De casting was gewoon fout en dat gaat de productie niet toegeven.
Achteraf gesproken is de casting fout. Maar dat is iets anders dan dat de productie op dat moment een fout heeft gemaakt.
Heel lief dat jullie Philip en de productie blijven verdedigen
Beetje stomme drogreden. Mensen vinden echt dat de productie geen fout heeft gemaakt.
maar we moeten gewoon eerlijk zijn, hij was geen moltype.
Juist een atypische mol kan heel leuk zijn. Milouska is een goed voorbeeld van een mol die absoluut niet assertief was, maar daardoor succesvol onder de radar kon mollen. Maar inderdaad, hij had achteraf het niet in zich om in deze context de mol te zijn.
hopelijk heeft de productie hier iets uit geleerd.
Ik hoop inderdaad dat signalen van Philippe en diens valkuilen worden meegenomen in een volgend seizoen. Dan nog blijft het selecteren van de mol mensenwerk, gelukkig gaat het meestal fout, maar zelfs met een strengere selectie valt het niet uit te sluiten dat dit ooit ergens weer gebeurd.
We hebben geen significante hoeveelheid bronmateriaal van Philippe voordat hij tot mol gekozen werd. Dat maakt, vind ik, dat het onmogelijk te stellen is of er wel of niet een fout door de productie is gemaakt. Ik zou dus geen idee hebben wat de redactie te verwijten valt.