Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Past het bed en het matras wat we straks gaan halen wel in onze auto??
Anders geef je maar een seintje, dan kom ik ff langs met mn minibusje
hoe lang ga ik over mijn cursus doen ?
natuurlijk, op het einde van mn carrière noemde ik mijn kantoor zelfs verzekeringsburo, stond ook zo op mn brieven.Al zet het het zo toch maar beter niet op je CV als je voor een job gaat solliciteren.
Ik vraag mij af waarom ik eng heb gedroomd over een slang die ik huis zat. Heb helemaal geen programma of weet ik het met een slang gezien. Helemaal niet over slangen na gedacht.
SlangenWanneer u over slangen droomt kan dit een indicatie zijn dat u zich bewust wordt van uw spiritualiteit. De slang is symbool voor transformatie en verandering. Dit kan betekenen dat u in een fase zit waarin u op zoek bent naar verandering of dat het juist het tijdstip is om te veranderen. Wordt u door een slang gebeten? Dan is de plek waarop u gebeten wordt van belang, als de slang u bijvoorbeeld in de keel bijt, wijst dit op een probleem in de communicatie.
je bedoeld, hoe kan de tijd zo snel voorbij gaan als je met iets(bv tourpool ) bezig bent?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
664 gasten en 20 vaste bezoekers