Poll

Moeten alle historische bars samengevoegd worden tot 1 topic?

Ja, al was het alleen al omdat we dan Blackmollie weer als topic starter hebben
0 (0%)
Ja, een beetje historisch besef kan geen kwaad
6 (42.9%)
Ja, laat maar eens zien hoe belangrijk die bar is!
2 (14.3%)
Ja, om een van de vele andere redenen
1 (7.1%)
Nee, ik vind niet dat pagina's in de honderd mogen lopen. Raak ik van in de war.
1 (7.1%)
Nee, om een andere reden
3 (21.4%)
0
1 (7.1%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Moeten alle historische bars samengevoegd worden tot 1 topic?  (gelezen 5299 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #20 Gepost op: 6-11-2002, 19:37:39 »
De kogel is door de kerk! Han heeft vòòr gestemd

Ik ben zeer vereerd.  ;)

Citaat
Toen was de bar nog niet als bar "de Molshoop" geopend. Pas vanaf dat moment heeft'ie ook een vaste plek in de Huiskamer gekregen (sticky bovenaan). Ik geef toe, de serie die er aan vooraf is gegaan is wel een belangrijk stukje voorgeschiedenis, maar hoort denk ik niet bij "de Molshoop" zelf.

Dat is ook wel weer waar Compuart. Ik ga zelf binnenkort wel 'de bar deel 1' opzoeken, zodat ik nog 'ns kan nalezen hoe 't allemaal begon.  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #21 Gepost op: 6-11-2002, 20:16:16 »
nou, ik heb het allessinds gevonden (getiteld : de bar is open !!) maar kheb geen idee hoe ik het zou moeten tonen

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 6-11-2002, 23:29:27 »
Ik heb 'm zelf ook gevonden. Voor de geinteresseerden: hier is 't prille begin van de bar te vinden.   :)

(ook handig voor mezelf dit. Ik heb nu geen zin meer om 'm nog helemaal door te spitten en nu hoef ik 'm morgen niet weer opnieuw op te zoeken!  ;) )

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 7-11-2002, 11:45:28 »
Leuk!! ;D
Ik heb het even helemaal doorgelezen..... wow echt een trip down memory lane hoor!
 :-*

When God created man, she was only joking!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 7-11-2002, 12:29:50 »
Prima idee, doen zou ik zeggen (ik geloof dat het niet echt meer uitmaakt wat ik vind, maar toch... ;))

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 7-11-2002, 13:00:21 »
Kan de soap dan niet ook samengesmolten worden? Al was het alleen maar omdat we dan weer Han als topicstarter hebben... ::) (toch?)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #26 Gepost op: 7-11-2002, 13:17:28 »
Tsja, da's waar. Ik ga er aan werken 8)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 7-11-2002, 17:06:26 »
Tsja, da's waar. Ik ga er aan werken 8)
jeeej :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 7-11-2002, 18:32:34 »
Kan de soap dan niet ook samengesmolten worden? Al was het alleen maar omdat we dan weer Han als topicstarter hebben... ::) (toch?)

Hee wat lief van je e!  :)

Ik wist eigenlijk helemaal niet meer dat ik begonnen was met de soap.  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 7-11-2002, 19:07:21 »

Hee wat lief van je e!  :)

Ik wist eigenlijk helemaal niet meer dat ik begonnen was met de soap.  :-\
Haha, ja, dat zei Daan laatst, en toen meende ik mij idd ook iets te herinneren van een eerste aflevering van jou, waar vele bekende forummers (van toen...) in voor kwamen, en Pino en WC-Eend kregen nog iets haha en Master3L was verliefd op iemand anders kweetnietmeerwie... ja ent begon natuurlijk allemaal op de molfandag :).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 7-11-2002, 19:13:47 »
Och ja, 't begint weer 'n beetje terug te komen allemaal.  :)

Als ik 'n keertje tijd heb, moet ik 't allemaal nog 'ns nalezen. Er zitten volgens mij echt hilarische stukjes tussen!  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 7-11-2002, 19:19:30 »
Als ik 'n keertje tijd heb, moet ik 't allemaal nog 'ns nalezen. Er zitten volgens mij echt hilarische stukjes tussen!  ;D
absoluut hahaha, maar als je een keer tijd hebt, kun je ook nog steeds verderschrijven hoor! ;) (hint hint hint aan iedereen...)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 7-11-2002, 19:32:32 »
absoluut hahaha, maar als je een keer tijd hebt, kun je ook nog steeds verderschrijven hoor! ;) (hint hint hint aan iedereen...)

Ik weet dat ik 'n tijdje niks meer geschreven heb, maar ik heb 't erg druk met stage en zo. Ik heb nog nauwelijks tijd om alle andere topics 'n beetje bij te houden. Maar ik beloof je dat ik binnenkort weer 'ns zal kijken of ik m'n creativiteit kwijt kan in de soap.  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #33 Gepost op: 8-11-2002, 13:39:50 »
en Pino en WC-Eend kregen nog iets haha

Oh djee, dat was ik alweer helemaal vergeten....dat is geloof ik niet echt meer iets geworden, toen! Er zijn iig nog geen wc-vogeltjes of sesam-eendjes van gekomen!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #34 Gepost op: 8-11-2002, 17:47:54 »

Jah.... B@rdock is trouwens de hele soap aan het lezen, hij is nu al in seizoen 2....
Mijn verfilming van de Molsoap is weer wat verder gevordert, ik ga nu in een razend tempo alles wat er tot nu toe bij geschreven, da bloof ik...

Take a glorious bite out of the whole world

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 8-11-2002, 18:52:37 »

Jah.... B@rdock is trouwens de hele soap aan het lezen, hij is nu al in seizoen 2....
Mijn verfilming van de Molsoap is weer wat verder gevordert, ik ga nu in een razend tempo alles wat er tot nu toe bij geschreven, da bloof ik...

...

ik zou ook heel graag meeschrijven (dat hebben we ooit eens gedaan op een ander forum, met onze klasgroep en toen was ik een beroemde actrice met kinderen bij 2 mannen enzo :) ) maar dan zou ik best eens in mijn vrije tijd ook alle delen lezen, anders is het wat verwarrend

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #36 Gepost op: 8-11-2002, 19:04:07 »

:p
Je hoeft echt niet alles te lezen. Je kan ook gewoon de samenvatting aan het begin van topic 2 en 3 lezen, en dan topic 3.... :D

« Laatst bewerkt op: 8-11-2002, 19:14:22 door D@@n »
Take a glorious bite out of the whole world

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 8-11-2002, 19:10:56 »
aha dat moet ik eens zoeken dan!!