*buiten het theater*
"D**n, die boeven rennen naar die hoek van het park, maar daar is toch geen uitgang?"
"Nee, dan zouden ze of de Droomvlucht in gaan, of naar Villa Volta."
"Ik heb wel een idee, maar dan moeten ze wel naar Villa Volta, ik ga ze even bellen."
"Je gaat toch niet zo zeggen dat ze naar Villa Volta moeten? Dan doen ze het nooit."
"Nee, laat dit maar aan mij over, maar je moet wel stil zijn."
Eidm neemt de telefoon en belt de boeven. De boeven blijven staan en de Baron neemt op.
"Baas, B2 hier. Ik kan jullie uit de Efteling loodsen, maar dan moeten jullie nu Villa Volta in. Als je er weer uit komt, is alles geregeld en kunnen jullie de Efteling uit."
"B2? We komen eraan, zijn we dan van die D**n en Eidm af?"
"Ja, dan zijn jullie van ze af."
Eidm hangt op. Ze zien de boeven snel naar Villa Volta lopen.
"En nu, ga jij Annuh bellen, en zegt dat ze nu naar Villa Volta moet komen, en snel."
D**n doet wat Eidm zegt, en al snel zien ze Annuh lopen.
"Annuh kom snel," "Als jullie nou allebei aan een kant van de uitgang gaan staan, ga ik in het midden staan. Als ze mij zien, zullen ze achter mij aan rennen, en dan pakken jullie ze heel snel vast."
Ze gaan klaar staan, en na een paar minuten krijgen de boeven Eidm in het oog.
"Kijk daar is die Eidm, Drommels, Drommels en nog eens Drommels."
"Snel, we grijpen haar."
"Helaas Baron, en B100." Daan en Annuh hebben de boeven vast.
"Jullie mogen zo de Efteling uit, maar niet met die awards, want die hebben ze morgen nog nodig hier, begrepen?"
"Drommels, Drommels en nog eens Drommels."
"Annuh, heb je die awards van vandaag allemaal al uitgereikt?"
"Nee, ik moet er nog een."
"Loop jij dan snel terug naar het theater en reik die award nog even uit. Wij nemen die boeven mee en komen naar je toe."
"Oke, ik zie jullie zo."
Eidm pakt B100 van Annuh over en Annuh loopt snel naar het theater.
*buiten het theater