Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
De uitkomst EEN MAN is niet van mij. Komt van de Telegraaf.
Het is toch altijd zo dat er hints in zitten voor de puzzelaars/molloten en voor de kijkers? Dus ik zie het probleem niet.
Ik heb zitten puzzelen en de volgorde gebruikt omdat ze in groepjes hingen van 1, 2, 3, 4. Hierbij gedacht aan hoe je leert tellen, met hoeveelheden. De volgorde van de schermen aangehouden die goed gerekend werd. Hier heb ik eerder een post over gemaakt. Maar nu zat ik te denken om tot een conclusie te komen, welke volgorde van kandidaten zou dan het meest logisch zijn? Die van de foto van de aflevering of die van de positie van de executie?
Als je met een sneltreinvaart kaarten moet onthouden die naast elkaar hangen lukt dat nooit. Vandaar de groepjes 1,2,3,4 denk ik heel naiëf .
Ik vind dat er wat te makkelijk overheen gestapt wordt dat de groepjes niet van belang zijn. Als het puur is om te helpen met onthouden, dan is een "groepje" van 1 bord toch wel bijzonder te noemen. Als ik van 10 bordjes groepjes zou moeten maken dan zou ik een groepje van 4, een van 3 en een van 3 doen.. of als dat te moeilijk wordt geacht, 2 van 3 en 2 van 2
Ik denk dat het al bij al ook gewoon niet zo moeilijk was. Een groepje had hem al bij beurt 1 en het 2e groepje had hem op 3 schermen na al bij beurt 1.
RP had er denk ik drie fout (de drie eerste) en Sarah twee (de twee laatste).
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
727 gasten en 10 vaste bezoekers