Auteur Topic: [Aflevering 8] Finale  (gelezen 6101 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #20 Gepost op: 9-05-2021, 23:09:58 »
Die spiraal opdracht vond ik wel een beetje langdradig (pun intended). Had hier wel wat meer van verwacht omdat ze allemaal nog een nieuwe mol moesten kiezen. Maar ja, die opdrachten zijn al van tevoren bedacht neem ik aan.
Ondanks dat wel het beste seizoen ever wat mij betreft en ook waarschijnlijk de beste mol ever.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2021, 23:12:48 door MartinJ »

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #21 Gepost op: 9-05-2021, 23:11:56 »
Prachtig seizoen weer. Ik hoop dat ze nog een tijdje zo doorgaan. Overtreffen van deze reeks hoeft niet, met het evenaren er van  ben ik meer dan tevreden.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #22 Gepost op: 9-05-2021, 23:17:37 »
Een buitengewoon geweldig seizoen. Dat ze dit met zulke omstandigheden hebben geflikt is bewonderingswaardig. ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #23 Gepost op: 9-05-2021, 23:48:56 »
Een buitengewoon geweldig seizoen. Dat ze dit met zulke omstandigheden hebben geflikt is bewonderingswaardig. ::ok:: ::ok:: ::ok::

Helemaal mee eens. En wat een goeie Mol! Ik had een beetje een Annelotte deze aflevering. Zat al weken op Sven en tijdens deze aflevering toch nog eens gaan nadenken wat Lennart allemaal gedaan had. Dus toen Annelotte won was er eerst een soort van "Oh, dus toch Sven"-moment ... maar niet dus! Mooie kers in het gez... eh op de taart van een geweldig seizoen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #24 Gepost op: 9-05-2021, 23:55:39 »
Ik ben er nóg ondersteboven van.

Lennart heeft De Mol op zijn kop gezet.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #25 Gepost op: 9-05-2021, 23:59:51 »
Dat allerlaatste shot ook, waar de drone uit de Meisterzaal vliegt.
Máchtig.
« Laatst bewerkt op: 10-05-2021, 00:12:53 door Reflektor »

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #26 Gepost op: 10-05-2021, 00:06:12 »
Heerlijke aflevering.

Had alleen te doen met Isidoor die daar helemaal alleen zat en zijn baasjes wel hoorde.

Een leuke winnares, die ook best wel vaak flink haar best deed om de opdrachten te laten slagen.

Ben wel heel erg benieuwd naar de acties van Lennart. Heb het idee dat er soms ook onnodig geld binnengehaald werd. Maar misschien mislukte af en toe ook een actie.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #27 Gepost op: 10-05-2021, 00:13:10 »
Zijn er dit jaar geen downloadlinks voor alle afleveringen?
Of heb ik ze gemist?

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #28 Gepost op: 10-05-2021, 00:13:36 »
Dubbele agenda voor de mol in opdracht 2 óf een teller die zo liep als t de productie uitkwam, want no way dat ze die opdracht hadden laten stranden voordat Isidoor iets kon doen

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #29 Gepost op: 10-05-2021, 00:13:38 »
Het enige nadeel van totaal niet in een tunnel zitten en toch Lennart verwachten is dat het toch een klein beetje minder leuk aanvoelt.
Ik mis het gevoel van 'Yes ik had het goed!', maar ook het gevoel van 'Wat, hoe dan‽'.
Nu was het meer zo van 'ach, dus toch', maar al met al echt een fantastisch seizoen en ben erg benieuwd naar volgende week.  :D

Goed verwoord.

En toch heb ik genoten van de zenopdracht (Sven en de kip  ::rofl::) of de overcooked geïnspireerde opdracht. En dan de spookhuis red Isidoor opdracht als klapstuk. Die als spook vermomde beelden deed me denken aan de backlight ballerina's  ::vergroot::

En ook al zat ik wekenlang te twijfelen tussen Lennieboy en Lottiepoes: de verrassing was niet groots. De kleine sneak preview met beelden van volgende week smaakt wel naar meer. Lennart met M handgebaren achter ieders rug om. Lennart die Isidoor juist van de rode knop wil afhouden >:D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #30 Gepost op: 10-05-2021, 00:26:27 »
Mooie aflevering, terechte winnares . Over de mol doe ik pas uitspraken als ons uit de doeken is gedaan of hij info had bij zijn bod van 10k. Als hij wist wat er anderen hadden geboden, vind ik dat makkelijk mollen.

Uit de docu achter de schermen blijkt dat hij dat niet wist. Hij is als eerste gegaan en heeft zijn bod van 10.000 afgegeven.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #31 Gepost op: 10-05-2021, 00:27:54 »
Dat allerlaatste shot ook, waar de drone uit de Meisterzaal vliegt.
Máchtig.

Was Moulin Rouge-achtig. Heel erg mooi gedaan inderdaad. Zelfde voor de intro weer, Berlijn op zijn kop met mooie kleuren. En dan die locaties weer, wat een pracht

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #32 Gepost op: 10-05-2021, 00:33:06 »
Zijn er dit jaar geen downloadlinks voor alle afleveringen?
Of heb ik ze gemist?
Nee, die zijn er niet meer. De afleveringen kun je alleen downloaden via de Telegram dienst.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #33 Gepost op: 10-05-2021, 09:23:28 »
Dubbele agenda voor de mol in opdracht 2 óf een teller die zo liep als t de productie uitkwam, want no way dat ze die opdracht hadden laten stranden voordat Isidoor iets kon doen

Zoals wij in beeld zagen telde de klok af als een 'gewone' secondenklok. 10.000 seconden = ongeveer 2 uur en drie kwartier. Ik denk dat ze ruim binnen die tijd wel tot Isidoor zullen komen.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #34 Gepost op: 10-05-2021, 14:28:52 »
Dubbele agenda voor de mol in opdracht 2 óf een teller die zo liep als t de productie uitkwam, want no way dat ze die opdracht hadden laten stranden voordat Isidoor iets kon doen

Op zich had Lennart wel iets meer kunnen klooien door bijvoorbeeld net zo slecht als Annelotte te zijn. Maar we zagen dat zelfs met al de problemen van Annelotte ze nog heel veel geld overhalen dus het is de vraag hoeveel zo’n sabotage echt zou uithalen. En als Lennart inschat dat Isidoor toch van de knop zou afblijven (mogelijk door zijn eigen training of door de afleiding van de drie baasjes zien), dan begrijp ik wel dat Lennart het eerste gedeelte gewoon zijn best doet.

Ze mogen blij zijn dat ik niet meedeed, want dan had het heel lang geduurd voordat we het eindpunt hadden bereikt.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #35 Gepost op: 10-05-2021, 16:31:31 »
Het enige nadeel van totaal niet in een tunnel zitten en toch Lennart verwachten is dat het toch een klein beetje minder leuk aanvoelt.
Ik mis het gevoel van 'Yes ik had het goed!', maar ook het gevoel van 'Wat, hoe dan‽'.
Nu was het meer zo van 'ach, dus toch', maar al met al echt een fantastisch seizoen en ben erg benieuwd naar volgende week.  :D

Precies! ::jaja::

Ik heb ook deze aflevering weer hard gelachen om de eerste opdracht (Sven met Kip ::rofl::) maar vond de ontknoping verder een beetje meh. Benieuwd naar volgende week. Ik kijk er naar uit ::super::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #36 Gepost op: 10-05-2021, 18:43:55 »
Ik heb niet per se zoveel problemen met die 10.000 euro van de veiling, maar ik heb het gevoel dat er wel een iets te redelijk aantal opdrachten zijn waar Lennart niet of nauwelijks gemold heeft, of zelfs zijn best om de opdracht te laten slagen.

Dit is mijn gevoel op dit moment en heb geen idee of dat ook daadwerkelijk klopt, dat gaan we zien, maar dat zit me een beetje dwars om Lennart ook te zien als die geweldige Mol waar nu over georeerd wordt.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #37 Gepost op: 10-05-2021, 18:48:10 »
Maar is de meest recente Mol niet altijd "de beste ooit"? Dat moet je niet te letterlijk nemen denk ik. Het betekent gewoon dat de Mol het heel goed gedaan heeft.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #38 Gepost op: 10-05-2021, 18:50:42 »
Ook de groepspot is voor mij geen indicatie of de mol super was. Kijk bv maar naar de bevrijding van isidoor, hier is het annelotte die enorm veel geld doet wegstromen.

Als je niet verdacht wordt zelfs na het wegnemen van 10 k uit de pot, ben je geslepen, maar mag je ook,afvragen hoe goed de anderen bezig zijn  ::rofl::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #39 Gepost op: 10-05-2021, 18:55:48 »
Maar is de meest recente Mol niet altijd "de beste ooit"? Dat moet je niet te letterlijk nemen denk ik. Het betekent gewoon dat de Mol het heel goed gedaan heeft.

Doe ik ook niet hoor :) Weet niet of je opmerking als reactie naar mij bedoeld was, maar ik ben misschien wat minder lyrisch over Lennart als Mol dan anderen hier, en dat is oké. Ik wacht geduldig af tot volgende week op mijn definitieve oordeel te vellen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48