden mening is een verdubbeling van het geld een schamele beloning voor deze (ingewikkelde) route.
Edit
Heb nog even met een routeplanner de lengte van deze route laten berekenen. Deze is exact 2,2 km. Het is ook heuvelachtig. Stijging is 45 m.