ja er moet idd weer ff wat meer gepost worden zeg!
ik kom nog maar eens in de paar dagen of zo, ja verschilt een beetje, maar dan is er zo weinig om op te reageren...! Ik heb nu een stuk of drie dingetjes neergezet of zo, ja ook niet al te veel misschien, maar de soap is niet verdergeschreven dus dat kan niet... over het droomtopic heb ik niet veel te zeggen, nou ja ik weet nog wel een paar dromen van de afgelopen dagen, maar jaaa... niet zo heel boeiend. Verder kan ik jullie natuurlijk wel altijd gaan doorzagen over mijn toneelvoorstellingen e.d. maar dat heb ik toch ook al genoeg gedaan in de bar, denk ik dat jullie denken...
Ik ben aan het bedenken waar we nog eens over kunnen kletsen, waar we een nieuw topic over kunnen maken bedoel ik... maar ik weet niet zoveel, hm, misschien een topic over andere hobby's en dingen waar we fan van zijn...? Dat iedereen daar een beetje over gaat praten en natuurlijk hebben er dan wel weer mensen een gezamenlijke 'obsessie'...
Nou ja als jullie het wat vinden zal het topic vanzelf wel gemaakt worden, neem ik aan
(zo gaat t altijd bij mij), maar ja tis misschien ook wel een beetje suf, nou ja iets anders mag ook maar ja zonder widm misschien toch een klein beetje weinig gespreksstof, wel... :-/ We kunnen ook een topic maken over hoe de spullen van de veiling bevallen
, offem over... ehm...