Dat vond ik dan weer een van de minste
Maar dat is persoonlijke smaak, ik vind veilingen te makkelijk voor de Mol. Om ermee weg te komen moet je inderdaad credit hebben opgebouwd, maar als je dat niet hebt is het alsnog een makkelijke manier om geld uit de pot te halen zonder dat iemand er iets aan kan doen. Als ze het niet pikken maakt het niet uit, want ze vertrouwden je toch al niet.
Het leukste vind ik de geïmproviseerde Molacties, zoals Gilles die zijn antwoord Nokia maakt zodat Issabel de juiste nummerplaat van Ruth wegpakt en de verfbom ontploft.
Een leuk tv-moment: Elisabet die de masseur Axel een extra pijnlijke massage laat geven waardoor hij nog valser zingt.
Alina's mooiste actie vond ik het blijven gokken en verkeerd inzetten bovenaan de Vradetotrappen, omdat ze haar medekandidaten letterlijk als pionnen kon gebruiken en Bruno niks doorhad. Ook knap hoe ze haar medekandidaten wist te manipuleren in haar habijt. Eerst Bruno in Vilvoorde die meer bood dan hij van plan was en later natuurlijk Jolien bij haar diner die door bleef gaan tot bankroet.
Van het afgelopen seizoen vond ik de eieren van Philippe en de omgekeerde psychologie van Uma tegenover Sven bij de bom mooi.
Hugo die zijn medekandidaten afschiet voor een vrijstelling is natuurlijk ook legendarisch en de eerste keer dat de Mol persoonlijk voordeel heeft gebruikt als dekmantel.
En nog veel meer maar deze kwamen zo snel in me op
Succes met je video!