Auteur Topic: [Funstuff] YouTube-filmpjes, vlogs en podcasts door fans  (gelezen 551 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[Funstuff] YouTube-filmpjes, vlogs en podcasts door fans
« Gepost op: 3-04-2021, 14:34:10 »
Inmiddels zijn er steeds meer mensen die hun zoektocht naar de Mol online bespreken. Heb jij een eigen video, podcast over De Mol, compilatie over de meest hilarische dingen in de aflevering of iets gelijkaardigs? Dan mag je dat in dit topic plaatsen!

TIP: Als je onze YouTube-tags gebruikt, komt het filmpje meteen tevoorschijn zonder je moet doorklikken naar YouTube.
Voorbeeld: Bij deze YouTube-link (https://www.youtube.com/watch?v=CXPfv4KmiKo) zet je alles achter de =  tussen de tags. Dat ziet er zo uit:



Op die manier komt het filmpje dus direct op onze site te staan.

Succes en veel plezier!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] YouTube-filmpjes, vlogs en podcasts door fans
« Reactie #1 Gepost op: 5-04-2021, 10:43:50 »
De Mol... het grote broertje van Wie is de Mol? en man man man, wat is het toch een spel in Vlaanderen altijd! Daarom besloot ik dit jaar video's te maken over de Mol en bespreken we iedere aflevering van de Mol ook in TUNNELVISIE de podcast.

// De Mol België Video's Playlist
// TUNNELVISIE Podcast op Spotify
// TUNNELVISIE Podcast op Google Podcasts


En onderstaand alle losse afleveringen (deze vul ik in de loop van de tijd aan!)

AFLEVERING 1 - DE MOL Seizoen 9


AFLEVERING 2 - DE MOL Seizoen 9


AFLEVERING 3 - DE MOL Seizoen 9


« Laatst bewerkt op: 6-04-2021, 16:02:36 door presentatortje »
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Kim Koghee

  • Forumlid
Lennart speelt slecht voetbal maar speelt zelf in het eerste van zijn club.
« Reactie #2 Gepost op: 12-04-2021, 20:43:35 »
We kunnen we niet meer onderuit Lennart is super verdacht deze aflevering. Niet alleen ben ik er via speurwerk achter gekomen dat Lennart op voetbal zit en dus veel beter had kunnen spelen dan hij deed en er zitten verborgen letters en boodschappen in deze aflevering en ja dit alles wijst naar Lennart als de Mol. Lennart speelt in het eerste van KFC Schoonbroek en staat letterlijk op deze site vermeld als middenvelder.
https://kfcschoonbroek.be/ploegen/1ste-ploeg/spelers

Maar en zijn ook twee letters in deze aflevering te vinden en er is een morse code die aantonen dat er zeker verborgen hints in De Mol zitten en ik heb al  letters gevonden voor jullie.
Lennart staat dus vol onder druk als Mol maar we zien ook een aantal kandidaten die echt laten zien dat ze kandidaat zijn. Ik behandel ook wat internet theorieën waaronder verhalen over Sven en Philip.