Auteur Topic: [Aflevering 8] Finale  (gelezen 6100 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[Aflevering 8] Finale
« Gepost op: 9-05-2021, 21:49:48 »
Bespreek hier alles over de achtste aflevering!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #1 Gepost op: 9-05-2021, 21:51:02 »
Het is hier feest in de Lennart-tunnel!!  ::bravo:: ::bravo::

Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #2 Gepost op: 9-05-2021, 22:20:02 »
  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #3 Gepost op: 9-05-2021, 22:26:42 »
Slecht voor je hart die bekendmaking van de winnaar!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #4 Gepost op: 9-05-2021, 22:29:52 »
Fantastische ontknoping van een briljant seizoen!  ::bravo:: ::bravo::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #5 Gepost op: 9-05-2021, 22:32:15 »
Het enige nadeel van totaal niet in een tunnel zitten en toch Lennart verwachten is dat het toch een klein beetje minder leuk aanvoelt.
Ik mis het gevoel van 'Yes ik had het goed!', maar ook het gevoel van 'Wat, hoe dan‽'.
Nu was het meer zo van 'ach, dus toch', maar al met al echt een fantastisch seizoen en ben erg benieuwd naar volgende week.  :D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #6 Gepost op: 9-05-2021, 22:34:17 »
De laagste groepspot ooit zeggen ze... Maar dan vergeten ze de waarde van Isidoor mee te tellen  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #7 Gepost op: 9-05-2021, 22:37:01 »
Leuk slotstuk, ik dacht nog tot ik Lennart zag staan, dat het Sven was...Omdat het leek of ze op Sven was gegaan. Ik heb Lennart totaal onderschat. Hij heeft het echt heel goed gedaan. ::bravo::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #8 Gepost op: 9-05-2021, 22:39:16 »
Een mol zonder finale kostuum  ;D
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #9 Gepost op: 9-05-2021, 22:39:31 »
Hulde Hulde Hulde wat een ongelooflijk mooie aflevering ::respect::, finale ::respect::, geweldig seizoen ::respect::  en sjongejongejonge  ::hyper::

wat een super mol! ::confettie::

Wat moet hij een dubbelleven hebben gehad die tijd, fantastisch. En O zo terechte winnaar  ::bravo::

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #10 Gepost op: 9-05-2021, 22:42:28 »
Een mol zonder finale kostuum  ;D

Goede zet. Daarmee gaf hij wederom de boodschap af dat hij niet echt voorbereid was.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #11 Gepost op: 9-05-2021, 22:43:12 »
Echt, wat een fantastische finale aflevering, zo maak je die! En wat een geweldige Mol, winnares en verliezer. Hulde, petje af, bravo!  ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #12 Gepost op: 9-05-2021, 22:44:06 »
WAT GOED  ::bravo::

Ik had Lennart als hoofdgedachte aangenomen ergens tussen aflevering 4 en 5 maar juist déze aflevering begon ik te twijfelen... Hij deed wat dingen nét te goed en Sven liet dan weer steken vallen... Bracht mijn hoofd aan het tollen! Wel een welkome afwisseling nadat ik finaal de mist in ging en geen seconde de vorige Belgische mol heb verdacht.

Ik kijk alvast uit naar de reünie en ook naar het stemgedrag zodat duidelijk wordt hoe vaak de finalisten er bijna uit geknikkerd zijn geweest!

En blij met Annelotte als winnaar; naast Philip wel mijn grote favoriet sinds al vrij vroeg. Sven was ook geweldig maar Annelotte was wel mijn wenswinnaar!

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #13 Gepost op: 9-05-2021, 22:53:04 »
Slecht voor je hart die bekendmaking van de winnaar!

Toen we Annelotte’s finale mol niet mochten horen, nadat ze bij aanvang van de aflevering Sven als mol had genoemd, wist ik al dat ze zou winnen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #14 Gepost op: 9-05-2021, 22:54:14 »
Niet mijn favoriete Mol, maar goed gedaan ::ok:: Het was een prachtig seizoen, ik ben benieuwd naar volgende week!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #15 Gepost op: 9-05-2021, 22:57:23 »
Mooie aflevering, terechte winnares . Over de mol doe ik pas uitspraken als ons uit de doeken is gedaan of hij info had bij zijn bod van 10k. Als hij wist wat er anderen hadden geboden, vind ik dat makkelijk mollen.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #16 Gepost op: 9-05-2021, 22:57:46 »
Geweldig cinematische aflevering, heel mooi gemaakt en wat een ontknoping ook, om van te dromen.

Dit seizoen was voor mij leukste seizoen ooit van de mol, mede door de geweldige casting van de kandidaten ::ok::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #17 Gepost op: 9-05-2021, 22:59:29 »
Jaaa ::bravo:: Toch nog goed, al is het met horten en stoten. Ik begon wel nog flink te twijfelen nadat Lennart die eerste opdracht zo goed deed (het mediteren zelf dan) en Annelotte als winnaar bekend werd gemaakt ::oink::

Maar heel mooie afsluiting van het seizoen zo in hartje Berlijn ::bravo:: Ben heel benieuwd naar wat Lennart allemaal uitgespookt heeft ::hyper::
...óf niet!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #18 Gepost op: 9-05-2021, 23:00:42 »
Sinds de veiling hem in het oog gehouden samen met Philip aan het einde van vorige week toch lichtelijk afgeschreven...  ::ohno::
 
10.000 euro door de mol uit de pot gehaald. Knap gespeeld, maar makkelijk gedaan door er voor niet op te vallen in de groep, minimaal te saboteren waardoor het je niet kwalijk genomen wordt, aangezien de rest net zulke actietjes heeft. Zag een paar M-gebaren voorbijkomen a la Rob Dekay, maar ik loop nu nog niet zo warm voor de eventuele molacties van volgende week.

Ik weet nog niet hoe ik me bij deze mol moet voelen, maar we wachten rustig volgende week af, misschien wordt ik nog verrast.  ::trots::

Dat gezegd hebbende. Wat een butaflevering was dit eigenlijk. :-X  Er gebeurd zo verschrikkelijk weinig en het is echt een finale die je bij wie is de mol elk jaar weer ziet. Waarbij er op het einde teruggeblikt wordt (Dit gebeurd normaal ook, maar dit keer was het echt extreem) Ik dacht "hé nog een half uur?" na de tweede opdracht, hoe gaan ze dat opvullen. Dit niks ten koste van de kwaliteit van de aflevering die is zoals altijd al gewoon fenomenaal goed. ::ok::

Ook de ontknopping was superspannend, ik dacht even voor die hele flitsshow das Sven gewonnen had.  :o

Isidoor uiteindelijk 0,0 invloed gehad, jammer maar zag je al een klein beetje aankomen.  :\'(
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Aflevering 8] Finale
« Reactie #19 Gepost op: 9-05-2021, 23:03:52 »
Vond het ook wel een enorm saaie aflevering ja

Kwaliteit is goed, prachtige beelden, prachtig in elkaar gezet, prachtige symboliek, prachtig gekozen locaties maar verder gebeurde er enorm weinig

Dat gezegd hebbende, vond ik het een prachtig seizoen  ::bravo::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48