jep kan je aanmleden en dan oplossingen puzzeltjes invoeren en dan krijg je een hints
Hier is ook een apart topic over
Oke, ja dat andere topic heb ik helemaal doorgelezen en ik heb beide hints gezien. 1 kaart van Amsterdam met daarop de plaatsen waar de drie groepjes Rood, Groen en Geel langs moesten wat dus van vorige aflevering 2 was. Kortom, die eerste hint is voor de tweede aflevering. Die tweede hint van die jeugdfoto's zal dan wel voor vanavond de hint zijn. En dan straks als je vanavond aflevering 3 hebt bekeken zul je achter het goede woord: Boomtop vast wel een hint vinden voor de
vierde afleveringGoed, die amsterdam heb ik uitgelegd en in principe geldt dat ook voor dat kaartje. Want is het niet zo dat het beursgebouw op de dam staat? Op de dam was het verzamelpunt.
Maar dan die jeugdfoto's. Er zijn er drie foto's
ZWART/WIT en de rest in
KLEUR Twee van die zwart witte foto's bevatten vrouwelijke kandidaten in hun jeugd al weet ik niet echt wie dat nu zijn ^^" Nu lees ik dat die drie Chris, Liz en Mary-Lou zijn.
Waarom ik denk dat Roderick hierin past is als volgt:
- Roderick zijn foto, de 9de (net als bij de intro van de kandidaten is hij als 9de aan de beurt!), daarop zie je hem grijnsend kijken naar een ander persoon. Hij kijkt
niet in de camera!!! Elke kandidaat kijkt op die jeugdfoto's
WEL recht in de camera.