Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 2506 keer)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Aflevering 6
« Gepost op: 24-04-2022, 16:09:13 »
Bespreek hier alles wat je niet in de opdrachttopics kwijt kan.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 24-04-2022, 21:38:42 »
Pffffff... wat een hoop onverwachte wendingen en vooral pech voor dit seizoen...
Anke :(  :(
Deed mij een beetje denken aan Janine van NL-2013.

Anderzijds was dit echt wederom een geweldige aflevering. Die eerste opdracht, hoe verzin je het  ::joehoe:: ::bravo::


Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 24-04-2022, 21:42:27 »
Enorm jammer van Anke, enorm jammer voor dit seizoen dat er zo veel ruis in de speurtocht zit.
Aflevering was prima

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 24-04-2022, 21:44:29 »
Het zit ook niet mee dit seizoen.  :\'(

Maar wel weer drie hele fijne opdrachten!  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 24-04-2022, 21:49:43 »
Het is wel een apart jubileum aan het worden zo. Eerst Nele, toen Philip en dan nu Anke. Verre van wat de makers vantevoren hadden verwacht lijkt me zo. Vooral zuur voor Anke. Als rapste van het stel die sprong willen doen als echte Lara Craft durfal. ::bravo::

Enfin het geeft een domper op de vreugde die ik kreeg van de eerste opdracht. Gilles die ook gewoon continu keer op keer met strak gezicht zijn intro gaf aan de kandidaten, die na de zoveelste bomontploffing er niks meer van aan trokken  ::rofl:: Yens die in bananenoutfit naar de plantage gaat  :P Hey Ernie  ;D

En dan tot slot de setup uit wie is de mol Tsjechië met vergelijkbare inzet. Ik gunde Anke die pasvragen. Zo bravoure die sprong maken en het zo moeten bekopen. Wel een zotte groep om niet eens ladderzat maar volkomen nuchter een banaan als tattoe te nemen  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 24-04-2022, 21:49:51 »
Jeetje, wat een pech dit jaar.. Het ging allemaal ineens zo snel, ook de inzet van de sprong van Anke kwam niet in beeld.

Drie toffe opdrachten weer, hoe krijgen ze het toch allemaal verzonnen? ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 24-04-2022, 22:03:54 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 24-04-2022, 21:56:40 »
Anke kon als enige twee pasvragen verdienen .   

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 24-04-2022, 22:25:05 »
Wat een de deceptie. Zo’n topprogramma en zoveel pech. Eerst Nele, toen Philippe en nu Anke die zelfs na een half jaar nog veel last heeft van haar elleboogbreuk. Ik ben er echt van ontdaan en de speurders-vibe is even verdwenen en ook van ondergeschikt belang.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Online Van Zwam

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 24-04-2022, 22:39:01 »
Ja, dit hier klinkt zelfs alsof ze zich al verzoend heeft met een onvolledig herstel. Wat mij betreft nog het ergste wat er dit jaar is misgelopen. Laat dit nu alsjeblieft het echte dieptepunt zijn geweest.

wieisdemol.be:

De opnames dateren ondertussen van een half jaar geleden, maar het herstel verloopt volgens Anke niet zo best. "Ik heb nog steeds pijn", zegt ze. "Hoewel ik al veel vordering heb gemaakt dankzij goede medische zorgen en kinesist, sta ik nog niet zo ver als ik zou wensen. Ik ben erg ongeduldig van aard en het is voor mij dus ook moeilijk dat het niet zo vlot gaat. Op sommige momenten kan ik het wel relativeren en plaatsen, op andere momenten vind ik het echt heel moeilijk, maar het heeft ook geen zin om er te veel bij stil te staan. We moeten vooruit gaan en dat gaan we ook echt blijven doen. Voorlopig blijf ik dagelijks naar de kiné gaan, mijn oefeningen doen en gaan we nog steeds streven naar een zo goed mogelijk herstel.

Hulde aan een topkandidate die blijkbaar nauwelijks verdacht werd en toch goed op weg leek om ver te raken.  ::ok::

Online vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 24-04-2022, 22:58:45 »
Heerlijke aflevering weer. Hoe verzinnen ze het toch telkens.
Anke toch. Ze had iets voor.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 24-04-2022, 23:05:29 »
Ik werd helemaal naar van het einde hoor. Brrrr.

Had van mij wel wat subtieler in beeld mogen komen.
You'll never walk alone

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 24-04-2022, 23:06:12 »
Is dit De Mol of And then there were none::oink::
Woosie down?

Offline AggieMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 24-04-2022, 23:17:13 »
Het lijkt wel alsof er een vloek is uitgesproken over dit jubileumseizoen, zoveel onverwachte exits, twee blessures en een Mol die voortijdig het spel verliet en drie vervallen eliminaties. Gelukkig dat Anke dan niet de nieuwe Mol was, want dan was het inderdaad einde verhaal geweest. Ja, het was echt kantje boord!!!!! Dan zou er voor het eerst ook geen finale zijn geweest.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 25-04-2022, 00:46:48 »
Het lijkt wel alsof er een vloek is uitgesproken over dit jubileumseizoen, zoveel onverwachte exits, twee blessures en een Mol die voortijdig het spel verliet en drie vervallen eliminaties. Gelukkig dat Anke dan niet de nieuwe Mol was, want dan was het inderdaad einde verhaal geweest. Ja, het was echt kantje boord!!!!! Dan zou er voor het eerst ook geen finale zijn geweest.
Precies mijn gedachte. Pff wat een pech en godzijdank was Anke niet de mol zeg...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 25-04-2022, 12:38:46 »
Geweldige aflevering, maar wat een deceptie dat einde. Wat een seizoen zeg!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 25-04-2022, 14:16:58 »
Arme Anke('s arm). Heeft iemand van de productie hun ziel aan de duivel verkocht ofzo? Echt ongelofelijk dit allemaal. ::oink::
No Milk today???

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 25-04-2022, 14:32:20 »
Nu je het zegt, sinds dit jaar is Duvel de sponsor van de Mol. Toch maar terug naar Rodenbach volgend jaar.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 25-04-2022, 14:35:34 »
Nu je het zegt, sinds dit jaar is Duvel de sponsor van de Mol. Toch maar terug naar Rodenbach volgend jaar.

Jouw avatar past hier wel erg goed bij!
No Milk today???

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 25-04-2022, 14:37:31 »
 ;D

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Aflevering 6
« Reactie #19 Gepost op: 25-04-2022, 17:39:34 »
Pfff, net de aflevering gezien. Wat een narigheid allemaal, vooral voor Anke die nu nog dagelijks kampt met de gevolgen, maar ook voor de productie die toch heel andere gedachten gehad moet hebben bij een jubileumseizoen. Dit seizoen zal lang in ieders herinnering blijven hangen maar anders dan  bedoeld was.