Poll

Wat was jullie favoriete Seizoen van de mol Belgie

Argentinië (Gilles)
4 (7.8%)
Zuid-Afrika (Eline)
18 (35.3%)
Mexico (Pieter)
3 (5.9%)
Vietnam (Elisabet)
10 (19.6%)
Griekenland (Alina)
7 (13.7%)
Duitsland (Lennart)
9 (17.6%)

Totaal aantal stemmen: 51

Poll sluit: 15-06-2049, 14:00:52

Auteur Topic: Favoriete Mol Seizoen?  (gelezen 1903 keer)

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Favoriete Mol Seizoen?
« Reactie #20 Gepost op: 26-02-2022, 20:51:52 »
De 2 seizoenen waarbij ik in de finale nog twijfelde over de mol; Vietnam en Griekenland.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete Mol Seizoen?
« Reactie #21 Gepost op: 28-02-2022, 11:30:57 »
Dat is lastig kiezen met een reeks aan heerlijke seizoenen. Toch heb ik op Zuid Afrika gestemd. Ja Argentinië was voor mij het begin van De Mol en dat smaakte naar meer. Maar in Zuid-Afrika deden ze het meteen mooi met de hangar + invliegen van Hans. De/het idee te verblijven in een ruimte met wilde dieren was oprecht geniaal gedaan. En dan kwam het doolhof met struisvogels en de fameuze museumkraak ook nog.

Het was het land, de opdrachten en kandidaten die het memorabel maakte voor mij. Mexico / Vietnam heb ik ook van genoten en het is gedurfd om een mol bas/pas gekozen te hebben. En ja de escapeboot of dipsaus is klaar blijven legendarisch. Gelijk aan: Marc Marie is kritisch en doof ook.

Ik heb meer met Griekenland omwille van de thematiek + groep wordt direct op de proef gesteld. En dan corona of niet gewoon een serie opnemen in het buurland met werkelijk het laten ontploffen van de stoeltjes was toch wel wat. De muziekclip blijft daarvan in mijn geheugen gegrift als ook Isidoor en het Hans en Grietje huisje in de bossen  ::rofl::

Qua notering zou het zijn:
Zuid Afrika
De anderen op een gedeelde tweede plaats

Want ik vind elk seizoen wel wat hebben maar heb de voorkeur voor Zuid Afrika omwille van de groep, het land, de terugkeer van een kandidaat, de dronken museumkraak. Blijft voor mij persoonlijk de favoriet. Maar dat maakt de andere seizoenen nog niet slecht.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Mol Seizoen?
« Reactie #22 Gepost op: 2-03-2022, 21:18:32 »
1. Zuid-Afrika: prachtig land, leuke kandidaten, geweldige opdrachten, goede mol. Wel een beetje bevooroordeeld omdat ik een zwak heb voor het land.  ::love:

2. Duitsland: leuke kandidaten, originele en mooie opdrachten, fantastische mol!

De overige seizoenen op een gedeelde 3e plaats, kan niet kiezen. Allemaal mooi, maar ofwel qua groep ofwel qua opdrachten net ietsje minder dan de andere twee seizoenen.

3. Vietnam
3. Argentinië
3. Griekenland
3. Mexico

Al met al vind ik het mooi dat er in elk seizoen een onverwachte wending zit. Dat maakt het spectaculair en verrassend! En veel opdrachten hebben een dubbele laag wat ze heel interessant maakt om naar te kijken.  ::ok::