Pff. Ik heb geloof ik zelden zo'n zure nasmaak gehad van een aflevering. Het ging zó lekker. Gewoon 3 top-opdrachten en dan een normale eliminatie. En dan ineens...
Het is wel een rollercoaster dit. Niet het beste seizoen om voor het eerst de Belgische mol te kijken met mijn ouders voor wie dit nieuw is.
Ik weet niet hoe het met de anderen zat, maar ik dacht bij het zien van dat klotsende water meteen aan Janine Abbring... Dus nog voordat er een vuiltje aan de lucht was.
En ik weet niet, maar ik heb toch mijn twijfels bij een "populaire attractie" waarbij je van een 60 meter hoge klif springt en die je dan blijkbaar
fout kan doen. Dat het niet vaker misgaat is dan een wonder. Iets als dit moet echt absoluut foolproof zijn. Het zag er naar uit dat het dat niet echt was.
Wat ik ook echt miste in de aflevering was een ingelast fragment hoe het nu met Anke gaat. Zodat die 1 miljoen kijkers niet in onzekerheid achterblijven...
Het maakt het seizoen, naar mijn idee,
rommelig. Daar kan helemaal niemand iets aan doen, maar dat is wel het effect voor mij. En dat is echt superjammer, want de opdrachten zijn weer op-en-top fantastisch. De opdracht met de tijdlus vind ik misschien wel de beste van het jaar tot dusver. Ook al is die vrij simpel in de uitvoering, gewoon de hele manier van opzetten vond ik echt fantastisch. En ik snap wel waar dat hintje van Gilles over "veel bommetjes" vandaan komt.
(Dat was natuurlijk in de
hot tub )
Maar het naarst is het natuurlijk voor Anke zelf. Niemand wenst toch zo'n exit en zo'n nasleep.