Auteur Topic: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade  (gelezen 4031 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Gepost op: 28-03-2021, 11:56:53 »
Bespreek hier alles over de tweede opdracht!
« Laatst bewerkt op: 28-03-2021, 21:04:24 door Vermoljoen »
2024: wie is de Mol?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #1 Gepost op: 28-03-2021, 22:52:08 »
Ik was echt verbaasd dat er nog zoveel goede glazen de overkant hebben gehaald, dit zou echt niet mijn opdracht zijn ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Webjoker

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #2 Gepost op: 28-03-2021, 22:52:42 »
Sven valt toch wel af voor mij, al is het maar €400. Zo gemakkelijk om in ieder geval 1 glas om te laten vallen.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #3 Gepost op: 28-03-2021, 23:23:04 »
Sven valt toch wel af voor mij, al is het maar €400. Zo gemakkelijk om in ieder geval 1 glas om te laten vallen.

Ik vond hem juist heel mols: het zelf goed doen maar wel de groep opjagen waardoor anderen sneuvelen en ze zo snel mogelijk bij dat druiven persen aankwamen

Offline Miquem

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #4 Gepost op: 28-03-2021, 23:39:45 »
Jasmien ging mee met de initiële fout van Philip bij het wijnproeven. En zelf glazen kapot laten gaan. Prima gespeeld als mol.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #5 Gepost op: 29-03-2021, 00:27:15 »
Ik vond hem juist heel mols: het zelf goed doen maar wel de groep opjagen waardoor anderen sneuvelen en ze zo snel mogelijk bij dat druiven persen aankwamen

Ja, indirect heeft Sven hier de nodige glazen helpen doen sneuvelen, met zijn hoge tempo

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #6 Gepost op: 29-03-2021, 01:17:04 »
Moest de groep bij elkaar blijven of kon iedereen sowieso zijn eigen tempo bepalen? Dat was mij niet helemaal duidelijk. Ze leken allemaal inderdaad het tempo van Sven te volgen, maar konden ze er niet voor kiezen iets zachter te lopen?

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #7 Gepost op: 29-03-2021, 01:20:20 »
Moest de groep bij elkaar blijven of kon iedereen sowieso zijn eigen tempo bepalen? Dat was mij niet helemaal duidelijk. Ze leken allemaal inderdaad het tempo van Sven te volgen, maar konden ze er niet voor kiezen iets zachter te lopen?

Dit vroeg ik me ook af maar je wilt ws in de gaten blijven houden wat de rest doet
(plus geen idee hoe t zat met hoeveelheid camera mensen als de groep zou opsplitsen?)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #8 Gepost op: 29-03-2021, 09:27:02 »
Ja, indirect heeft Sven hier de nodige glazen helpen doen sneuvelen, met zijn hoge tempo
en waarschijnlijk ook uitgespaart, omdat anders de vermoeidheid gaat toeslaan. Een klein wonder dat er nog zoveel wijn in een glas beneden is gekomen.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2021, 11:46:28 door foxhunter »

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #9 Gepost op: 29-03-2021, 09:49:44 »
Sven die meteen de leiding pakt en een goed horeca tempo zet.
2s later Lottiepoes haar glazen al overboord.

Sven: "en niemand heeft dat gezien?"

Nee Sven, je gaat de andere kandidaten niet echt in het oog kunnen houden als je op kop loopt  ::rofl::

Géén mol

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #10 Gepost op: 29-03-2021, 12:09:57 »
Bedoel je Sven geen mol? Ik vind hem hier juist erg opvallend, tempo maken waardoor de kans groot is dat de anderen glazen laten vallen en hoe sneller zij bij ‘de persers’ zijn hoe minder kans dat ze de emmer vol krijgen. Sven stijgt hard op mijn lijstje!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #11 Gepost op: 29-03-2021, 12:20:05 »
Bedoel je Sven geen mol? Ik vind hem hier juist erg opvallend, tempo maken waardoor de kans groot is dat de anderen glazen laten vallen en hoe sneller zij bij ‘de persers’ zijn hoe minder kans dat ze de emmer vol krijgen. Sven stijgt hard op mijn lijstje!

Ja en 400 euro is een prima dekmantel en vrij laag bedrag

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #12 Gepost op: 29-03-2021, 12:36:31 »
Bedoel je Sven geen mol? Ik vind hem hier juist erg opvallend, tempo maken waardoor de kans groot is dat de anderen glazen laten vallen en hoe sneller zij bij ‘de persers’ zijn hoe minder kans dat ze de emmer vol krijgen. Sven stijgt hard op mijn lijstje!
Dat tempo zal wel meevallen aangezien ze nergens te vroeg aankwamen noch te laat.
Ook niet duidelijk hoe zeer men in groep moest blijven of mocht achterhinken op eigen tempo.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #13 Gepost op: 29-03-2021, 12:46:05 »
Er werd meerder malen gezegd dat Sven zo hard liep en ze kwamen aan net toen de emmer vol zat! Dus pech voor de mol..
Maargoed zo kijk ik ernaar. De enigen die ik hier ook nog verdacht vind zijn Lennart en Jasmien.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #14 Gepost op: 29-03-2021, 15:16:13 »
Sven liep snel, maar het is niet dat ze bakken van tijd overhadden op het einde. In Sven zag ik vooral een gefrustreerde kandidaat die niet kon snappen dat het voor de gemiddelde mens niet zo simpel is even ober te spelen. Waar hij in andere opdrachten probeert te nepmollen viel hij hier hard door de mand als kandidaat. Verder brengt ook Samina geld binnen, dat kan voor goodwill, maar deze opdracht is zo lastig dat een glas laten vallen wel mag.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #15 Gepost op: 29-03-2021, 16:21:48 »
Voor het gedrag van Sven valt zowel als kandidaat als aks mol iets te zeggen. Door zijn tempo kan het  dat ze vroeg bij de proeven aankomen en dus daar minder kans op glazen.
Maar hij brengt wel zelf 2 glazen binnen waar het vrij makkelijk was om onderweg iets te morsen of zelfs je glazen volledig te laten vallen. Het is weliswaar maar 400euro maar tich geld wat hij wel binnen brengt en anderen niet.

Voor mij dus kandidaten punten voor Sven, die overigens wel heel veel knuffelt voor iemand due niet van de groepsknuffel is.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #16 Gepost op: 29-03-2021, 16:34:24 »
Voor mij dus kandidaten punten voor Sven, die overigens wel heel veel knuffelt voor iemand due niet van de groepsknuffel is.

In De Mol volhouden dat je niet van knuffelen houdt? Dat is vechten tegen de bierkaai.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #17 Gepost op: 29-03-2021, 16:35:59 »
Ik moet het nog terugzien maar volgens mij start Sven zelf de knuffel ( lijkt een bear hug) na de eliminatie. ::bravo::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #18 Gepost op: 29-03-2021, 16:37:47 »
Ik herinner me een interview met Hugo waarin hij vertelde dat bij thuiskomst zijn vrouw hem niet meer herkende (of blij verrast was) omdat hij ineens zo knuffelig was geworden. ::rofl::

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - De Oberbrigade
« Reactie #19 Gepost op: 29-03-2021, 19:04:37 »
Wat deed Lennart de hele tijd ?
Die manden stonden toch klaar ?
Of moest hij zelf plukken ?