Auteur Topic: [Aflevering 3]  (gelezen 3997 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #20 Gepost op: 5-04-2021, 21:49:40 »
Leuke aflevering weer wel.
Zijn twee kandidaten waar ik een beetje jeuk van krijg. Die gaan er vast uit snel.

Ik had hier trouwens de antidierenmisbruiklobby ook al wel verwacht.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2021, 22:20:05 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #21 Gepost op: 5-04-2021, 22:31:41 »
Omdat Isidoor teveel vertroeteld werd? Wordt ie vast erg verwaand van. ::jaja:: ::rofl::

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #22 Gepost op: 5-04-2021, 22:44:05 »
Honden zijn niet kleurenblind maar rood en oranje zien ze niet .

Precies. Daarom zou Isodoor misschien de relatieve positie van de knop misschien moeten leren. Namelijk “I”.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #23 Gepost op: 5-04-2021, 23:00:38 »

Ik had hier trouwens de antidierenmisbruiklobby ook al wel verwacht.

Ik heb eerder wel eens commentaar geleverd ophef gebruik van dieren, maar dat hoeft nu echt niet hoor. Isidoor heeft eten, een drinkbak, een riem, ligkuren, bench etc. Werkelijk aan alles is gedacht. Ik vind de hond een leuke toevoeging, ben benieuwd hoe ze zijn rol nog verder gaan uitbouwen. (Ik snap overigens niet dat ze de hond zo bij zich houden, in die fabriek hadden ze de hond toch gewoon tijdelijk aan de deur kunnen vastzetten zodat ze zonder last de opdracht uit hadden kunnen voeren.)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #24 Gepost op: 5-04-2021, 23:24:28 »
Ik vind deze aflevering weer erg creatief en leuk om naar te kijken, juist door het gebruik van dieren. Zolang ze die maar goed behandelen. Dieren zijn in principe onvoorspelbaar en daarom kan het gebruik hiervan een extra dimensie geven. Zo vond ik die opdracht met die truffelhonden in Griekenland ook vermakelijk. Die hond die op een gegeven moment dacht, ik ga er gewoon bij zitten. Wat bij Bart de opmerking uitlokte: die heeft teveel tzatziki gegeten. Ik mag dat wel.
En nu dan die mopshond molshond die domino steentjes omstoot.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #25 Gepost op: 5-04-2021, 23:38:41 »
Ik heb eerder wel eens commentaar geleverd ophef gebruik van dieren, maar dat hoeft nu echt niet hoor. Isidoor heeft eten, een drinkbak, een riem, ligkuren, bench etc. Werkelijk aan alles is gedacht. Ik vind de hond een leuke toevoeging, ben benieuwd hoe ze zijn rol nog verder gaan uitbouwen. (Ik snap overigens niet dat ze de hond zo bij zich houden, in die fabriek hadden ze de hond toch gewoon tijdelijk aan de deur kunnen vastzetten zodat ze zonder last de opdracht uit hadden kunnen voeren.)
In een achter de schermen-filmpje van Telenet is te zien dat ze de instructie krijgen om Isidoor gedurende de hele opdracht in de ruimte te houden.

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #26 Gepost op: 6-04-2021, 08:26:58 »
In een achter de schermen-filmpje van Telenet is te zien dat ze de instructie krijgen om Isidoor gedurende de hele opdracht in de ruimte te houden.
Dan is er dus iets meer uitdaging met hem dan alleen de rode knop
Thank U

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #27 Gepost op: 6-04-2021, 10:33:55 »
Fantastisch genoten weer  ::bravo::
Die hypnose-opdracht vond ik het minste -lijkt me een goede plek voor de mol-
en tja, DeMol-en-dieren, ik raak er helaas niet aan gewend.

Veel momenten om terug te kijken, op molacties, er waren er zoveel. Philip, ik denk dat hij al weet wie de mol is (all in gegaan en groen scherm) dat hij eens lekker aan het nepmollen is geslagen en dat ook lekker in beeld is gebracht. Een aantal andere kandidaten zijn wat dat betreft ook lekker bezig (Jasmien, Annelotte). Goed gedaan.
« Laatst bewerkt op: 6-04-2021, 16:41:53 door Mollem »

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #28 Gepost op: 6-04-2021, 10:42:04 »
Goede aflevering weer en eigenlijk ben ik het wel eens met de hierboven genoemde commentaren. Dubieus dat Isi mee moet naar elke opdracht, maar het heeft ook wel weer iets speciaals
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #29 Gepost op: 6-04-2021, 10:54:13 »
Een aardige aflevering, niet meer, niet minder. De hondenopdracht was echt heel leuk. De hypnose-opdracht misschien wel de minste opdracht ooit. Die derde opdracht vond ik ook maar gemiddeld. En als ik eerlijk ben matig in beeld gebracht. Uiteindelijk zal de mol als enige blij geweest zijn deze aflevering, gezien het wel een erg dure aflevering was voor de pot. In de eerste opdracht nauwelijks wat in de pot, en vervolgens 1000 Euro eruit.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #30 Gepost op: 6-04-2021, 12:53:37 »
Die derde opdracht vond ik ook maar gemiddeld.

Derde opdracht? Er waren deze aflevering toch maar twee opdrachten?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #31 Gepost op: 6-04-2021, 13:43:18 »
Derde opdracht? Er waren deze aflevering toch maar twee opdrachten?
De opdracht met de honden en de opdracht met de hypnose lijken mij 2 verschillende opdrachten. Buiten de invloed van de andere kandidaten op het einde zijn deze opdrachten totaal verschillend van elkaar.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #32 Gepost op: 6-04-2021, 18:39:32 »
O ja, je hebt gelijk. Ik vergiste me doordat die twee min of meer parallel verliepen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #33 Gepost op: 6-04-2021, 22:14:23 »
Als Isidoor geadopteerd is door Annelotte, dan zal ze er nog wel een tijdje in blijven verwacht ik. Overigens vind ik het wel een beetje zielig dat zo’n hond op sleeptouw genomen wordt en opeens 8 baasjes heeft. Als mens lijkt me dat al heftig en hij heeft geen keuze..

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #34 Gepost op: 6-04-2021, 22:37:05 »
Hoeveel gedomesticeerde dieren ken jij die wel vrije keuze hebben?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #35 Gepost op: 6-04-2021, 22:48:01 »
Bij het afscheid van Noah viel mij nog wat op. Noah geeft als reden dat hij eruit ligt dat hij te weinig heeft gespreid.
GDC: Wist je het al zo zeker?
Noah: Toch wel.
Het shot hierna horen we uitgerekend Philip zeggen dat Noah altijd zo zeker was van zichzelf.
Ik zie hier toch een beetje een aanwijzing in dat Noah te veel op Philip heeft ingezet.
De opmerking van Lennart vind ik hier ook wel interessant. Hij zegt namelijk: hij heeft wel moeten vechten voor zijn plek. Hij stond bij de maisveld opdracht tegenover Lennart.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #36 Gepost op: 6-04-2021, 23:01:01 »
De opmerking van Lennart vind ik hier ook wel interessant. Hij zegt namelijk: hij heeft wel moeten vechten voor zijn plek. Hij stond bij de maisveld opdracht tegenover Lennart.
Jij zit wel heel diep in je tunnel. ;) Dat is toch gewoon een uitspraak die klopt, Noah heeft heel zeker moeten vechten voor zijn plek aangezien hij oorspronkelijk niet geselecteerd was, door alle linies geraakt is waarbij 9 kandidaten en eventueel de mol hem probeerden tegenwerken en hij het gehaald heeft van de 9 andere net niet geselecteerden.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #37 Gepost op: 7-04-2021, 14:45:25 »
Hoeveel gedomesticeerde dieren ken jij die wel vrije keuze hebben?
Ik bedoel (maar volgens mij weet je dat wel), dat de kandidaten (mensen) ervoor kiezen om in een diverse groep van 10 een spel te spelen. Omdat de hond niet kan kiezen, moet je proberen te doen wat het beste is voor de hond. En ik betwijfel of plaatsen in een groep met 8 diverse mensen en op sleeptouw nemen naar proeven in het belang is van die hond.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #38 Gepost op: 7-04-2021, 15:54:26 »
Sla je hier nu misschien niet een heel klein beetje door. Je hebt toch ook een hondenuitlaat service die een groep honden uitlaat. Dit is toch ook zo'n beetje wat we zien in de opdracht. Misschien vonden die honden al die aandacht wel heel erg fijn, wie zal het zeggen.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #39 Gepost op: 7-04-2021, 16:05:43 »
https://www.goplay.be/video/de-mol/van-deze-plaats-komt-isidoor-het-nieuwste-groepslid-in-de-mol-vandaan

Hier vraagt een van de makers duidelijk of de hond het gewend is om met veel nieuwe mensen in contact te komen. De fokker zegt dat deze honden kicken op aandacht. Lijkt me weinig aan de hand dus voor dat beestje.
Tevens wordt er gezegd dat Isi vroeger shows heeft gelopen en het vele reizen ook al gewend is. Vrij duidelijk dat ze niet zomaar even een hondje hebben uitgekozen.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2021, 16:08:48 door Reflektor »