Ik vond gek genoeg de aflevering wat minder dan de vorige 4. Met 6 helemaal nieuwe mensen erbij die ik dan weer helemaal moet leren (namen, gezichten, stemmen, en wie bij wie hoort) en dan zit daar ook nog een mol bij. Het is tof bedacht, maar er gebeurt heel veel tijdens het kijken wat ik dus niet meteen kan plaatsen, omdat het gaat om mensen waarvan ik niet zo snel "as it happens" kan bedenken wie bij wie hoort. De verwarring/chaos is compleet zeg maar, en ik associeer de Vlaamse mol niet met chaos - eerder, integendeel, met secuur uitgezette vallen.
Molpuntentechnisch wordt dat ook echt wel een rotklus...
De Aqualand opdracht had misschien beter gewerkt als er nog 8 of meer kandidaten in het spel waren.
Maar los daarvan vond ik het wel weer een vette aflevering. Die Aqualand-opdracht, daar had ik wel bij willen zijn, dat lijkt me echt supergaaf.
Ik merk dat ik de neiging heb de mensen die geld pakten bij het kaartenhuis af te schrijven, maar dat moet ik volgens mij niet doen! Verder, Manu haar inschattingen aan het einde van het parcours
(Waarom werd zij het meest vertrouwd, nadat ze de opdracht ervoor 500 euro onschadelijk maakte?)