Poll

Moeten alle historische bars samengevoegd worden tot 1 topic?

Ja, al was het alleen al omdat we dan Blackmollie weer als topic starter hebben
0 (0%)
Ja, een beetje historisch besef kan geen kwaad
6 (42.9%)
Ja, laat maar eens zien hoe belangrijk die bar is!
2 (14.3%)
Ja, om een van de vele andere redenen
1 (7.1%)
Nee, ik vind niet dat pagina's in de honderd mogen lopen. Raak ik van in de war.
1 (7.1%)
Nee, om een andere reden
3 (21.4%)
0
1 (7.1%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Moeten alle historische bars samengevoegd worden tot 1 topic?  (gelezen 5300 keer)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Ik ben es een beetje aan het hobby-en geslagen en heb alle 33 historische bars in 1 topic gezet (zie hier). De historische bar is nu een meesterwerkje van maar liefst 244 bladzijden!

Nou leek het mij wel leuk om nou deze historische bar ook nog samen te smelten met de huidige bar. Zo wordt Blackmollie, als oprichtster van de bar, weer degene die het topic heeft gestart en is de hele geschiedenis in 1 topic te lezen. De bar wordt dan een imposant gebouw met een flinke geschiedenis.

Wat vinden jullie? Doen?

« Laatst bewerkt op: 15-12-2002, 19:43:52 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #1 Gepost op: 6-11-2002, 13:50:48 »
Ik heb op het tweede gestemd en heb een nieuw mannetje in comp's avatar gezien! Pleegt ie zelfmoord ofzo comp?  :(

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #2 Gepost op: 6-11-2002, 13:54:49 »
heb een nieuw mannetje in comp's avatar gezien! Pleegt ie zelfmoord ofzo comp?  :(
Nou, als je al iets gezien had...dan pleegde het geen zelfmoord...

* Compuart denkt dat RA in dat geval toch nog gewoon spoken ziet...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 6-11-2002, 14:34:02 »
Nou is het weer dat bijna-zelfmoord mannetje.
Je moet eens op zijn naam klikken, dan komt zijn profiel daar te staan en moet je meteen naar de avatar kijken rechts in het midden.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4 Gepost op: 6-11-2002, 14:35:49 »
Nou is het weer dat bijna-zelfmoord mannetje.
Je moet eens op zijn naam klikken, dan komt zijn profiel daar te staan en moet je meteen naar de avatar kijken rechts in het midden.
Dat is geen zelfmoordmannetje, maar een nar! Gekkie  :)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2002, 14:40:25 »
Niet, ik heb tot nu toe een nar, een heks, een prinses en een zelfmoordmannetje gezien (met bruine kleren aan de rechtse kant van de avatar)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6 Gepost op: 6-11-2002, 14:44:00 »
Niet, ik heb tot nu toe een nar, een heks, een prinses en een zelfmoordmannetje gezien (met bruine kleren aan de rechtse kant van de avatar)
Oh, ik snap het al. Het is een poppetje met gespleten persoonlijkheid die uit wanhoop zelfmoord wil plegen  :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #7 Gepost op: 6-11-2002, 15:09:59 »
Om even on topic te blijven ( heren heren toch :P ... en een speciale vermelding voor Alive and Kicking : Dame ) ... Het is natuurlijk wel érrug leuk om alles ineen te zetten, leuk dat de nieuwe mensen die volgende seizoen komen kunnen zien HOE verslaafd we wel niet zijn  ;D Tsjaa blackmollie als topicstarter.... Leuk om de historie opnieuw te beleven, al denk ik niet dat we haar nog terugzien na een aantal problemen met haar een aantal maanden terug.... Maar anyhow, gewoon bij elkaar gooien hoor, dikke fun ( Kan yabb dat wel aan overigens  :P :P )

« Laatst bewerkt op: 6-11-2002, 15:40:35 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Robbieazerty

• Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #8 Gepost op: 6-11-2002, 15:11:54 »
Blackmollie heeft pas weer gepost kenner (gisteren dacht ik)

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #9 Gepost op: 6-11-2002, 15:14:20 »
Tot twee keer toe zelfs. Da's ook de reden dat ik aan het filosoveren geslagen ben en dit is daarvan dus het resultaat  8)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #10 Gepost op: 6-11-2002, 15:15:48 »
Whaha, dan heb ik nix gezegd  ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 6-11-2002, 15:35:56 »
Om even on topic te blijven ( heren heren toch :P ) ...

ik ben toch wel een meisje hoor *kijkt even naar beneden* ja toch wel  ;D

en het lijkt me idd wel erg leuk om zo lukraak een pagina uit te kiezen en eens te bekijken hoe erg je er toen aan toe was :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #12 Gepost op: 6-11-2002, 16:13:23 »
jah k ben wel voor

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 6-11-2002, 16:17:09 »
tmaakt mij niet zoveel uit... blijft de snelheid van laden en zo dan wel gelijk?

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #14 Gepost op: 6-11-2002, 16:44:52 »
tmaakt mij niet zoveel uit... blijft de snelheid van laden en zo dan wel gelijk?
nauwelijks. 'Helemaal niet' zou technisch incorrect zijn, maar niet merkbaar in elk geval

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #15 Gepost op: 6-11-2002, 17:17:48 »
nauwelijks. 'Helemaal niet' zou technisch incorrect zijn, maar niet merkbaar in elk geval

En onze gehuldigde ''coder'' moet zijn reputatie natuurlijk hooghouden he  8) uitprinten en inlijsten die pagina zou ik zeggen  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 6-11-2002, 17:27:01 »
ja ik zie echt ook niet in waarom niet hoor

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #17 Gepost op: 6-11-2002, 17:44:58 »
k heb voor de 2e gekozen, t is wel makkelijk alles bij elkaar en soms is het wel eens leuk
(als t errug rustig is op t forum) om oude posts weer eens trug te lezen!  ;)
Dus ik ben dr wel voor!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 6-11-2002, 18:50:22 »
Ik heb voor optie 1 gekozen, maar ik wilde eigenlijk voor optie 1,2, en 3 kiezen! Ik heb erg veel redenen om alle topics van de bar bij elkaar te hebben.

Op deze manier wordt 't makkelijk om nog 'ns terug te kijken hoe 't ook al weer allemaal begon.  :)  Ik vind 't zowiezo leuk om nog 'ns wat dingen na te lezen uit oude 'bars' en 'molshopen'. Han hecht veel emotionele waarde aan al die bezoekjes van al die lieve forummers aan de bar!  ;)

Ik ben dus in alle opzichten VOOR 't samenvoegen van alle topics.

Edit: Ik zie net pas dat 't nieuwe topic niet begint bij de oorsprong van de bar, maar bij 't begin van de Molshoop. Voordat we onze bar tot Molshoop hadden gedoopt, was 't ook al gezellie! Dus voor mijn part mogen die topics er ook nog bijgevoegd worden.  :)

« Laatst bewerkt op: 6-11-2002, 18:52:26 door Han13 »

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #19 Gepost op: 6-11-2002, 19:04:50 »
De kogel is door de kerk! Han heeft vòòr gestemd (ohja, en ook nog een heel aantal anderen  ;D). Ik ga bezig met de samensmelting (wat klinkt dat bekend... ;))

Edit: Ik zie net pas dat 't nieuwe topic niet begint bij de oorsprong van de bar, maar bij 't begin van de Molshoop. Voordat we onze bar tot Molshoop hadden gedoopt, was 't ook al gezellie! Dus voor mijn part mogen die topics er ook nog bijgevoegd worden.  :)
Toen was de bar nog niet als bar "de Molshoop" geopend. Pas vanaf dat moment heeft'ie ook een vaste plek in de Huiskamer gekregen (sticky bovenaan). Ik geef toe, de serie die er aan vooraf is gegaan is wel een belangrijk stukje voorgeschiedenis, maar hoort denk ik niet bij "de Molshoop" zelf.