We hebben er veel gevonden ja. Wie werd er eigenlijk genoemd? Was jij dat Heinz?
![Grin ;D](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/grin.gif)
Ik heb snel even de uitleg gemaakt, zodat degene dat vast kan lezen. (Niet helemaal duidelijk overal)
SPOILER (mocht je het nog niet willen weten)
Lied 1:
- You know who i Am: Geert wist dat het Mil was, maar ging er toch uit.
- Niemand kon Mil achterna gaan over de brug, wat ook gezongen werd.
- Het is nummer 8 op de cd, dus de Mol zit in het groepje van 8
Lied 2:
- Warning sign: Milouska droeg een radioactief teken op haar t-shirt
- Ook nummer 8 op de cd
Lied 3:
- Gekommen um zu bleiben: Milouska vertelde dat ze gekomen was om te winnen en niet om vrienden te maken.
- Milouska was haar bril vergeten en het stond op het album: vom hier aum blind (ofzo)
Lied 4:
- I need more: opdracht in de fabriek waarbij Mil meer jokers pakte dan het mocht...
Lied 5:
- How am i different: De Mol is anders, Mil was als enige door niemand verdacht, wou als enige voor de vrijstelling, was als enige niet in een groepje bij het bankgeld opdracht.
Lied 6:
- My little buttercup: Op de soundtrack van the three amigos. Bij de schoolopdracht gingen de drie vrienden (?) samen in een groepje de opdracht doen: de finalisten samen.
Lied 7:
- Nummer op album men in black. In de kapel was de Mol zwart gekleed, maar er wordt gezongen: It aint me baby. Dus de men in black is dus niet man, maar de Mol is een vrouw.
Lied 8:
- Please read me. Milouska droeg regelmatig de M. Dus lees het! De Mol
- Peggy gaat naar huis, en ze had Milouska's boekje gelezen. Had het nu gelezen! (ik ben de Mol)
- Hint nummer 8: Milouska telt 8 letters': lees hem goed. Roderick heeft er ook 8, maar in hint 7 is er al gezegd dat het geen man was.
Lied 9:
- Lack of colour: Roderick kreeg een aanwijzing over de Mol. We konden nog niet zien. Maar eigenlijk geven ze al weg wat er stond. Iedereen had een andere kleur, behalve Milouska.