Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
De volgende award alweer! De tijd vliegt als je het gezellig hebt, want we hoeven nog maar vier awards. Deze award is voor de meest betrokken user. Er zijn een hoop mensen die achter de schermen een hoop doen en zich voor de schermen niet zo veel laten zien, die mensen zijn ontzettend betrokken bij de site. Ook zijn er mensen die voor de schermen heel begaan zijn met andere mensen. We hebben nominaties die in alle twee die groepen passen, namelijk: Compuart, Mapel, Han13 en Linda. De strijd was spannend, maar uiteindelijk was er één winnaar.Enkele quotes van stemmers:?staat voor iedereen klaar en is ontzettend lief??wat een heerlijk mens is dat zeg, zij geeft je echt het gevoel dat ze over je waakt of zo en steekt je een hart onder de riem als het nodig is. Super mens!!??altijd vriendelijk en bereikbaar?Sommigen weten misschien al over wie ik het heb, maar dat is natuurlijk Mapel!Mapel, meis, gefeliciteerd! Jij krijgt een vakantie naar dit eiland, waar allemaal mensen klaar staan om je te bedienen en waar leuke jongens staan die je druiven willen voeren:
De volgende award! We moeten er vandaag wat sneller doorheen, dus we gaan snel verder! De volgende award is die voor de beste sportkenner van realitynet. Er zijn een hoop mensen die zich bemoeien met pools, formule 1, voetbal, olympische spelen etc. Maar wie zijn de genomineerden nou toch?* zoekt het kaartjeO, hier is het! De genomineerden zijn:bertha531, Wouter W. en Nostradamus.Eigenlijk is de winnaar hier heel logisch, tenminste dat zeiden een hoop stemmers. Hij heeft tenslotte twee pools gewonnen! Wouter W, gefeliciteerd met je award!Jij krijgt een echt oud tennisracket!
"De supporters van de Baron waren in de wolken met het succes van de Baron in de forumverkiezingen en scandeerden zijn naam. De Baron heeft inmiddels een nieuw contract voor 3 miljoen euro getekend met Realitynet waarin hij ook het komende jaar zijn bijdrage zal blijven leveren. De Baron tekende het contract en sprak daarbij zijn liefde uit voor Realitynet"
Iedereen gefeli met z'n award En ondanks dat ik deze keer geen award heb gewonnen wil ik toch iedereen bedanken die me heeft genomineerd Jammer dat ik had afgesproken met de sportleraar , dat ik toen aan het boeken kaften was en toen ik online kwam niet wist dat het al begonnen was... volgende keer zal ik er wel de hele avond zijn hoop ik
Maarre nu ben ik toch wel ff behoorlijk benieuwd naar D**ns speech over het winnen van de filmkenneraward.......
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
794 gasten en 11 vaste bezoekers