Eén ding wat ik nog niet heb genoemd zien worden, is: de mol weet natuurlijk al van tevoren dat het gaat om de oranje zakken. Wie is er veel in de weer met oranje zakken? Moeten we kijken wie er bij het oranje station beginnen? Of juist niet? (Omdat daar geen oranje zakken starten?) Moeten we kijken naar wie oranje zakken ophangt, wie juist andere kleuren eerst kiest? Of naar wie de oranje zakken langs de "lijnen" transporteert?
Ik heb geen antwoorden, alleen deze vragen, omdat ik het allemaal erg rommelig in beeld gebracht vond. Het (nogal lelijke en primitieve, totaal niet bij de WIDM-stijl passende) overzichtskaartje aan het begin was leuk, maar je had er eigenlijk weinig aan. Dat ze er 7 van de 12 juist hadden, vond ik eigenlijk nog een wonder, na wat ik de tien minuten daarvoor had gezien...
En wat is dat met Sarah en Merel die een beetje rondhangen. Ze kunnen niet allebei de mol zijn. Komop, ook als je geen spierballen hebt kun je nog steeds met die "treintjes" over die rails rijden.