Auteur Topic: Aflevering 7 (deel 1)  (gelezen 22586 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 (deel 1)
« Reactie #80 Gepost op: 23-03-2002, 00:27:25 »

Citaat

nee nee, daar gaat het niet om, het gaat er alleen om dat ik wil dat er een theorie bruikbaar is... dat de theorie niet meer bruikbaar is omdat prince er nu uitging en de theorie uit zijn beeld voorkwam, daar zit wel wat in, maar zeker ben ik er niet van.

Ik zei ook al dat 't afwijken van de 'slang' bij Prince op zich wel logisch is, omdat 't ook 't rijtje was wat bij zijn test op 't beeldscherm te zien was. Dus misschien zit er idd nog iets in deze theorie.....ik sluit 't iig nog niet geheel uit.  :)

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #81 Gepost op: 23-03-2002, 00:29:00 »
Doris toch, komop forget it it's over.
Ook alle muzikale aanwijzingen die richting Prince zouden wijzen, jongens toch...

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 23-03-2002, 00:30:35 »
Ik zit me iets af te vragen en misschien dat iemand er een antwoord op weet...

Ook in deze serie is er een dus een hereniging met familie/vrienden en komen die mensen aan het woord over de vraag of ze denken dat 'hun' kandidaat De Mol is. Maar ik kan me toch bijna niet voorstellen dat De Mol niet aan zijn direkte familie zegt dat hij/zij het is. Of gaat de geheimhoudingsplicht zo ver dat je zelfs je eigen partner niet mag vertellen dat je de Mol bent? ???

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 23-03-2002, 00:36:00 »
aflevering 7 was vooral saai, de schaapjes hadden we al een keer gezien en de 2 andere opdrachten blonken niet echt uit in originaliteit/spanning.  :-/

geen verandering in m'n Molkeuze, George....maar toch is er twijfel en ga ik zowaar Ellen verdenken.....

verder was de exit van Prince niet écht een verrassing voor mij, er zat nl. een aanwijzing in de vorige aflevering, ik heb er nooit echt in gelooft dat de redactie de complete volgorde van exits zomaar zou weggeven , niet dus.

jantien zou wel 'ns het volgende slachtoffer vd mol kunnen worden!

dat is alles voor nu

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 23-03-2002, 00:38:15 »

Citaat

verder was de exit van Prince niet écht een verrassing voor mij, er zat nl. een aanwijzing in de vorige aflevering,

Kun je me effe herinneren wat deze aanwijzing ook al weer was? (ik raak zo in de war van al die informatie die ik door dit forum iedere keer binnen krijg!)

En nog effe over de hond, ik lees net in 't dagboek van Jantien dat 't wel degelijk de goede hond was die ze gekozen hadden. De hond was alleen nog in opleiding en ze hadden hem in 't begin moeten vastbinden. Dat zal de schapenherder hen wel verteld hebben na afloop.  :)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 23-03-2002, 00:43:13 »
Prince z'n naam kwam als enige niet in beeld vorige week. Zoiets was het toch?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 23-03-2002, 00:46:13 »
Citaat

Kun je me effe herinneren wat deze aanwijzing ook al weer was? (ik raak zo in de war van al die informatie die ik door dit forum iedere keer binnen krijg!)

bij de interviews met de kandidaten kwamen vorige week soms wel , soms niet namen in beeld gevlogen, bij alle kandidaten kwam er minstens één keer een naam in beeld, behalve bij prince, zijn naam kwam NUL keer in beeld

ciao
vlaming

Offline Enigma

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 23-03-2002, 00:49:06 »
Helaas voor Jou, Vlaming.

Jantien is de mol en John gaat er de volgende aflevering uit.
De volgorde van afvallen wordt weggegeven op de officiele .nl site.

Op de openingspagina staat elke week een foto van de afvaller van de volgende uitzending.
Tot dusver is dat elke week zo geweest.

Tot vandaag stond Prince erop, en de week ervoor stond daar de foto van Karen. Daarvoor was het Kerstin, en de week daarvoor ging er niemand uit. Angela Groothuizen sierde toen de openingspagina op. In de weken daarvoor waren Dick, Pamela en Erik te zien.

En nu staat John erop. Dus...trek je conclusie zou ik zeggen.

In het introfilmpje komt Jantien steeds als laatste, en in alle groepsfoto's aan het begin en aan het einde van de afleveringen, staat ze in het midden vooraan.

Op de groepsfoto op de officiele website zit ze gehurkt naast Angela. Om maar eens zomaar een paar aanwijzingen te noemen.

En als je kijkt naar wat er mis ging, dan valt op dat jantien altijd te vinden is in het groepje waar de grootste bedragen verloren gaan.

Werkelijk alles wijst naar Jantien.

Everything you know is wrong!

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #88 Gepost op: 23-03-2002, 00:54:50 »
Of voor jou enigma.......Er is nog geen enkele echte theorie, dus in deze geloof ik ook niet...En ik heb al eerder geschreven de redactie leest hier mee en heeft dit ook gelezen. Dus maar even foto veranderd en John erop gezet..Nou ja het zou kunnen we zien het volgende week wel weer..* twijffel twijffel twijjffel* ???

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 23-03-2002, 01:01:01 »
Enigma.....volgens mij is JOHN de enige die NIET in aanmerking komt voor een exit (was te zien bij een stierengevecht-opdracht en bij een tokkelopdracht (in het pre-mol-promofilmpje))

verder lijkt de tactiek van de mol redactie om een bepaalde theorie een paar weken te laten kloppen, om vervolgens voor een verrassing te zorgen (zie slang, kioppeltjes etc);

ik moet de uitzending herbekijken , er zal WEER een hint naar de afvaller inzit, voorlopig denk ik aan het feit dat jantien haar naam met hoofdletters typt er één zou kunnen zijn (maar heb dit zelf eigenlijk niet gezien)

cheers
vlaming

Offline Lampje

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 23-03-2002, 01:24:34 »
Was dat nou aan het eind van aflevering 6 dat er gesuggereerd werd door Angela dat er geld weg zou zijn uit de pot ? In ieder geval is er (ook) in deze aflevering niet meer op teruggekomen. Toch wel gek omdat het een beetje als cliff-hanger gebruikt werd om de vorige aflevering (of was het nou aflevering 5?) af te ronden.
Weer zo'n open eind ofwel nietszeggende aanwijzing ....

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 23-03-2002, 01:32:20 »
misschien dat ze er volgende week weer iets over zeggen? was met die enveloppen ook zo, kwamen ze mee op de proppen in afl1, werd pas iets mee gedaan in afl 3

aggie

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: 23-03-2002, 07:53:29 »
Na een nachtje slapen slecht 1 deel van topic 'afl 7' ???
Dus er zijn er meer die deze afl niet veel aan vonden ;)
Of in shock zijn na de exit van Prince.

Wat is jullie mening van het feit dat Harry de verdenking op zichzelf zegt te willen krijgen, door geen geld te geven aan die Portugese dame? Het lijkt me duidelijk dat hij kon verwachten dat hij hierop getest zou worden. En dat het erg zou opvallen bij de kandidaten en ons dat hij hier iets fouts deed.

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #93 Gepost op: 23-03-2002, 09:10:27 »
BOEM! Paukenslag. Ik stond erbij en ik keek er naar.
Verward, verbaasd, verwonderd, verstomd.
Alle theorieen in één veeg de prullenmand in gekieperd; alle schijnbare passende puzzelstukjes met één felle windstoot van tafel geblazen.

Schiffer heeft ons mooi liggen. Knudde kreeg al een week gevoel in de maag bij zoveel éénrichtingshints maar desondanks blijft de schok nog nazinderen. Tijd om mijn reservemollen boven te halen. Jantien en Ellen.
Indien George toch de mol zou zijn, zal ik het zeker en vast bejubelen als een zéér puike prestatie. Maar ik geloof er nog steeds niet in.

Ellen of Jantien gaan we maar; met een licht voordeel voor Ellen. Alhoewel...
't Wordt weer alles netjes op een rijtje zetten de komende dagen.

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline kareltje80

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt......
« Reactie #94 Gepost op: 23-03-2002, 09:19:11 »

Citaat

ik moet de uitzending herbekijken , er zal WEER een hint naar de afvaller inzit, voorlopig denk ik aan het feit dat jantien haar naam met hoofdletters typt er één zou kunnen zijn (maar heb dit zelf eigenlijk niet gezien)

Dit denk ik dus ook. Volgens mij wordt er in de voorafgaande aflevering iedere keer een ander soort hint weggeven die aangeeft wie er in de volgende uitzending weggaat. Denk nog maar eens aan Dick zijn naam, die lichtte op toen een kandidaat op de computer een andere naam aanklikte. Hij ging toen de week erop weg. De hint die Vlaming hierboven noemt over Prince. En dan nu deze aanwijzing naar Jantien.
Weet iemand er nog meer te noemen van vorige exits?

Doei

Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 23-03-2002, 09:20:59 »
Die Harry toch....ik zou ook geen "geld van anderen" aan een dame in nood geven. Het is natuurlijk veel beter om "het geld van anderen" in te zetten in een weddenschap!!

Daar zullen nu wel weer een muzikale hint over krijgen.  :P

molzot

aggie

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: 23-03-2002, 09:37:55 »
Als ik de mol niet was, had ik precies hetzelfde gedaan als Harry: double or nothing. Ze hadden pas 1000 euro en het konden er 4000 worden.
En dat bij zo'n simpele vraag als: kijkt Prince?
Volgens mij dachten Ellen en George er ook zo over, althans vooraf. Achteraf kan iedereen makkelijk praten (George ;)).

Verder geloof ik Harry als hij zegt dat er wel wat verdenkingen naar hem mochten komen.
Een echte mol zou toch niet zo opzichtig een vreemde 'move' maken? ;)

Offline Taupe

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 23-03-2002, 09:41:32 »
Heej goeiesmorgens, taupe is weer in da houszeuh.
Kheb net ff alle topics gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat we allemaal weer vast zitten. We hebben nou al tig theorien gehad en tot nu toe klopt er nog geen een.

Idd twas niet zo'n hele leuke aflevering qua opdrachten maar wel een hele spannende. En nogmaals die hint van Jantien, tja wat moet je er over zeggen. Het is wel zo dat iedereen eht meteen opviel he.

En Vlaming ik geloof ook nog steeds in Ellen of Georgie, ook al komt John ook al hoger te staan.

op wie heeft Jantien gister gestemd?? George die stemt steeds op Jan10 maar vliegt er niet uit en op wie stemde Prince??? dat meoten we weten, hij is geswitcht maar op wie?

DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 23-03-2002, 09:58:06 »

Citaat

bij de interviews met de kandidaten kwamen vorige week soms wel , soms niet namen in beeld gevlogen, bij alle kandidaten kwam er minstens één keer een naam in beeld, behalve bij prince, zijn naam kwam NUL keer in beeld

Aha, thanx Vlaming......ik ga er ook maar in geloven dat er iedere keer 'n aanwijzing naar de volgende afvaller in zit. Jantien dus volgende week........

*gaat naar pool invulpagina en vult Jantien als afvaller in*

Citaat
In het introfilmpje komt Jantien steeds als laatste, en in alle groepsfoto's aan het begin en aan het einde van de afleveringen, staat ze in het midden vooraan.

Op de groepsfoto op de officiele website zit ze gehurkt naast Angela. Om maar eens zomaar een paar aanwijzingen te noemen.

Ik zie hier niet echt aanwijzingen in.......hoe is 't naast Angela zitten op 'n groepsfoto nou 'n duidelijke aanwijzing?  :-/

Citaat
verder lijkt de tactiek van de mol redactie om een bepaalde theorie een paar weken te laten kloppen, om vervolgens voor een verrassing te zorgen (zie slang, kioppeltjes etc);

Idd, men bezorgt ons dit jaar wel erg veel kopzorgen.  ;) Dus de foto-op-de-.nl-site-theorie zal ook wel niet kloppen......*zucht*

Citaat
Was dat nou aan het eind van aflevering 6 dat er gesuggereerd werd door Angela dat er geld weg zou zijn uit de pot ? In ieder geval is er (ook) in deze aflevering niet meer op teruggekomen

Karen zegt in haar interview dat er waarschijnlijk helemaal geen geld weg was, dus misschien dat 't daarom niet meer terug kwam in aflevering 7. ( zie ook hier )

Citaat
Na een nachtje slapen slecht 1 deel van topic 'afl 7'

Ja idd, ik was ook zeer verbaasd toen ik m'n computer aanzette vanmorgen...... ;)

Offline Hondje

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 23-03-2002, 10:14:07 »
slechts 1 deel van afl 7...schrijft iedereen teleurgesteld. geweldig toch, hoe dit programma een loopje neemt met al die idiote theorieën! ;Den dan schrijven mensen op dit forum: ik geloof dat we de aanwijzingen vnl uit de acties van kandidaten moeten halen... hehe, we worden wakker!
Ongelofelijk hoe iedereen verblind is door z'n eigen mol-obsessie en ZEKER weet wie de mol is... 8)ik vind het zo mooi dat al die muzikale aanwijzingen 'toch overduidelijk' naar Prince gingen volgens iedereen: jongens jongens, zou dat niet al te mooi zijn!?
laten we genieten van deze te gekke serie, waarin - zoals Angela al zei - niets is wat het lijkt. Wat rest is: geduldig afwachten tot de volgende aflevering en ophouden met die absurde speculaties! Heerlijk.

Prettig weekend...Hondje