Ok! Op verzoek van Kimmie ga ik nu een monoloog houden over de Gouden Eeuw.
De Gouden Eeuw was de 17e eeuw, tenminste, dat zeiden ze daarstraks op radio 538 bij het spelletje Wie, wat waar?
* drukt met haar vinger in haar oor
* mompelt: Ow, verder gaan zeg je?
Degenen die mijn monoloog een keer willen horen, zijn van harte uitgenodigd!
* pinkt een traantje weg… BOEHOE BOEHOE BOEHOE!
Alweer de laatste award van deze uitreikingen! Het is heel jammer, maar na deze award zit het er weer op. Dit is echter wel een heel speciale award! Het was een award die werd voorgesteld door Gerard, die daarmee toch wel een heel groot taboe doorbrak. Niemand wilde praten over de webcam, vooral niet als er een rokende, vrouwelijke admin voor zat! Maar toen Gerard die award voorstelde, had de hele wereld, of toch op z’n minst het hele forum, zoiets van: Ja, die mensen moeten we ook een hart onder de riem steken! Je moet ze niet in een hoekje duwen en ernaast gaan staan om ze uit te lachen! Nee, dat alles is verleden tijd. We zijn toch in een moderne tijd beland? Weg met de vooroordelen, in het heden zijn we er om iedereen te steunen! Vooral de vrouwelijke rokende admins met een webcam! En om die mensen ook een beetje in de goede richting te helpen, hebben wij hier een award voor hen: de award voor de beste vrouwelijke rokende admin met webcam!
We hebben zelfs een aantal mensen bereid gevonden die vandaag uit de kast durfden te komen en hier op het podium te komen staan. Dit doen ze, omdat ze genomineerd zijn voor deze award en ze willen laten zien aan de wereld dat ze niet bang zijn! Kom maar het podium op! Hier zijn:
Verdi/Gerard, Cora Bora, Han13 en Chriz/de Baron!
* groots applaus uit het publiek
Ik zal jullie niet meer in spanning laten zitten. De winnaar van deze award is geworden:
Cora Bora!
Cora, jij krijgt van ons een heel moderne webcam, maar denk wel: webcams zijn niet alles in je leven!