Auteur Topic: Aflevering 7 (deel 1)  (gelezen 22584 keer)

Offline heike

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 (deel 1)
« Reactie #100 Gepost op: 23-03-2002, 10:14:25 »
ik vonde het eigenlijk best een leuke aflevering. niet geniaal of spectaculair, maar genoeg om over na te denken.  :)

volgens mij moet de mol bij de schapenopdracht hebben gezeten, daar viel het meest te verliezen (al zat in belgie de mol destijds niet bij de schapenopdracht).

john slooft zich meer uit naarmate een opdracht meer lijkt te mislukken, alsof hij wil verbergen dat de opdracht door zijn toedoen aan het mislukken is (geldauto opdracht, zoek telefoon opdracht, schapen opdracht)... vind dat heel verdacht!

ellen liegt over haar stemgedrag, ze heeft niet zes keer op karen gestemd maar bijna altijd op john.

de kansen lijken weer even eerlijk verdeeld. iedereen die op karen stemde moet op een nieuwe mol stemmen, het lijkt erop dat ze zich achter elkaar verschuilen en stemmen op iemand (jantien) waarop de anderen ook stemmen... om zo hun kansen optimaal te houden. uiteindelijk zal dit geen juiste strategie zijn (als jantien de mol niet is), maar je kan zo wel een eind komen.

ciao,
heike

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Knudde

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #101 Gepost op: 23-03-2002, 10:34:33 »

Citaat

Angela al zei - niets is wat het lijkt. Wat rest is: geduldig afwachten tot de volgende aflevering en ophouden met die absurde speculaties! Heerlijk.

Ik krijg zo stilletjesaan een donkerbruin vermoeden dat het afwachten wordt tot de laatste aflevering!  :-/
Heerlijk idd, maar we blijven speculeren, absurde idioten als we zijn... ;D

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Knudde

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #102 Gepost op: 23-03-2002, 10:39:07 »
Citaat

Angela al zei - niets is wat het lijkt. Wat rest is: geduldig afwachten tot de volgende aflevering en ophouden met die absurde speculaties! Heerlijk.

Ik krijg zo stilletjesaan een donkerbruin vermoeden dat het afwachten wordt tot de laatste aflevering!  :-/
Heerlijk idd, maar we blijven speculeren, absurde idioten als we zijn... ;D

Sorry, mijn pc heeft weer een stotterbui... :-/ :-[ :-/

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 23-03-2002, 10:45:50 »

Citaat

Als ik de mol niet was, had ik precies hetzelfde gedaan als Harry: double or nothing. Ze hadden pas 1000 euro en het konden er 4000 worden.
En dat bij zo'n simpele vraag als: kijkt Prince?
Volgens mij dachten Ellen en George er ook zo over, althans vooraf. Achteraf kan iedereen makkelijk praten (George ;)).

George schudde heel erg "neen" met zijn hoofd bij de vraag of Prince zou omkijken naar het meisje.

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 23-03-2002, 10:51:15 »
moet ik nog maar eens terug zien, ik meen ook dat george het eens was met het antwoord van harry. bovendien is george in staat nee te schudden, maar ondertussen ja te zeggen  ;)
het leek me meer een kwestie van hindsight bias, achteraf zeggen dat hij het eigenlijk wel had geweten  :-/

zat me te bedenken dat als de mol bij deze opdracht zat (en niet bij de schapenopdracht, wat ik eigenlijk vermoed) dan hadden de makers er waarschijnlijk voor gezorgd dat de mol als laatste aan de beurt kwam, want dan viel er het meeste geld te verliezen. en dat zou harry moeten zijn, maar die had ik eigenlijk al afgeschreven als mol.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #105 Gepost op: 23-03-2002, 10:52:29 »
zullen we hier verder gaan...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!