ik ben ook weer eens op de nieuwe site geweest... :-\
Maar bij mij staan de 'drop-down' menuutjes er niet meer recht onder; of is dat een nieuw beleid?
Dat is omdat ik heb zitten te prutsen aan de instellingen. Het zou verholpen moeten zijn als je even de vlaggetjes aan de linkerkant aanklikt
dat idd wel, maar die menuutjes werken bij nog steeds niet echt. Als ik er met mn muis overheen ga komt het menuutje wel naar beneden, maar als ik dan met mn muis 1 van die mogelijkheden wil aanklikken (bijv. mollen en geldzakken) verdwijnt het menuutje voordat ik het heb kunnen aanklikken. Ook zit er voor de desbetreffende pagina waar ik me dan bevind (bijv. een forum) een groene balk, die precies even lang is als het menuutje onder kandidaten en precies even breed als alle drop-down-menuutjes samen. Behoorlijk groot dus, en wat daaronder zit zie ik dus niet. Zo zie ik bijvoorbeeld alleen maar staan ", ons nieuwste lid" en niet een warm welkom voor enz. Als ik naar beneden scrol blijft de groene balk het bovenste deel bedekken.
Ik gebruikte bij dit seizoen altijd de 'alternatieve site' die je kon kiezen als je
www.wieisdemol.com koos. (Inmiddels gebruik ik eigenlijk alleen nog maar mijn directe link daar de alternatieve huiskamer.) Hier werken de drop-down-menuutjes ook niet optimaal, maar toch iets beter. Overigens kom ik wel op de niet-alternatieve overzichten uit als ik die kies in het menuutje op de alternatieve site.
Ik neem aan dat er van het nieuwe seizoen toch ook wel een alternatieve site komt (zonder groene balk)...?