Auteur Topic: Nieuwe site in wording  (gelezen 13034 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Nieuwe site in wording
« Reactie #60 Gepost op: 16-09-2002, 23:41:28 »
Dat hier nog niet ingegrepen is zeg; wat offtopic allemaal!!  ;) (Maar gelukkig wel onzinnig  :))
zinnig...nah, voorlopig nog niet. Maar ontopic, JA  ;D

Onzinnige ontopic berichten! Mijn specialiteit!
(Maar waar moeten we nu de ''harde g - zachte g'' strijd voortzetten?)

Maareh ontopic:
- Dat ''laatste berichten'' lijstje is idd wel handig!
- Die infocenter doet het nog niet helemaal! (Klopt niet als je van Belgie weer naar Ned gaat, dan moet je weer op het Belgische dinges klikken...)
- Blijft die witte zijde daar aan de linkerkant bij de forum pagina? 't Lijkt wat onevenwichtig zo...  

Gr. B.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #61 Gepost op: 2-10-2002, 17:20:07 »
Eenmaal een 'bugopgave' :P. Ik heb in m'n profiel m'n e-mail veranderd en moet daarna een nieuw wachtwoord aannemen. Dit krijg ik via e-mail, en vul het dan zo in:

.

Maar er is een probleem, dan krijg ik deze error:

.

Probeer ikdaarna in te loggen links bij 'info center', lukt het wel... . Misschien heb je er wat aan :).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #62 Gepost op: 15-10-2002, 12:42:40 »
Probeer ikdaarna in te loggen links bij 'info center', lukt het wel... . Misschien heb je er wat aan :).
Hmmm, ziet er uit als een bug in YaBB SE (ja, raar hè? ;)). Enfin, ik zal'm binnenkort wel ff fixen.

De site begint gestaag te vorderen. Ik heb inmiddels een editor gemaakt (helaas alleen zichtbaar/toegankelijk voor de crewleden :P) waarmee webpagina's op deze site eenvoudig aangemaakt en gewijzigd kunnen worden. En, meer zichtbaar, de wijzigingen in de forumindeling.

Het bovenste forum is een aankondigingen board, wat ter vervanging/aanvulling dient van wat op dit moment de nieuwsberichten op de home pagina zijn. Deze zullen overigens niet verdwijnen, maar wel dus automatisch gelinkt zijn aan het forum. Daarnaast is er een splitsing gemaakt tussen het Vlaamse en het Nederlandse seizoen, zodat er niet twee discussies door elkaar plaats gaan vinden.

Het huiskamerforum en het feedbackforum zijn in een aparte categorie terechtgekomen: 'offtopic'.

Het infocenter is inmiddels wat uitgebreid en zal nog uitgebreider worden.

« Laatst bewerkt op: 15-10-2002, 12:43:24 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #63 Gepost op: 15-10-2002, 14:05:16 »
Nou, jij hebt een  :-*je verdiend hoor :P (En dan ook nog een YaBB SE-smilie-kusje  :P).

Over het forum & het info center, zoals Inge de Bruin zou zeggen als we in Sydney waren: toppertje! :P. De validator vind ik eigenlijk een beetje nutteloos, maar het is altijd leuk om interessant mee te doen natuurlijk .

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #64 Gepost op: 15-10-2002, 18:46:11 »
Ziet er goed uit Compuart! Ik vind 't overzicht van de verschillende forums op deze manier erg duidelijk.  :)

Misschien 'n stomme vraag: maar wat bedoel je met infocenter?  ???

« Laatst bewerkt op: 15-10-2002, 18:48:00 door Han13 »

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #65 Gepost op: 15-10-2002, 18:52:17 »
Misschien 'n stomme vraag: maar wat bedoel je met infocenter?  ???
Da's dat ding aan de linkerkant als je op de nieuwe site zit  8)

EDIT: nu (werkt'ie) wel  8)

« Laatst bewerkt op: 15-10-2002, 19:07:31 door Compuart »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 15-10-2002, 19:01:56 »
Da's dat ding aan de linkerkant als je op de nieuwe site zit  8)

Je link werkt niet, maar ik ga zelf wel effe op zoek in de oudere posts voor de goede link.  :)

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #67 Gepost op: 15-10-2002, 19:10:27 »
Is ook zo lastig...dat linkjes maken ;D

Maar nu werkt'ie wel :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #68 Gepost op: 15-10-2002, 22:06:25 »
Thanx Compuart. Ik had zelf nog geen tijd gehad om te zoeken naar de juiste link.  :)

En nu weet ik tenminste ook wat 't infocenter is. En ik moet zeggen dat 't er prima uitziet!

Zo te zien is de nieuwe site (bijna) klaar voor de nieuwe WIDM series.  ;)

« Laatst bewerkt op: 15-10-2002, 22:07:50 door Han13 »

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #69 Gepost op: 15-10-2002, 22:16:52 »
Zo te zien is de nieuwe site (bijna) klaar voor de nieuwe WIDM series.  ;)
Haha, de knipoog sais it all...  :-/

ofwel, er moet nog een heeeele hoop gebeuren...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #70 Gepost op: 16-10-2002, 12:36:25 »
dat nieuwe met die fora is wel handig comp, maareh, waarom wordt dr geen nieuw forum aangemaakt voor widm nederland 2003? dat lijkt mij iig veel overzichtelijker. vorig jaar was er toch ook een nieuw forum? kan het oude dan niet gewoon gesloten worden en t archief in en dan n nieuwe? njah misschien ist wel een hele domme optie om welke reden ook, en volgens mij heb ik dat al eens gezegd maar het viel me nou toch wel erg op en ik wist niet meer of k et al eens had gehad. njah iig, verdes vind k et dr top uitzien!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #71 Gepost op: 16-10-2002, 13:29:40 »
dat nieuwe met die fora is wel handig comp, maareh, waarom wordt dr geen nieuw forum aangemaakt voor widm nederland 2003?
Als er straks tijdens het molseizoen weer tientallen berichten per dag bijkomen zal een splitsing van de fora voor de overzichtelijkheid niet zoveel uitmaken denk ik. Bovendien zou het 'oude' forum wel een beetje in de weg zitten. Het staat toch in de lijst van fora terwijl niemand er meer op post.

De reden dat vorig jaar wel is begonnen met een nieuw forum is dat WieIsDeMol.Com is overgestapt op een ander soort forum (eentje onder eigen beheer en zonder banners). Daarvan konden de berichten niet worden overgezet.

Offline Annemieke

• Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #72 Gepost op: 17-10-2002, 19:28:55 »
na jullie vinden t misschien wel heel stom klinken maar van mij hoeven er niet per se meer meer meer berichten per dag te komen, want dan kun je ze op een gegeven moment niet meer nalezen als je een paar daagjes niet bent geweest en dat vind ik jammer. Maar ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar de bar, want ik volg ER, Big Brother en themole niet. Ja de soap lees ik ook altijd nog wel, maar daar is heel lang al niet meer aan geschreven... :(

Oh en als partyplace kunnen we toch gewoon Daans zwembad kasteel huren?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 17-10-2002, 20:27:48 »
't is idd wel fijn dat 't nog niet zo druk is als tijdens 't seizoen van WIDM. Zo is 't tenminste allemaal nog goed bij te houden als je 1 keer per dag op 't forum kijkt. En 't is op zich ook geen probleem als je 'n dagje niet hier komt, want de hoeveelheid nieuwe posts van 2 dagen is ook nog wel te doen.....

Maar ook ik vond 't dat er wel erg veel gepost werd tijdens de hoogtijddagen van 't forum. Ik heb ook niet zo erg veel tijd (en dat zal tijdens dit seizoen echt minder zijn dan vorig seizoen) en dan is er soms echt geen doen aan. Maar dan moet je idd gewoon keuzes gaan maken, welke topics je wel en welke niet gaat volgen. Dat zal ik dan ook moeten gaan doen als 't hier weer zo druk gaat worden. En ik vrees eigenlijk dat 't dit jaar alleen nog maar drukker gaat worden. Ook nu er 2 series tegelijkertijd gaan lopen......

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #74 Gepost op: 18-10-2002, 16:22:02 »
nou als dr zoveel gepost wordt als nu vind ik dat juist wel leuk! het is niet superveel, maar ook niet 5 berichten op een dag zoals eerst in de zomer. nu ist weer zo dat als je iets gepost hebt dr ineens weer n paar nieuwe posts zijn enzo, dat vind ik juist leuk :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 18-10-2002, 18:22:07 »
't is zeker leuk dat er wat meer gepost wordt, en ik kan 't nog goed bijhouden op dit moment. (ondanks dat ik 't zo druk heb...) Maar als straks de twee nieuwe series gaan lopen, denk ik dat 't gelijk weer heel druk wordt. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik de vrijdagavonden na de uitzending tijdens de vorige serie echt niet prettig vond. Gewoon te druk! Je had gewoon geen kans om op 'n bericht te reageren, want dan was 't topic alweer 3 pagina's verder, waardoor 't nergens op sloeg of iemand anders had al gepost wat je wilde zeggen. Daar kwam nog 'ns bij dat de site vaak down was op vrijdagavond, omdat 't veel te druk was. Maar daar hoeven we ons geloof ik dit jaar geen zorgen over te maken, toch Compuart?

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #76 Gepost op: 18-10-2002, 23:03:14 »
Tsja, ik doe er natuurlijk van alles aan om de druk op de servers zo beperkt mogelijk te houden, maar als men met z'n honderden naar WieIsDeMol.Com gaat...tsja, dan blijft't gokken of'ie 't houdt ;D

Maar ik heb goede hoop dat de servers dit jaar weer een stukje sterker zullen zijn als afgelopen seizoen  8)

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #77 Gepost op: 20-10-2002, 19:22:03 »
Vanaf heden is de vernieuwde Mollen en Geldzakken pagina in de lucht. Nieuw dit jaar is dat'ie helemaal interactief is! De bezoeker bepaalt of een (sub)actie een molletje of een geldzak moet zijn!

Ik zou zeggen: ga naar de Mollen en Geldzakken pagina op de nieuwe site, selecteer het Nederlandse seizoen (als die al niet geselecteerd was) en leg de pagina es flink op de pijnbank ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 20-10-2002, 19:42:56 »
Het ziet er mooi uit. Leuk gedaan met die verdeling van mollen en geldzakken.
Ik heb zelfs al iets gepost in het Vlaamse forum!

Puntje van kritiek (o nee, dat noemen we natuurlijk feed-back  ;D):
Ik vind alleen het lettertype niet zo mooi. Misschien moet ik er even aan wennen, maar ik kan het slecht lezen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 20-10-2002, 19:53:48 »
Ik vind 't er ook goed uitzien, maar ik ben 't er met ovide mee eens dat 't niet zo goed leesbaar is. Ik bedoel dan de lettertjes in 't overzicht. Volgens mij is 't gewoon Times New Roman, maar dat wordt altijd 'n beetje vreemd als 't wat kleinere letters worden.

Verder is alles wel heel duidelijk. Leuk idee trouwens om die pagina interactief te maken.  :)