Er loopt een productieassistent het podium op en die fluistert iets tegen Annuh. Annuh’s gezicht betrekt en ze kijkt het publiek in.
“Dames en heren, nu eerst een optreden!”
Annuh rent het podium af.
Op het podium wordt een actrice neer gezet die de tijd vult met het doen van een imitatie van André Hazes.
*achter de schermen*
Annuh komt de ruimte in waar alle awards staan.
De productieassistent: "Er waren veel meer awards, 21 om precies te zijn"
Annuh begint te tellen: “1,2,3,4,5,6,7,8,9,10… Help, er zijn nog maar 10 awards! Weet je zeker dat je er 21 had?"
"Ja, dat weet ik heel zeker, er waren er 21, en allemaal hadden ze een naamplaatje met de winnaar er op."
"Waar kunnen ze gebleven zijn? Welke hebben we nog?"
"Ik heb ze in ieder geval niet, laten we even kijken welke er nog zijn."
”Creatiefste user, User die de leukste topics bedenkt, User met het beste/leukste smileygebruik, User met de leukste woordspelingen, On-topic'ste user, Beste/leukste/gezelligste chatter, Beste lang-poster, Beste kort-poster, Leukste oudje (boven de 30 jaar), Leukste jonkie (onder de 16 jaar)…”
Annuh begint te panikeren: "Wat moeten we nou doen?"
De productieassistent reageert: "We kunnen nu niet al die mensen wegsturen, laten we deze awards vanavond uitreiken.”
"Ik bedenk me net, de dief moet zich onder de forummers bevinden, maar wie zou het kunnen zijn?"
"Ik weet het! Volgens mij is het de Baron, samen met B100. Ik vertrouw hen sowieso niet. Ik weet zeker dat zij het hebben gedaan."
"Dat zou best kunnen. Maar we hebben geen tijd om zelf achter de Baron en B100 aan te gaan, want we kunnen al die mensen hier niet laten wachten."
"Daar weet ik wel wat op, we bellen gewoon D**n en Eidm. Die zitten toch altijd achter die boeven aan, misschien dat zij de awards kunnen vinden, en dan zijn we meteen van de Baron en B100 af"
"Goed idee, ik ga ze bellen." Annuh haalt meteen haar telefoon uit haar broekzak.
"Wat was het nummer ook al weer? O ja, 32263436"