Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 2508 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 25-04-2022, 18:42:51 »
Die sprong van Anke zag er erg pijnlijk uit, omdat ze vasthield duurde haar vrije val nog maar net een seconde ipv 3 seconden zoals Gilles had aangegeven. Heel jammer, ze was is mijn favoriet dit seizoen!

Voor mij is het duidelijk, de mol is Yens. Een veilige keuze, ik denk dat de productie daar voor is gegaan. Hij is echt een type mol, en zijn vriendin heeft hem goed geholpen vorige aflevering  ;)

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 25-04-2022, 19:07:17 »
Geweldige aflevering weer! Wel inderdaad een naar einde en ik hoop dat Anke uiteindelijk weer helemaal herstelt. Ik was al helemaal voorbereid op Gilles die zou zeggen: "De geschiedenis herhaalt zich vrienden, er is opnieuw geen mol meer (of misschien ook niet)::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 25-04-2022, 19:24:32 »
Afgezien van dit noodlottige afscheid -sjonge wat een pechseizoen- was het weer een topaflevering met geweldige opdrachten!
 ::bravo::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 26-04-2022, 17:20:41 »
De proeven waren inderdaad weer top, maar toch zonde van het seizoen. De kandidatenkeuzes zijn ze toch de mist in gegaan. Philippe als molkeuze was een blunder, en ook Nele en Manu vond ik geen hoogvliegers. Dat van Jens was ook maar flauw. Ik vind het gewoon jammer, want aflevering na aflevering krijgen we weer topproeven en weer toffe plottwists. Het was leuk geweest als dit in een normale setting kon gespeeld worden.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 26-04-2022, 20:26:42 »
De proeven waren inderdaad weer top, maar toch zonde van het seizoen. De kandidatenkeuzes zijn ze toch de mist in gegaan. Philippe als molkeuze was een blunder, en ook Nele en Manu vond ik geen hoogvliegers. Dat van Jens was ook maar flauw. Ik vind het gewoon jammer, want aflevering na aflevering krijgen we weer topproeven en weer toffe plottwists. Het was leuk geweest als dit in een normale setting kon gespeeld worden.
Dat van die kandidaten is puur smaak en ik vind dat ze net wel weer een heel goede en leuke groep hebben samengesteld. Er zijn elk jaar wel 1 of een paar mensen die je iets minder leuk vindt als kandidaat, denk ik. En waarom was dat van Jens "maar flauw"? Ik vond het net een heel leuke en goed uitgewerkte wending. De tegenslagen waarmee ze te maken krijgen, hebben ze totaal geen vat op spijtig genoeg en hoewel dat soms even een wrange nasmaak nalaat, vind ik dit toch zeker tot de betere seizoenen behoren.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 26-04-2022, 21:12:01 »
Pff. Ik heb geloof ik zelden zo'n zure nasmaak gehad van een aflevering. Het ging zó lekker. Gewoon 3 top-opdrachten en dan een normale eliminatie. En dan ineens...

Het is wel een rollercoaster dit. Niet het beste seizoen om voor het eerst de Belgische mol te kijken met mijn ouders voor wie dit nieuw is. ::rofl::

Ik weet niet hoe het met de anderen zat, maar ik dacht bij het zien van dat klotsende water meteen aan Janine Abbring... Dus nog voordat er een vuiltje aan de lucht was.

En ik weet niet, maar ik heb toch mijn twijfels bij een "populaire attractie" waarbij je van een 60 meter hoge klif springt en die je dan blijkbaar fout kan doen. Dat het niet vaker misgaat is dan een wonder. Iets als dit moet echt absoluut foolproof zijn. Het zag er naar uit dat het dat niet echt was.

Wat ik ook echt miste in de aflevering was een ingelast fragment hoe het nu met Anke gaat. Zodat die 1 miljoen kijkers niet in onzekerheid achterblijven...

Het maakt het seizoen, naar mijn idee, rommelig. Daar kan helemaal niemand iets aan doen, maar dat is wel het effect voor mij. En dat is echt superjammer, want de opdrachten zijn weer op-en-top fantastisch. De opdracht met de tijdlus vind ik misschien wel de beste van het jaar tot dusver. Ook al is die vrij simpel in de uitvoering, gewoon de hele manier van opzetten vond ik echt fantastisch. En ik snap wel waar dat hintje van Gilles over "veel bommetjes" vandaan komt.

(Dat was natuurlijk in de hot tub ::rofl:: )

Maar het naarst is het natuurlijk voor Anke zelf. Niemand wenst toch zo'n exit en zo'n nasleep.

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 26-04-2022, 21:22:51 »
Anke was toch gewoon te gast in "café de mol", waarom dat in de uitzending steken als je het daarna gewoon van haarzelf kan vernemen.
Echt heel jammer dat ze nog steeds niet helemaal hersteld is.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 26-04-2022, 23:19:17 »
Dat van die kandidaten is puur smaak en ik vind dat ze net wel weer een heel goede en leuke groep hebben samengesteld.

Ik ben ook tevreden met de groep. Het is ook anders als we dadelijk terugkijken op deze groep en veel meer ins en outs kennen (gelukkig krijg je in België alles over de verdenkingen na afloop te horen, in Nederland is dat stukken minder). De herinneringen die ik aan oudere groepen heb, zijn inclusief de verhalen achteraf. Bart en Christian waren bijvoorbeeld nooit zo onafscheidelijk geworden als dat ze (nu voor mij) zijn zonder alle leuke beelden in de laatste aflevering en online. Nu vergelijken is daarom niet eerlijk. Eerst maar eens een paar weken afwachten. Ik verheug me in ieder geval bijzonder op die paar weken.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden