Auteur Topic: [De Mol] Lennart  (gelezen 27784 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #340 Gepost op: 10-05-2021, 12:24:37 »
Dat was Annelotte, en zij was haar handen aan het verplaatsen om hem bij de benen vast te nemen zoals ze eerder met succes hadden gedaan. Eén been lukte, maar op het moment dat ze haar andere hand wou verplaatsen liet hij haar gewoon los. En ging dan meteen lachen en vieren met de rest.
Ik bedoel toch echt Samina, die hield het been van Lennart tegen, waardoor hij zijn benen niet over de schouders van Annelotte kon klappen om te gaan hangen.

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #341 Gepost op: 10-05-2021, 13:04:15 »
Mja, die doet dan weer helemaal niks verkeerd volgens mij.  :)

Maar ze zullen het volgende week wel zelf uitleggen zeker.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #342 Gepost op: 10-05-2021, 13:55:29 »
Ik bedoel toch echt Samina, die hield het been van Lennart tegen, waardoor hij zijn benen niet over de schouders van Annelotte kon klappen om te gaan hangen.
Vraagje. Heb je dit herbekeken, want je had destijds nog een Samina bril op als ik me niet vergis  ;)
In ieder geval kwam mol Lennart niet op zijn pootjes terecht en of hij hier geholpen werd gaan we hopelijk zien a.s. zondag.
De mol kan ook pech hebben, zoals bij laatste hypnoseopdracht. Hier moest Samina zo nodig iets anders doen dan van haar verwacht werd, waardoor de voorspelling uiteindelijk klopte.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #343 Gepost op: 10-05-2021, 14:03:49 »
Vraagje. Heb je dit herbekeken.....
Serieus? Mijn post ging over Jasmien die een duwtje gaf, toen kwam je zelf met Samina die Lennart tegenhield. Misschien moet je het zelf nog 200x nakijken, dan zit je op de helft van mij.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #344 Gepost op: 10-05-2021, 14:38:55 »
Ik dacht dat Annelotte hem niet goed vasthield maar bij nader inzien zou dat nogal onverantwoordelijk gedrag zijn, want iemand gaat wel automatisch zijn handen gebruiken, maar dat hoop je dan maar. Voor hetzelfde geld komt hij op zijn hoofd terecht.
Verder vond ik dat hij met het voetballen inderdaad wel erg aan het huppelen was, maar voor de rest had ik hem totaal niet in de gaten.
En héél knap toneelgespeeld.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 10-05-2021, 14:41:07 door Run »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #345 Gepost op: 10-05-2021, 14:44:00 »
Vergelijk de vingers....

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #346 Gepost op: 10-05-2021, 14:47:56 »
Misschien hebben ze deze grap van Lennart doorgevoerd?:

Citaat van: Gilles De Coster
Dat Lennart een deugniet is, heeft ie dit weekend weer laten blijken toen we aflevering 9 opnamen. Iedereen die die dag aanwezig was moest een negatieve Coronatest kunnen voorleggen. Lennart heeft ons even doen geloven dat ie positief had getest, en onze reacties gefilmd met een gsm. Toch zeker anderhalve minuut lang was er paniek, daarna liet hij weten dat het een grap was.

Dat ze deden alsof Lennart er niet bij kon zijn en dat ze hem zo introduceerden?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #347 Gepost op: 10-05-2021, 14:50:37 »
Dat klinkt als een Bingo!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #348 Gepost op: 10-05-2021, 15:20:40 »
Kunnen Lennart, Elisabeth en Alina niet een keer in een toneelstuk op tv komen? Lijkt me geweldig!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #349 Gepost op: 10-05-2021, 15:50:13 »
Kunnen Lennart, Elisabeth en Alina niet een keer in een toneelstuk op tv komen? Lijkt me geweldig!
https://www.instagram.com/p/COkY5JtAt9e/

Hier heb je al iets dat er op lijkt.  ::rofl::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #350 Gepost op: 10-05-2021, 19:03:55 »
Serieus? Mijn post ging over Jasmien die een duwtje gaf, toen kwam je zelf met Samina die Lennart tegenhield. Misschien moet je het zelf nog 200x nakijken, dan zit je op de helft van mij.
Je hebt gelijk. Mijn excuses.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #351 Gepost op: 10-05-2021, 19:28:43 »
Geweldig gedaan als mol ::bravo::. Hij heeft zeker geluk gehad op sommige punten, bijvoorbeeld hoe bepaalde kandidaten ver kwamen (Sven, Philip, Jasmien) die niet goed voor de pot waren en hem ook wat uit de luwte konden houden. Maar hij heeft heel veel zelf gemold, is uit de verdenkingen gebleven en goed gebruik gemaakt van de situatie. Dus uitermate geslaagde mol ::bravo::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #352 Gepost op: 10-05-2021, 22:28:15 »
Als Sven-tunnelaar zeg ik: "Euh..."  ::rofl::

En gefeliciteerd voor iedereen die het wél op tijd goed had.  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)