Auteur Topic: Paul is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 152285 keer)

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 2-02-2007, 17:31:24 »

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #221 Gepost op: 2-02-2007, 20:36:41 »
zo is er ook vast een vraag "ging de mol op een olifant zitten." Antwoord daar nee op en de kans is groot dat je die vraag goed hebt.
Die vraag was er  ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #222 Gepost op: 2-02-2007, 21:41:48 »
Nou, dus dat er dan toevallig ook de vraag "is de mol een man of een vrouw" is, maakt dan toch niet uit? Dat betekent dan toch niet meteen dat de mol een man is, omdat Paul dat dacht en er niet uit ligt.
The British are not impressed.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #223 Gepost op: 7-02-2007, 19:14:59 »
Iemand Rabradio gehoord vandaag?
Ik heb helaas het einde gemist maar mijn vrouw melde zojuist onder de afwas dat Paul vertelde dat het morgen een leuke aflevering wordt! En hij schijnt zich halfhalf versproken te hebben dat ie er niet uitgaat. Maar goed, zoiets had mijn vrouw begrepen maar die had het half half gehoord...
Maar goed, niets is wat het lijkt natuurlijk.
Toch, hij zal niet zeggen dat het een leuke aflevering wordt als hij er uitgaat zou je zeggen.....

8)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #224 Gepost op: 7-02-2007, 19:24:04 »
Ik heb helaas het einde gemist maar mijn vrouw melde zojuist onder de afwas dat Paul vertelde dat het morgen een leuke aflevering wordt! En hij schijnt zich halfhalf versproken te hebben dat ie er niet uitgaat. Maar goed, zoiets had mijn vrouw begrepen maar die had het half half gehoord...
Toch, hij zal niet zeggen dat het een leuke aflevering wordt als hij er uitgaat zou je zeggen.....

8)

Volgens mij zei hij dat niet hoor. Hij werd nog even staande gehouden door Coen en Sander met de vraag wie de mol is (waarop hij heel netjes "tot morgen" antwoordde). Hij moest vervolgens even nog aan de microfoon komen, toen vertelde hij dat het morgen een bijzondere aflevering wordt. Een verwarrende aflevering. En nog wat, maar dat weet ik even niet meer, maar kun je naluisteren. Na ongeveer 12 minuten van de Coen & Sander show. Sander maakte er vervolgens van "je vliegt er morgen uit he" ofzoiets en dat vroeg hij een paar keer, maar Paul antwoordde daar niets op en zei weer braaf "tot morgen".
Dat is zoals ik het hoorde, maar ik kan best iets gemist hebben. Maar ik denk dat een Paul die zich zowat verspreekt wel zou zijn blijven hangen.

Later hier na te luisteren, maar de aflevering van vandaag staat nu nog niet op de stream.

Edit: Dat het een LEUKE aflevering wordt heeft `ie overigens vast gezegd hoor, `t gaat mij om het er wel of niet uitgaan. Ik luister `t later ook nog even na  ::jaja::.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2007, 19:26:33 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 7-02-2007, 19:44:09 »
Volgens mij zei hij dat niet hoor. Hij werd nog even staande gehouden door Coen en Sander met de vraag wie de mol is (waarop hij heel netjes "tot morgen" antwoordde). Hij moest vervolgens even nog aan de microfoon komen, toen vertelde hij dat het morgen een bijzondere aflevering wordt. Een verwarrende aflevering. En nog wat, maar dat weet ik even niet meer, maar kun je naluisteren. Na ongeveer 12 minuten van de Coen & Sander show. Sander maakte er vervolgens van "je vliegt er morgen uit he" ofzoiets en dat vroeg hij een paar keer, maar Paul antwoordde daar niets op en zei weer braaf "tot morgen".
Dat is zoals ik het hoorde, maar ik kan best iets gemist hebben. Maar ik denk dat een Paul die zich zowat verspreekt wel zou zijn blijven hangen.

Later hier na te luisteren, maar de aflevering van vandaag staat nu nog niet op de stream.

Edit: Dat het een LEUKE aflevering wordt heeft `ie overigens vast gezegd hoor, `t gaat mij om het er wel of niet uitgaan. Ik luister `t later ook nog even na  ::jaja::.

Thanx voor de info! Ga het zeker nog even luisteren. Wellicht handig voor de pool  ::hypocriet::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 8-02-2007, 21:43:46 »
Eh, naja, de Mol dus  :P (hoewel ik Inge steeds verdachter begin te vinden)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline nicole61

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 8-02-2007, 23:08:05 »
In deze aflevering komt het t shirt van de koerier were ter sprake. Op de voorkant ervan staat LOMED (de mol achterstevoren). Stond dat een aantal afleveringen geleden ook niet op de mouw van een t shirt van Paul?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #228 Gepost op: 8-02-2007, 23:11:39 »

8)

nouja zeg, denk je iemand in het vakje 'jonge puber' te plaatsen is ie ineens getrouwd  ??? :-X
ik vertrouw echt NOOIT meer op mijn intiutie.
overigens, paul is de mol!  :-\\

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 9-02-2007, 00:20:29 »
In deze aflevering komt het t shirt van de koerier were ter sprake. Op de voorkant ervan staat LOMED (de mol achterstevoren). Stond dat een aantal afleveringen geleden ook niet op de mouw van een t shirt van Paul?
Als je die op foto hebt, wil ik dat best eens zien.

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #230 Gepost op: 9-02-2007, 00:40:20 »
Ik weet niet of het al ergens staat, maar ik heb een klein theorietje over Paul en het getal 3. Want inmiddels gaat het me wel heel erg opvallen.
- Eerste aflevering, eerste opdracht, getal tussen 1 en 11, het eerste wat Paul zegt is "3" (is eerder ook al een keer gezegd, toen was de opdracht nog niet goed begrepen)
- Blokkenopdracht, over welk blok een hint kopen? Paul zegt "3"
- Algemeen, zijn shirt met 33
- Aflevering 6: aantal schietschijven "3"

Er was volgens mij nog wat maar `t is laat en dat weet ik even niet meer  ::rofl:: (bespreek het nog even met *Wendy* morgen).

Dit gekoppeld aan het feit dat als hij de mol is, hij de 3e mannelijke mol zou zijn in de Nederlandse series en natuurlijk voor 3fm werkt.

Voor de duidelijkheid: Ik zeg NIET dat er wat inzit, maar het valt me gewoon op, Paul is erg op de drie en ik koppel dat in mijn molwereldje dan gewoon even aan wat dingen, omdat Paul mijn mol is  ;).

Edit: en is misschien al ergens genoemd, maar ik ben te lui om dat nu even te zoeken :D
« Laatst bewerkt op: 9-02-2007, 00:49:13 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #231 Gepost op: 9-02-2007, 01:07:33 »
Ik had deze post gister al geplaatst bij de "Jol is (niet) de Mol"-topic, maar is nu na vertrek van Dick misschien hier meer van toepassing:

Heb al groot deel van forum gelezen, maar nog niet alles. In ieder geval ben ik het volgende nog niet tegengekomen:

Serie I
DeMol: Deborah, een vrouw, Winnaar: Petra, een vrouw

Serie II
DeMol: Nico, een man, Winnaar: Sigrid, een vrouw

Serie III
DeMol: George, een man, Winnaar: John, een man

Serie IV
DeMol: Elise, een vrouw, Winnaar: Ron, een man

Serie V
DeMol: Yvon, een vrouw, Winnaar: Marc-Marie, een man

Serie VI
DeMol: Milouska, een vrouw, Winnaar: Frederique, een vrouw

Oftewel: Als de winnaar een vrouw is, is DeMol het jaar erop een man, en als de de winnaar een man is, is de nieuwe mol een vrouw.

:o

Vorig jaar hadden we een vrouwelijke winnares. Dit zou dus betekenen dat we dit jaar te maken zullen krijgen met een mannelijke mol. Op dit moment hebben we alleen nog Paul en Dick nog over. En aangezien Paul al een rood scherm heeft gehad en dus wegstreepbaar is (hoewel, niks is wat het lijkt), blijft Dick over als DeMol van 2007.

:D

Nu Dick eruit is, blijft Paul als enige man over. Ikzelf geloof niet zo in het feit dat DeMol een rood scherm kan krijgen, maar die van Paul hebben we nooit echt gezien.
Maar voor de Paul-aanhangers kan dit een steuntje in de rug zijn.

Tot slot: Als Paul idd DeMol blijkt te zijn, hebben we dit jaar een vrouwelijke winnaar. Oftewel, volgend jaar weer een man als mol

::)

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 9-02-2007, 12:11:07 »
Als je die op foto hebt, wil ik dat best eens zien.

Met wat moeite heb ik het ook eens opgezocht en er een foto van gemaakt.

Offline .Mara.

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 9-02-2007, 13:13:10 »
Ja, bij die JEMOD van Paul waren toen nog discussies om van de J een L te maken en de E en de O om te draaien..Dat was nogal omzichtig  ???
Maar hier hoef je niets aan te veranderen. Maar ik weet dat LOMED een bestaand merk is. Maar dat zegt niets, ik moet gelijk weer aan die stomme M op Milouska's shirt denken..

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 9-02-2007, 17:06:40 »
nouja zeg, denk je iemand in het vakje 'jonge puber' te plaatsen is ie ineens getrouwd  ??? :-X

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

ahum, tot u spreekt een getrouwde jonge puber

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 9-02-2007, 17:24:37 »

::rofl:: ::rofl::
Jij vergist je heel vaak, of niet? ;) ;)

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #236 Gepost op: 9-02-2007, 18:36:15 »
whaha, ja ... maar dat komt omdat een vriendin van ons tineke heet, en we noemen haar tinuzz ... vandaar dat we dachten dat je een meisje was :p
was wel een schok hoor !
dennis for mole !

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 9-02-2007, 18:43:00 »
whaha, ja ... maar dat komt omdat een vriendin van ons tineke heet, en we noemen haar tinuzz ... vandaar dat we dachten dat je een meisje was :p
was wel een schok hoor !

:P
En dat na ongeveer een jaar na dato ::rofl::

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #238 Gepost op: 9-02-2007, 22:57:59 »
en we noemen haar tinuzz

nu is het net of we een kind hebben gekregen.  :-X

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 9-02-2007, 22:59:10 »
nu is het net of we een kind hebben gekregen.  :-X

::rofl:: ::rofl::