Auteur Topic: De Mol 2022  (gelezen 23893 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol 2022
« Reactie #140 Gepost op: 28-02-2022, 21:03:57 »
Mijn suggesties waren niet al te serieus hoor ;) We gaan zien wat ze in petto hebben voor ons.y

Wat ook leuk is, en in 2007 serieus ter sprake gekomen toen Karel dat voorstelde na afloop van de molfandag: de identiteit van de mol zal niet worden prijsgegeven.

Dan zitten, náást de afgevallen kandidaten, behoorlijk wat kijkers met hun handen in het haar. Iedereen weet het natuurlijk zéker: hún finalist is de mol, maar dat zal altijd in het ongewisse blijven.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2022
« Reactie #141 Gepost op: 28-02-2022, 21:19:28 »
Oh jee, dat zou ik maar niets vinden hoor  :-X
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: De Mol 2022
« Reactie #142 Gepost op: 1-03-2022, 11:32:41 »
Alle focus op het gezicht, want meerdere gezichten. Maar het postuur van de mol, dat zou wel eens de mindfuck kunnen zijn, dat die absoluut niet overeenkomt met die van de mol. Onbewust ga je op zoek naar een ietwat tenger postuur en dan blijkt het een heel klein of heel groot persoon te zijn.


Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: De Mol 2022
« Reactie #143 Gepost op: 1-03-2022, 14:22:05 »
Alle focus op het gezicht, want meerdere gezichten. Maar het postuur van de mol, dat zou wel eens de mindfuck kunnen zijn, dat die absoluut niet overeenkomt met die van de mol. Onbewust ga je op zoek naar een ietwat tenger postuur en dan blijkt het een heel klein of heel groot persoon te zijn.

Ja, bij mij kwam meteen de gedachte, dit is een stand-in qua postuur. Iemand van de crew. Maar iets anders waar ik net ineens aan dacht, tijdens het introductie filmpje van GDC, daar zag je ook iemand staan bij GDC, dat waren kopietjes van een persoon, kloons dus. Dus misschien is de theorie, iedereen is de mol toch niet zo gek?

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Mol 2022
« Reactie #144 Gepost op: 1-03-2022, 15:07:43 »
En hoe ziet het eliminatiebeleid er dan uit wanneer iedereen de Mol is? Je vult de test immers in met vragen over de Mol...  ???

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2022
« Reactie #145 Gepost op: 1-03-2022, 15:10:37 »
Nee, de uiteindelijke Mol wordt dan aan de hand van de openingsopdracht gekozen uiteraard  ;)  Je kan onmogelijk het hele spel lang met 10 mollen doen, dat is afbreuk aan het concept.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2022
« Reactie #146 Gepost op: 1-03-2022, 17:01:02 »
Het is gewoon een gave prikkelende teaser zoals ze dat kunnen en we krijgen gewoon een prachtig tiende seizoen met één Mol en geen ongelukkige eerste afvaller nog voor het spel echt begonnen is, hoop ik. ;D

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2022
« Reactie #147 Gepost op: 1-03-2022, 19:30:53 »
Nee, de uiteindelijke Mol wordt dan aan de hand van de openingsopdracht gekozen uiteraard  ;)  Je kan onmogelijk het hele spel lang met 10 mollen doen, dat is afbreuk aan het concept.
Die opdracht dan met alle oudmollen. Welke kandidaat is de oudmollen te snel af/kan het beter. De oudmollen bepalen dan de nieuwe mol. Zou leuk zijn dat de getoonde mol is samengesteld uit de oudmollen, omdat die invloed hebben op de nieuwe mol

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2022
« Reactie #148 Gepost op: 1-03-2022, 20:11:14 »
Niet langer richting Antwerpen voor Kinepolis maar naar paleis 12 in Brussel. Enig idee wat de beste ticket is: staan of zitplaats? Beetje googlen geeft een soort van Ziggodome dus vraag ik me af hoeveel je op de tribune mee krijgt. Belgen hier die al eens in Paleis 12 hebben gestaan? Ik kan geen keuze maken ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Mol 2022
« Reactie #149 Gepost op: 1-03-2022, 22:08:49 »
Die opdracht dan met alle oudmollen. Welke kandidaat is de oudmollen te snel af/kan het beter. De oudmollen bepalen dan de nieuwe mol. Zou leuk zijn dat de getoonde mol is samengesteld uit de oudmollen, omdat die invloed hebben op de nieuwe mol

Volgens mij heb ik een linkje met het universum, want dit heb ik nog als een twist genoemd ::rofl::.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: De Mol 2022
« Reactie #150 Gepost op: 1-03-2022, 22:50:06 »
Die opdracht dan met alle oudmollen. Welke kandidaat is de oudmollen te snel af/kan het beter. De oudmollen bepalen dan de nieuwe mol. Zou leuk zijn dat de getoonde mol is samengesteld uit de oudmollen, omdat die invloed hebben op de nieuwe mol
Zal dan toch zonder Elisabet zijn, die is bevallen op 21 oktober, net voor of heel aan het begin van de opnames.

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: De Mol 2022
« Reactie #151 Gepost op: 3-03-2022, 14:40:13 »
Zal dan toch zonder Elisabet zijn, die is bevallen op 21 oktober, net voor of heel aan het begin van de opnames.

Ligt eraan, als ze alleen een filmpje/foto's tonen dan kan het prima met oud materiaal of iets. Als het alleen om de deepfake in de teaser gaat dan zijn de echte mensen niet eens nodig. Je hebt foto's nodig van de gezichten in allerlei standen en verlichting, dit kan prima materiaal zijn uit uitzendingen, sollicitaties en niet uitgezonden beelden gehaald worden.

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: De Mol 2022
« Reactie #152 Gepost op: 4-03-2022, 14:57:10 »
Zou de trailer misschien een voorbode kunnen zijn voor een opdracht met deepfaketechnologie? Het zou mij bijvoorbeeld geweldig lijken als elke kandidaat de mol zou zien praten op een opname, maar dan met hun eigen hoofd erop geprojecteerd (en vervormde stem). Mmmm, speculatie en voorpret...

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: De Mol 2022
« Reactie #153 Gepost op: 4-03-2022, 15:02:01 »
Wat een heerlijke teaser. En dat samengestelde hoofd is behoorlijk luguber... Ik heb er ongelooflijk veel zin in!  ::hyper::
Woosie down?

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: De Mol 2022
« Reactie #154 Gepost op: 6-03-2022, 13:41:47 »
Deze teaser belooft zoveel goeds, zin in!! Hoop wel dat het zoals andere jaren in Nederland te bekijken gaat zijn, ben niet van de VPN verbindingen enzo ☺️ Dus mocht er iemand weten hoe of wat of tips hebben? 🤞🏻

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2022
« Reactie #155 Gepost op: 6-03-2022, 14:01:36 »
Helaas mag ik de afleveringen niet meer aanbieden, dus doen we het maar zo. :)

https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/

Download dit programma, klik na het installeren wanneer je het programma geopend hebt op het wereldbolletje rechtsboven en verander het naar België. Kopieer en plak de link naar de aflevering en downloaden maar. Helemaal spoilervrij en sneller dan via de website streamen.

Het zou helemaal mooi zijn als ze weer in HD op YouTube komen. 
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 14:04:07 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: De Mol 2022
« Reactie #156 Gepost op: 6-03-2022, 17:21:37 »
Helaas mag ik de afleveringen niet meer aanbieden, dus doen we het maar zo. :)

https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/

Download dit programma, klik na het installeren wanneer je het programma geopend hebt op het wereldbolletje rechtsboven en verander het naar België. Kopieer en plak de link naar de aflevering en downloaden maar. Helemaal spoilervrij en sneller dan via de website streamen.

Het zou helemaal mooi zijn als ze weer in HD op YouTube komen.

Dankjewel! Hopelijk gaat het zo lukken ☺️

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2022
« Reactie #157 Gepost op: 6-03-2022, 19:13:44 »
Helaas mag ik de afleveringen niet meer aanbieden, dus doen we het maar zo. :)

https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/

Download dit programma, klik na het installeren wanneer je het programma geopend hebt op het wereldbolletje rechtsboven en verander het naar België. Kopieer en plak de link naar de aflevering en downloaden maar. Helemaal spoilervrij en sneller dan via de website streamen.

Het zou helemaal mooi zijn als ze weer in HD op YouTube komen.

Dan moet je dus een pc of laptop hebben (bij mij kapot op t moment 😬)

Is dit de enige optie om t te zien dit jaar voor nederlanders?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2022
« Reactie #158 Gepost op: 6-03-2022, 19:41:45 »
Normaal gezien staat er trouwens geen geoblock op de afleveringen van De Mol  ;)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De Mol 2022
« Reactie #159 Gepost op: 6-03-2022, 20:22:26 »
Normaal gezien staat er trouwens geen geoblock op de afleveringen van De Mol  ;)

Ik kijk altijd via de website inderdaad