Auteur Topic: Uitreikingen Forum-zomer-awards 2004  (gelezen 49162 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Re: Uitreikingen Forum-zomer-awards 2004
« Reactie #340 Gepost op: 1-09-2004, 22:43:14 »
Ben zoow onder de indruk!!! Allemaal hartelijk gefeliciteerd!!! *pink* (traantjes van ontroering)
Gun iedereen de gewonnen prijzen van harte!!
er was eens......

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #341 Gepost op: 1-09-2004, 22:47:48 »
Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar award!!!

PROFICIAT AAN DE ORGANISATIE!!!
Gabriël is de Mol

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #342 Gepost op: 1-09-2004, 23:14:14 »
Iedereen gefeli met z'n award ::bravo::

En ondanks dat ik deze keer geen award heb gewonnen wil ik toch iedereen bedanken die me heeft genomineerd ::ok:: :-*
Jammer dat ik had afgesproken met de sportleraar :P, volgende keer zal ik er wel de hele avond zijn ::jaja:: hoop ik ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #343 Gepost op: 2-09-2004, 00:24:47 »
De volgende award alweer! De tijd vliegt als je het gezellig hebt, want we hoeven nog maar vier awards. Deze award is voor de meest betrokken user. Er zijn een hoop mensen die achter de schermen een hoop doen en zich voor de schermen niet zo veel laten zien, die mensen zijn ontzettend betrokken bij de site. Ook zijn er mensen die voor de schermen heel begaan zijn met andere mensen. We hebben nominaties die in alle twee die groepen passen, namelijk: Compuart, Mapel, Han13 en Linda. De strijd was spannend, maar uiteindelijk was er één winnaar.
Enkele quotes van stemmers:
?staat voor iedereen klaar en is ontzettend lief?
?wat een heerlijk mens is dat zeg, zij geeft je echt het gevoel dat ze over je waakt of zo en steekt je een hart onder de riem als het nodig is. Super mens!!?
?altijd vriendelijk en bereikbaar?
Sommigen weten misschien al over wie ik het heb, maar dat is natuurlijk Mapel!
Mapel, meis, gefeliciteerd!
Jij krijgt een vakantie naar dit eiland, waar allemaal mensen klaar staan om je te bedienen en waar leuke jongens staan die je druiven willen voeren:

* Mapel komt van haar rose wolk naar beneden gefladderd landt met een zacht plofje op het podium, strijkt haar vleugels glad en neemt ontroert met een brok in haar keel haar award in ontvangst.
'Dit,.....dittuh..... wat moet ik nu zeggen,....te veel eer....[slik]....dat hadden jullie....zulke lieve woorden... :-* ::bravo:: ::love::
« Laatst bewerkt op: 2-09-2004, 00:27:37 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #344 Gepost op: 2-09-2004, 00:46:13 »
 ::rofl:: ::rofl::

Het is een MIRAKEL. Het forumaward podium zal voortaan een waar bedevaartsoord worden omdat beweerd wordt dat daar de Grote Mapel Verschijning heeft plaatsgevonden.

Bestel nu alvast ONLINE het heilige water dat uit de bronnen rondom de forumaward uitreikingen gevonden werd. Ga naar het menu 'Webwinkel' en klik op 'Mapel goodies'  ::tandpastasmiley::

Mapel, gefeliciteerd, het zij je van harte gegund! :-*

En alle andere award winnaars, ook jullie van harte!  ::bravo:: ::bravo::

Alle mensen die op mij gestemd hebben voor de charmantste user, ik ehm  ::schaam:: heb er geen woorden voor, maar ben zeer vereerd :D dank! ::bravo::

Last but not least: de organisatie van dit spektakel was weer fantastisch dit jaar! ::jaja:: ::ok::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 2-09-2004, 00:52:00 »
De volgende award! We moeten er vandaag wat sneller doorheen, dus we gaan snel verder! De volgende award is die voor de beste sportkenner van realitynet. Er zijn een hoop mensen die zich bemoeien met pools, formule 1, voetbal, olympische spelen etc. Maar wie zijn de genomineerden nou toch?

* zoekt het kaartje

O, hier is het! De genomineerden zijn:
bertha531, Wouter W. en Nostradamus.
Eigenlijk is de winnaar hier heel logisch, tenminste dat zeiden een hoop stemmers. Hij heeft tenslotte twee pools gewonnen! Wouter W, gefeliciteerd met je award!
Jij krijgt een echt oud tennisracket!

Jeetje, bedankt. Dit had ik echt niet verwacht. Ik wil graag iedereen bedanken die op me heeft gestemd en natuurlijk de organisatie voor zeer geslaagde forumverkiezingen. Deze prijs helpt mijn afkickverschijnselen van de Olympische Spelen te verzachten! ::ok::

De volgende keer zal ik echt proberen er live bij te zijn, ik beloof het!
(Alleen, wat heeft het winnen van de Pekingexpresspool met sportkennis te maken? ;))
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #346 Gepost op: 2-09-2004, 11:19:22 »
(dat vroegen wij ons ook af, maar veel mensen vonden dat het veel met elkaar te maken had ::))
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #347 Gepost op: 2-09-2004, 11:28:03 »
4 awards, dat is toch wel een beetje magertjes en de oeuvre-prijs gaat aan mijn neus voorbij en ik had nog wel op mezelf gestemd.  >:(

Nee, hoor lieve fans, ik waardeer jullie stemmen enorm. De andere genomineerden waren natuurlijk ook goed, maar niet zo geniaal. Die 4 awards ik heb ze allemaal te danken aan mijn onmetelijke genialiteit.  ::schaam:: en natuurlijk vooral aan al die stemmen die ik gekregen heb. Iedereen ontzettend bedankt.

"De supporters van de Baron waren in de wolken met het succes van de Baron in de forumverkiezingen en scandeerden zijn naam. De Baron heeft inmiddels een nieuw contract voor 3 miljoen euro getekend met Realitynet waarin hij ook het komende jaar zijn bijdrage zal blijven leveren. De Baron tekende het contract en sprak daarbij zijn liefde uit voor Realitynet"

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #348 Gepost op: 2-09-2004, 11:59:16 »
ik heb m, ik heb m, ik heb m!!!!

ohhhh woorden schieten mij tekort en tranen schieten in mn ogen. iedereen bedankt!!

en de belangrijkste award (de brvamwc) wil ik toch opdragen aan de baron!! zonder hem had ik het nooit gekund.. ::ok::

baronneke: bedankt!  ::bravo::

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #349 Gepost op: 2-09-2004, 13:19:37 »
"De supporters van de Baron waren in de wolken met het succes van de Baron in de forumverkiezingen en scandeerden zijn naam. De Baron heeft inmiddels een nieuw contract voor 3 miljoen euro getekend met Realitynet waarin hij ook het komende jaar zijn bijdrage zal blijven leveren. De Baron tekende het contract en sprak daarbij zijn liefde uit voor Realitynet"

Championship Manager Freak!!! ;D ::jaja::
Gabriël is de Mol

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #350 Gepost op: 2-09-2004, 14:31:31 »
Ahhh  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Ik heb helaas de uitreikingen moeten missen, maar wil iedereen vanaf hier heel hartelijk bedanken voor die mooie glanzende award, en de mooie boekenkast ;D ;D die past nog wel naast die andere vier met wat proppen :P

Heel hartelijk dank voor de mooie prijs :D :-* :-* :-*

Hartelijk gefeliciteerd ook aan de andere winnaars  :-* :-* ::bravo:: vooral de charmantste  en de brvamwc award waren het absoluut verdiend ;D ::bravo:: ::bravo:: 

En Annuh ::ok:: ::ok:: super gedaan, erg origineel en met erg veel plezier mijn eerste awards meegemaakt ! Bedankt voor alle moeite die je in deze mooie show hebt gestoken ::ok::   :D

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #351 Gepost op: 2-09-2004, 16:39:50 »
FF iedereen bedanke en feliciteren  ::bravo::
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #352 Gepost op: 2-09-2004, 22:01:41 »
Ik ben misschien verschrikkulijk laat, terwijl ik beloofd had te komen. Helaas kon ik m'n selectie-training niet voorbij laten gaan. Maar alsnog, Iedereen met een award(Inclusief mijzelf) VAN HARTE GEFELICITEERD

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #353 Gepost op: 2-09-2004, 22:09:36 »
Iedereen gefeli met z'n award ::bravo::

En ondanks dat ik deze keer geen award heb gewonnen wil ik toch iedereen bedanken die me heeft genomineerd ::ok:: :-*
Jammer dat ik had afgesproken met de sportleraar :P, dat ik toen aan het boeken kaften was en toen ik online kwam niet wist dat het al begonnen was... ::) volgende keer zal ik er wel de hele avond zijn ::jaja:: hoop ik ::)

Hier kan ik me verder alleen maar bij aansluiten! ;) gefeli iedereen! ::bravo::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #354 Gepost op: 3-09-2004, 12:35:46 »
Whiejjj ik lees het nu pas bij allemaal, maar superleuk ook weer het tweede deel!! :D Iedereen gefeliciteerd, en thx allen aan wie ik het dank, dat ik het aardappelmeel gewonnen heb! ;D Ik zal m maar niet opvatten als award voor saaiste.. :P Maarre nu ben ik toch wel ff behoorlijk benieuwd naar D**ns speech over het winnen van de filmkenneraward....... ;)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 3-09-2004, 17:46:01 »
Maarre nu ben ik toch wel ff behoorlijk benieuwd naar D**ns speech over het winnen van de filmkenneraward....... ;)

Want die zou gister al online staan ::) .

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #356 Gepost op: 3-09-2004, 20:56:33 »
Nee, nu krijgen jullie hem niet meer >:(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 3-09-2004, 21:13:49 »
 :o :o ???
Nou ja zeg! Alleen maar vanwege dat citaat van die anonieme stemmer, die nota bene wel op jou gestemd heeft?! tsss ik zal nog eens op je stemmen zeg En je weet niet eens wie dat was! ::)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #358 Gepost op: 3-09-2004, 21:14:43 »
Jawel, ik weet perfect wie dat was 8-)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #359 Gepost op: 4-09-2004, 18:45:20 »
alle winnaars nog gefeliciteerd, zeg ik in de weinige tijd die ik vrij kon maken. Laat zien dat je de award waardig bent..
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!